Ik vind het wel weer opvallend dat een aantal singles haar helemaal hun type vinden. Kijken ze dan echt alleen naar uiterlijk?quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:12 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Ik vind Donna echt een beetje psycho.
Of gewoon een makkelijke prooiquote:Op vrijdag 10 september 2021 13:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het wel weer opvallend dat een aantal singles haar helemaal hun type vinden. Kijken ze dan echt alleen naar uiterlijk?
Echt he. Ongelooflijk. Blij om homo te zijnquote:Op vrijdag 10 september 2021 15:41 schreef ongelovelijk het volgende:
Wat een jankprogramma zeg. Waar die vrouwen zich wel niet druk om maken zeg. snappen blijkbaar nog steeds niet dat alles uit context wordt gehaald bij het kampvuur.
Toch overduidelijk dat die gast een grap maakt ook met zijn zullen we de microfoons uitzetten zodat we vieze dingetjes kunnen zeggen.
Beter selecteren ze een keer op iq ipv uiterlijk
Mijn vriend vroeg me ook al; was dit nou zo erg??quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:43 schreef Raw85 het volgende:
Haha ik ben het nu aan t terugkijken en dacht precies hetzelfde. Snap met name niet waar die Donna nou zo'n ontzettend probleem van maakt
De gemiddelde gayscene is gelukkig vrij van dramaquote:Op vrijdag 10 september 2021 22:37 schreef Rene het volgende:
[..]
Echt he. Ongelooflijk. Blij om homo te zijn… die vrouwen. Mijn god.
Jammer is dat jaquote:Op zaterdag 11 september 2021 11:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijn vriend vroeg me ook al; was dit nou zo erg??
Ik vind het jammer dat ze met Temptation Island de USA kant uit wilden met Love or Leave, maar dat ze toch weer meer richting het Nederlandse gaan met het stoken en verleiden enzo.
In Amerika zouden de huilende Bert beelden wel getoond zijn tijdens het kampvuur want het is uitzoeken hoe het met je relatie zit en niet meer enkel kijken of je een bimbo kunt weerstaan.
Jammer.
Maar dit is leukere tv natuurlijk
Hij kwam me al bekend voor...quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:53 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Joop is leuk!
Maar ik merk dat ik het minder interessant vind, saai en ook van die koppen die ik al eerder heb gezien. Bij dat nieuwe koppel staat dat ze 2 jaar een relatie hebben maar hij deed vorig jaar in 2020 nog mee als verleider. Het rijmt allemaal niet echt meer voor mij
Schijnt dat ze toen wel een relatie hadden, maar hij mee ging doen voor de (Insta) fame en zij dat prima vond.quote:Op zaterdag 11 september 2021 13:22 schreef Magica het volgende:
[..]
Hij kwam me al bekend voor...
Die vriendin van hem... komt voor nu over alsof er gewoon geen gesprek mee te voeren is of mee te lachen valt
Goed dat je het nog even zegt.quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:44 schreef DKUp het volgende:
Oké dus het lag niet aan mij![]()
Wat een dom wijf; deelneemster Donna
Dat gejank van die andere wijven ook. Die gasten mogen echt niks doen.
Nevernooitnietquote:Op zondag 12 september 2021 19:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jullie doen volgend seizoen mee?![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2021 13:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
De gemiddelde gayscene is gelukkig vrij van drama
Niks mis met gevoelig zijn en dit ook uiten, maar hij gaat wel richting labiel ja. Ik snap niet dat hij zichzelf zo wegcijfert. Ik zou woest zijn als ik erachter kwam dat iemand mij stiekem had zitten filmen. En dan ook nog het op deze manier uitspreken op TV. Hij lijkt geen eigen wil meer te hebben, alles draait om hoe zij zich voelt.quote:Op donderdag 16 september 2021 13:25 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Bert kan niet een dag zonder te huilen. Hij is toch over de 30 jaar?
Ja zo hey, die heeft echt een keiharde reality check nodig maar Bert gaat het haar niet geven.quote:Op donderdag 16 september 2021 09:52 schreef roos94 het volgende:
Delphine die even zonder schroom vertelt hoe Bert iedere dag loopt te rukken en dat ze dit bekijkt via een verborgen camera![]()
![]()
![]()
helemaal koekwaus
ja, wat een walgelijk wijf johquote:Op donderdag 16 september 2021 09:52 schreef roos94 het volgende:
Delphine die even zonder schroom vertelt hoe Bert iedere dag loopt te rukken en dat ze dit bekijkt via een verborgen camera![]()
![]()
![]()
helemaal koekwaus
Vind ik eigenlijk ook wel, vond hem best denigrerend naar haar toe al had hij dat misschien niet helemaal door....quote:Op donderdag 16 september 2021 15:26 schreef MaximumRush het volgende:
Ik heb de nieuwe aflevering nog niet gezien, maar kan me op zich wel goed voorstellen dat Donna boos was op de beelden die ze kreeg te zien. Ik denk zelf dat het niet om de microfoon opmerking ging, maar om de rest van de opmerkingen. Ze is al een vrij onzeker meisje, en krijgt bij iedere verleidster die niet op haar lijkt te horen dat dat zijn type is, en wat hij zoekt in een relatie.
Geld lijkt idd wel een ding te zijn in die familie.quote:Op donderdag 16 september 2021 16:17 schreef Raw85 het volgende:
DIe twee Belgische chicks zijn knettergek. Delphine spreekt voor zich maar die Donna ook echt heel raar. Ook gelijk lullen over dat het haar geld gaat kosten etc
Hij zat in Ex on the Beach. Iets zegt me dat hij er geen moeite mee heeft om zich te laten gaan.quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:48 schreef jesseax het volgende:
Die verleidster raakte wel de kern in het gesprek met Bert. Bert heeft ooit een misstap gemaakt en dat wordt gebruikt door Delphine om echt letterlijk alles te controleren.
Donna lijkt mij meer iemand die van het afstoten en aantrekken is, ik zie haar nog wel terugkrabbelen. Tenzij Nico natuurlijk zich laat gaan in de mannenvilla.
Die vibe geeft hij inderdaad af. Ze heeft er ook 10 jaar de tijd voor gehad...quote:Op donderdag 16 september 2021 20:44 schreef Fascination het volgende:
Bert komt echt over als een slachtoffer van huiselijk geweld. Die jongen heeft psychische hulp nodig. Dit nog verder uitmelken voor tv is eigenlijk immoreel.
Oh dat is al een rode vlag op zich.quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij zat in Ex on the Beach. Iets zegt me dat hij er geen moeite mee heeft om zich te laten gaan.
Hij wordt zo te zien gesponsord door het (mij onbekende) kledingmerk Wrong Fiends. Iedere dag een ander setje van dit merk. Ook petje en badslippers worden niet vergetenquote:
Die Aylin komt heel bekend voor 🤔quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:38 schreef Meke het volgende:
Je gaat je bijna een beetje afvragen op deze manier of Deborah en Koen er niet alleen inzaten om deze zwembadtruc te introduceren![]()
En dat Efraim en Aylin al klaar stonden??
We zien natuurlijk ook maar fragmenten hè die ze zorgvuldig geplakt hebben....maar zowel Delphine als Bert moeten echt eerst aan zichzelf werken voor ze weer aan een nieuwe relatie gaan beginnen....quote:Op donderdag 23 september 2021 20:01 schreef Lauren. het volgende:
Euh ja, Bert is een viespeuk en gedraagt zich wel als een typische slappe friet. Maar ben ik de enige die Delphine echt fucking manisch vind? Het ene moment zit ze breedglimlachend op de fiets, het andere moment loopt ze jankend tegen een bloempot te roepen dat 'da tog ech nie kan'. Hou op met me. 😨
Hij is alleen vergeten te vertellen dat ie voor een ‘happy ending’ wilde gaan.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:51 schreef roos94 het volgende:
Bert gaat naar een prostituee enkel voor een massage? Goed verhaal
Boekt een hotelkamer enkel voor massage![]()
![]()
mafklapper. Beide koekwaus ze verdienen elkaar.
En dat ene wijf dat tegen Efraim zegt, durf jezelf eens op 1 te zetten. Volgensmij heeft hij daar geen moeite mee![]()
Een normale massagesalon heeft helemaal niks met erotiek/erotische handelingen te maken.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:34 schreef freaky40 het volgende:
Het eerste verhaal van Bert zou kunnen, een massagesalon, maar het tweede verhaal een hotelkamer boeken om een massage te ontvangen, neen. Dat stinkt aan alle kanten. Want waarom dan niet terug gaan naar die massagesalon om daar weer een massage te ontvangen.
Wel weer een spicy aflevering, nog steeds het beste seizoen in deze nieuwe opzet. Vorig seizoen was daar nog braaf bij.
Daarom. Ik geloof het eerste verhaal wel...een beetje. Het tweede stinkt.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Een normale massagesalon heeft helemaal niks met erotiek/erotische handelingen te maken.
Dit zal wel gebeurd zijn idd. En dan verkopen als er is niks gebeurdquote:Op donderdag 23 september 2021 19:09 schreef MadJackthePirate het volgende:
Is toch duidelijk bij die Bert, hij had een hoertje gefixt, maar kon niet klaarkomen van de spanning, dus er is niks gebeurd.
Ze zijn beide toxic voor elkaar.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:31 schreef Rene het volgende:
Geloof Bert eerlijk gezegd meer van Delphine. Zij heeft last van manische buien of borderline. Nait best. En hij is geestelijk gezien door haar vernachelt. Maar ondertussen hondstrouw maar ook in de war. Heel sneu.
Maar dan is hij de eerste keer toch niet naar een normale massagesalon gegaan, anders werd het erotische deel niet aangeboden.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom. Ik geloof het eerste verhaal wel...een beetje. Het tweede stinkt.
Al zie ik hem er voor aan om er binnen te stappen en te zeggen.... 'Eila, dit is niet de sportschool.'quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar dan is hij de eerste keer toch niet naar een normale massagesalon gegaan, anders werd het erotische deel niet aangeboden.
Hij heeft toch een compleet ongeloofwaardig verhaal? Een hotelkamer boeken voor een massageafspraak en happy ending kon maar lukte niet? Nee, Bert viel hier wel voor me door de mand.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:31 schreef Rene het volgende:
Geloof Bert eerlijk gezegd meer van Delphine. Zij heeft last van manische buien of borderline. Nait best. En hij is geestelijk gezien door haar vernachelt. Maar ondertussen hondstrouw maar ook in de war. Heel sneu.
Precies!quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft toch een compleet ongeloofwaardig verhaal? Een hotelkamer boeken voor een massageafspraak en happy ending kon maar lukte niet? Nee, Bert viel hier wel voor me door de mand.
Dat verhaal vond ik aannemelijker dan het verhaal dat hij een hotelkamer had geboekt om daar een 'masseuse' te ontvangen. Dat doe je als je meer van plan bent...quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar dan is hij de eerste keer toch niet naar een normale massagesalon gegaan, anders werd het erotische deel niet aangeboden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |