Heb Zoey opgezocht op y .t. maar die is meer bezig hoe ze eruit ziet dan dat je haar achter de tafel ziet.quote:
Dit. Kon hem wel eens wat boekingen opleveren na BB. (als we ooit weer naar buiten mogen dan he)quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt weet ook wel dat hij niet voor 9 ! maar voor minstens 20k mensen draait!!!!!!!!!!
Hij geeft graag een visitekaartje afquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt weet ook wel dat hij niet voor 9 ! maar voor minstens 20k mensen draait!!!!!!!!!!
Zou ze eens af moeten doen, dan weet ze hoe ze echt moet draaienquote:
Matt draait dan ook al sinds zijn 14e jaar.quote:
Jammer dat ik niet goed kan goed zien wat hij doet,maar mooie techniek.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:34 schreef Whuzz het volgende:
Haha, check het verschil in mixen en overgangen tussen Zoey en Matt.
Ik denk dat Zoey pas over een paar jaar haar eerste geslaagde overgang krijgt
Mike: "Hey, hier zou nog een kookplaat tussen passen!"quote:
nou matt heeft hele tijd alleen staan draaien net hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is vooral een duo tussen DJ Rony en Dj Matt
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:35 schreef Harry het volgende:
[..]
Matt draait dan ook al sinds zijn 14e jaar.
Zoey pas sinds haar eerste pruik.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:35 schreef Harry het volgende:
[..]
Matt draait dan ook al sinds zijn 14e jaar.
Zoey pas sinds haar eerste pruik.
Anders ik welquote:
Same, hier zou ik best een avond lol op kunnen hebben, niks mis mee.quote:
Fierce,rubb it in.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:37 schreef danilel het volgende:
fears ruling diva er door, lekkahhhhh
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mike: "Hey, hier zou nog een kookplaat tussen passen!"
Klassiekertjesquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:37 schreef danilel het volgende:
fierce ruling diva er door, lekkahhhhh
Ik heb eerder vanavond wat filmpjes gezien op zijn facebook ofzo (?). Kwam hier voorbij. Dat het niet de eerste keer is dat hij draait wist ik wel maar dit is best netjes.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Matt verrast mij echt man. Niet verwacht.
Proost! Ik doe ook mee. Geen biertje maar wodka cola erbij gepakt. Heeft iedereen hier ook een drankje gepakt?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens, ik ga er bier bij halen
*Steekt zijn eigen Wodka-Cola uit* PROOST!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:39 schreef cheanny het volgende:
[..]
Proost! Ik doe ook mee. Geen biertje maar wodka cola erbij gepakt. Heeft iedereen hier ook een drankje gepakt?
Hij voelt heel goed de sfeer aan.En een mooie techniek.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb eerder vanavond wat filmpjes gezien op zijn facebook ofzo (?). Kwam hier voorbij. Dat het niet de eerste keer is dat hij draait wist ik wel maar dit is best netjes.
Proost!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:39 schreef cheanny het volgende:
[..]
Proost! Ik doe ook mee. Geen biertje maar wodka cola erbij gepakt. Heeft iedereen hier ook een drankje gepakt?
ik vroeg me het net af en probeerde t al op te roepen in mn hoofd.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:37 schreef danilel het volgende:
fierce ruling diva er door, lekkahhhhh
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij voelt heel goed de sfeer aan.En een mooie techniek.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
*Steekt zijn eigen Wodka-Cola uit* PROOST!
Ik heb ze vroeger vaak live gezien.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik vroeg me het net af en probeerde t al op te roepen in mn hoofd.
quote:
ik heb een cd van zequote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ze vroeger vaak live gezien.
laatste feest was in BB huis hahaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:37 schreef Batacuda het volgende:
Op naar zijn 6e boeking.
[ afbeelding ]
aahh in de achtertuin van de Grolsch !quote:[..]
Hier military in Boekelo. Ben ik jaarlijks(zonder corona) te vinden
Ja, mis ook de drone-shots, het vuurwerk...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:40 schreef Tourniquet het volgende:
Jammer dat ze output niet wat directer op de stream zetten voor beter geluid voor ons.
Is zijn website al geüpdate?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
laatste feest was in BB huis haha
Yep! Wat ik wel tof vond van Matt is de variatie.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:41 schreef Benny het volgende:
Wel mooi om te zien dat er 3 heel uiteenlopende stijl DJs te zien zijn daar
ik jaloers, pikte de cd's van mijn broer in en stond er op te dansen in de woonkamer als ik alleen thuis was en later op de blokken in de clubquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ze vroeger vaak live gezien.
westmalle trappist met grenadine *cheers*quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
*Steekt zijn eigen Wodka-Cola uit* PROOST!
Dan had je goed geoefend.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:43 schreef danilel het volgende:
[..]
ik jaloers, pikte de cd's van mijn broer in en stond er op te dansen in de woonkamer als ik alleen thuis was en later op de blokken in de club
Proost makkerquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, proost!
Zie ik liever dan Michel, die krampachtig probeert zijn heupen en handen in hetzelfde ritme te laten bewegen binnen dezelfde 20 centimeter vloeroppervlakquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:43 schreef Astro_boy het volgende:
Jill spartelt als een vis op het droge. Onaangenaam om te zien.
Ik dans gewoon mee.quote:
quote:
ik was net zestien toen de manager van de It me vroeg daar te komen werken als danseres, dat vonden mijn ouders helaas niet goed.quote:
Jij ook.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, proost!
Waaaaw echt bier !!!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, proost!
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:43 schreef Astro_boy het volgende:
Jill spartelt als een vis op het droge. Onaangenaam om te zien.
Dat is wat hij kent. Mars. Op de plaats, Rust!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zie ik liever dan Michel, die krampachtig probeert zijn heupen en handen in hetzelfde ritme te laten bewegen binnen dezelfde 20 centimeter vloeroppervlak
Ik wist dat ik het miste.. maar als je dit ziet en hoort.. weet je pas hoe erg je het mistquote:
wat jammer. maar leuk dat ze je vroegenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:45 schreef danilel het volgende:
[..]
ik was net zestien toen de manager van de It me vroeg daar te komen werken als danseres, dat vonden mijn ouders helaas niet goed.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:45 schreef danilel het volgende:
[..]
ik was net zestien toen de manager van de It me vroeg daar te komen werken als danseres, dat vonden mijn ouders helaas niet goed.
Dat komt wel heel dichtbij,Manfred heeft me ooit gevraagd om te komen dansen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:45 schreef danilel het volgende:
[..]
Belache... wacht. Ik ben zelf een ouder.... EN TERECHT! Focus je eens op je school en maak iets van je toekomst! Dat dansen leid tot NIETS! Zeker zwanger op je 17e, en dan mag ik voor dat kind zorgen natuurlijk! EN NU NAAR JE KAMER!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:45 schreef danilel het volgende:
[..]
goldstrike , tijd dat thomas zijn ware aard eens laat zien...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:46 schreef D. het volgende:
Ik hoop nog op een '"bewoners, er staat meer drank in de voorraadkamer, geniet ervan!"
1 keer zoooooo dronken van geweest.. poeh maarrrr wel lekkerquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
goldstrike , tijd dat thomas zijn ware aard eens laat zien...
Is vast als beginner ook beter dan Zoeyquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:47 schreef Benny het volgende:
Thomas wil er natuurlijk alles van weten hoe het werkt. Thomas staat zo nog wel een keertje te draaien
de hoobahoobahup van danny christian?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:47 schreef Benny het volgende:
Thomas wil er natuurlijk alles van weten hoe het werkt. Thomas staat zo nog wel een keertje te draaien
matt mag bij zijn moedder nukkelnquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:44 schreef kleinzusje het volgende:
Straks in bed:
Mike met Naomi
Thomas met Jill
Michel met Julie
Nick en Zoey
Liese met Matt
ja was met mijn broer mee naar een openingsfeest van een club in Maasmechelen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:46 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wat jammer. maar leuk dat ze je vroegen
Ja één keer gezien. Top avondquote:
Gaaaaaf, waren we bijna collega's geweest!!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat komt wel heel dichtbij,Manfred heeft me ooit gevraagd om te komen dansen.
Die kenden de naam It natuurlijk wel en waren bang dat ik verpest werd met spuiten en slikken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Belache... wacht. Ik ben zelf een ouder.... EN TERECHT! Focus je eens op je school en maak iets van je toekomst! Dat dansen leid tot NIETS! Zeker zwanger op je 17e, en dan mag ik voor dat kind zorgen natuurlijk! EN NU NAAR JE KAMER!
Zekers! Ik vind het super. Is echt geen verkeerde gozer.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:49 schreef Hitchslap het volgende:
Leuk om Matt een keertje in zijn element te zien daar. Typische sociaal wat onhandige jongen die zich vol op zijn hobby heeft gestort. Hij doet dit netjes.
Ik heb weleens in een kooi gedanst in De Danssalon in Eindhovenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:48 schreef danilel het volgende:
[..]
ja was met mijn broer mee naar een openingsfeest van een club in Maasmechelen.
Was best wel trots, ik hoor hem nog zeggen ; "ah, jij hebt pezazz, ik wil je in kooi zien dansen" (heb amandelvomige ogen wat mannen vaak tijgerachtig vinden)
Maar ja als Limburgse puber helemaal naar A'dam, dat vonden pa en ma niet goed.
iedereen zou eens een optreden van Infected Mushrooms moeten meemaken, beetje underground, al hebben ze nu wel verschillende soundtracks van films/series mogen doenquote:
To be fair.... je zou de eerste niet zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:50 schreef danilel het volgende:
[..]
Die kenden de naam It natuurlijk wel en waren bang dat ik verpest werd met spuiten en slikken.
Dat viel daar best mee.Kuch.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:50 schreef danilel het volgende:
[..]
Die kenden de naam It natuurlijk wel en waren bang dat ik verpest werd met spuiten en slikken.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb weleens in een kooi gedanst in De Danssalon in Eindhoven
Tot zover mijn bekentenissen
die is bij mij na jaren bepaalde medicijnen gelukkig zo goed als weg. wist niet dat het daar aan lag, dacht echt dit is geen leven zoquote:
Serieus, zou zo maar eens kunnen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt Breekt door en die jongen beseft het eens niet
Dit is de enige en echte Scooter - Belpopquote:
Gelukkig heb jij slimme ouders !quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:45 schreef danilel het volgende:
[..]
Niet dat ik weetquote:
GENOTquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Split the oceaan cross te see
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
Wel van mij dansend bij Something For Your Mind, Rijnhal 1991
Staat op Youtube
Daar alleen op blokken en tafelsquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb weleens in een kooi gedanst in De Danssalon in Eindhoven
Tot zover mijn bekentenissen
Loopt er nog 1 die van mij nu mag vertrekkenquote:
Komt goed, die Zoey werken we er nog wel uitquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Loopt er nog 1 die van mij nu mag vertrekken![]()
![]()
Schol he Pol!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, proost!
Mag dat ook na het feestje?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Loopt er nog 1 die van mij nu mag vertrekken![]()
![]()
Genoeg gezien in de Scene, zelf nooit iets gebruikt. 2 cola's 1 pakje cigaretten en gaan met die banaan de hele avondquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
To be fair.... je zou de eerste niet zijn.
Ben er al heel lang klaar mee.. maar als ik dit zie helemaalquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:53 schreef Whuzz het volgende:
Ben ik de enige die nu even baalt van de lockdown en wou dat hij kon gaan stappen?
Denk het niet Whuzz.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:53 schreef Whuzz het volgende:
Ben ik de enige die nu even baalt van de lockdown en wou dat hij kon gaan stappen?
Neequote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
het was nog beter geweest zonder mies en met jerrel
Decibel meter: --- (gaat maar tot 150)quote:
mikey deed ook mee hequote:
ik sta nog op de mysterland video uit 94quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
Wel van mij dansend bij Something For Your Mind, Rijnhal 1991
Staat op Youtube
Qua ruimte owned Thomas toch de dancefloor.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:55 schreef Benny het volgende:
Matt owned the DJ booth
Liese owned the dance floor
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
het was nog beter geweest zonder mies en met jerrel
Naomi owned the dance foorquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:55 schreef Benny het volgende:
Matt owned the DJ booth
Liese owned the dance floor
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Qua ruimte owned Thomas toch de dancefloor.
YEAH MEER DRANK!
Ik op best wat videos van defqon, q-base, dominator uit 2005-2010quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik sta nog op de mysterland video uit 94
pas op met bloedneuzen en zoquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:57 schreef suzi1 het volgende:
even mn neus poederen, hou jullie niet meer bij zo
Wit lijntje?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:57 schreef suzi1 het volgende:
Wel old skool héquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:57 schreef suzi1 het volgende:
Goede regels, die nieuwe huismeesterquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:57 schreef Benny het volgende:
Mike: "De voorraadkamer gaat elk half uur open"
Wuuut?!
Ramt er even de nineties door.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
DJ Nick terug aan de knoppen
heb je geluid???quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:57 schreef mario390 het volgende:
wie heeft ook geen
geluid op stream 1?
Ik ontweek die camera`s.1 keer hadden ze me tijdens Raver`s religion.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ik op best wat videos van defqon, q-base, dominator uit 2005-2010
dat niet doenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:57 schreef Rhosyn het volgende:
Com'on, gillen omdat er meer drank komt....
Pfff
Nouja niet vol in beeld ofzo..maar heel vaak dat ik mezelf ergens zie lopen/dansen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ontweek die camera`s.1 keer hadden ze me tijdens Raver`s religion.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ja ik draaide dus ook gelijk mn kop om toen ik t zag.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ontweek die camera`s.1 keer hadden ze me tijdens Raver`s religion.
White of black?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:00 schreef greysbones het volgende:
Sensation... ooohhh wat mis ik dat
Wat moet ik me voorstelllen?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:00 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja ik draaide dus ook gelijk mn kop om toen ik t zag.
maar sta er meermaals op dat ik niet wist. maar met genoeg afstand
wel herkend door anderen jaren later nog.
van de andere kant ben ik blij dat in mijn tijd er nog geen smaRTphones waren. stel je eens voor zeg...
nickie hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt nu terug aan de knoppen
Baas.quote:
zijn geen buren daar helemaal nietsquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:02 schreef kleinzusje het volgende:
Maar komt er geen politie ? Melding van buren ??
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
ja damn lukte niet, had em al gewijzigd maar al die cokehoofden hier quoten als gekken
hoezo polizie?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:02 schreef kleinzusje het volgende:
Maar komt er geen politie ? Melding van buren ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |