PUSHBERICHT: KOM NIET MEER NAAR DE ALBERT HEIJN, TE DRUK!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:55 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wel gek dat ze nooit berichten over overvolle supermarkten op zaterdag?
Waarom is dat wel oké, maar een wandeling in de buitenlucht zijn push berichten waard.
Ik wens alleen niemand dood. Nogal een verschil, me dunkt.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:40 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Laten we het er gewoon op houden dat als je binnen komt vallen met je tirades dat dit nogal sneu en gefrustreerd klinkt.
Je doet overigens hetzelfde, alleen dan over die "jankende" jongeren.
Ik was net bij de Aldi om wat dino speelgoed voor mijn zoontje te halen... als burgemeester kun je beter daar wat aan doen inderdaad... de risicogroep was weer rijkelijk vertegenwoordigd in de menigte.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:55 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wel gek dat ze nooit berichten over overvolle supermarkten op zaterdag?
Waarom is dat wel oké, maar een wandeling in de buitenlucht zijn push berichten waard.
Met wie zie jij PVV een coalitie vormen dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:37 schreef raptorix het volgende:
Als we straks gewoon op PVV stemmen met zijn allen kunnen we in Mei weer het terras op
Bij1 mag ook, of die Turken.
Gewoon meerderheid halenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:05 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Met wie zie jij PVV een coalitie vormen dan?
Ik ben ook de beroerdste niet. Bij deze mijn wiskundig onderbouwde grafiek dat meer vaccinaties zorgen voor minder besmettingen:quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu nog even een mooie grafiek erbij tekenen met een groen lijntje omlaag en presenteren aan het kabinet
Edit: en die zijn dan dus meteen allemaal overtuigd dat we altijd en eeuwig de avondklok moeten houden, wát een wondermiddel![]()
Ergens in het midden.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:14 schreef Oliver23 het volgende:
Afgelopen zaterdag 3457
twee weken geleden 4194
gisteren 4726
Kom maar door met schitterende cijfers
Die cijfers zeggen helemaal nietsquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:14 schreef Oliver23 het volgende:
Afgelopen zaterdag 3457
twee weken geleden 4194
gisteren 4726
Kom maar door met schitterende cijfers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
11 gemeentes met 0 besmettingen
31 gemeentes met 1 besmettingen
58 gemeentes met 2-4 besmettingen
92 gemeentes met 5-9 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Maar Britse variant des Doodsquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:17 schreef Tinos85 het volgende:
Percentage positief getest wel op 9,5 procent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |