Oja, bedenk dat ik mijn Autoshutdown nog even moet runbookenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:33 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik heb een werklaptop en 1 prive laptop, en aardig wat VM's alleen die staan grotendeels uit.
Ik ben gestopt met hobbyspullen thuis sinds ik een hobbydatacentertje heb op mn werkquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb 12 computers hier, 4 hardware matig, 8 virtueel
Ze zijn al aftredenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:19 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Gaf Nederland de hoop voor/met dit waardeloze kabinet maar eens op.
Ik heb 3 werk laptopsquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met hobbyspullen thuis sinds ik een hobbydatacentertje heb op mn werk
PVV gaat mijn protest stem krijgenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:37 schreef raptorix het volgende:
Als we straks gewoon op PVV stemmen met zijn allen kunnen we in Mei weer het terras op
Bij1 mag ook, of die Turken.
Laten we het er gewoon op houden dat als je binnen komt vallen met je tirades dat dit nogal sneu en gefrustreerd klinkt.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En waar zeg ik daar uberhaupt iets over?
Dit is daarentegen klare taal.
COR / Verzin hier nieuwe maatregelen
Even in je achterhoofd houden wanneer er weer gejankt wordt 'over de kinderen!!!'
Ik heb het vermoeden dat hier een slechte grap komt, maar kom maar doorquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:38 schreef raptorix het volgende:
Weet je trouwens waarom de ziekenhuizen in Turkije leeg zijn?
Je mag hem Googlenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat hier een slechte grap komt, maar kom maar door
Jup, dat is de enige reden dat het daalt!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Duidelijk effect van de avondklok.
@Geerdquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Echt fokker zitten alleen in een witte tuinstoel voor de deur
Het was 2 weken terug gewoon tyfusweer.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jup, dat is de enige reden dat het daalt!
Niet dat de vaccinaties beginnen te werken bij de kwetsbare mensen die in het ziekenhuis komen. Avondklok FTW
Zeg dat maar tegen onze coronabestrijders, ik weet welhaast zeker dat zij het op het avondkloksucces gooienquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het was 2 weken terug gewoon tyfusweer.
Vaccinaties, 3 miljoen mensen die het al gehad hebben, het weer wat beter wordt, mensen die zich aan de rest van de maatregelen houden, etc doet allemaal niets.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jup, dat is de enige reden dat het daalt!
Niet dat de vaccinaties beginnen te werken bij de kwetsbare mensen die in het ziekenhuis komen. Avondklok FTW
Nou, met dit soort cijfers kunnen we versoepelingen wel op onze buik schrijven. Hugo en Mark hebben het goed gezien dat dit niet mogelijk is.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:03 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
WAT EEN DALING OP DE VERPLEEGAFDELINGEN
Nu nog even een mooie grafiek erbij tekenen met een groen lijntje omlaag en presenteren aan het kabinetquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Vaccinaties, 3 miljoen mensen die het al gehad hebben, het weer wat beter wordt, mensen die zich aan de rest van de maatregelen houden, etc doet allemaal niets.
De avondklok voorkomt 700 IC opnames, genoemd door de man die in januari aan gaf dat de avondklok niet nodig was omdat de zorg het ook zonder aan kon. Momenteel hebben we tussen de 20 en 30 IC opnames op een dag met ~4000 besmettingen. De avondklok voorkomt dus 100.000 besmettingen
FOK! OMT FTWquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu nog even een mooie grafiek erbij tekenen met een groen lijntje omlaag en presenteren aan het kabinet
Edit: en die zijn dan dus meteen allemaal overtuigd dat we altijd en eeuwig de avondklok moeten houden, wát een wondermiddel![]()
of invullen in de japie_dias.pptquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu nog even een mooie grafiek erbij tekenen met een groen lijntje omlaag en presenteren aan het kabinet
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Edit: en die zijn dan dus meteen allemaal overtuigd dat we altijd en eeuwig de avondklok moeten houden, wát een wondermiddel![]()
Ik verslikte me in mijn koffiequote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vind Hugo echt zo een parenclub Cuck die zijn vrouw gaat filmen terwijl ze door een tropische verassing genomen word.
Wel gek dat ze nooit berichten over overvolle supermarkten op zaterdag?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:50 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Sapperdeflap, vooralsnog geen afsluitingen.
Het loopt nog niet dun door de broek bij de gemeente.
De nette versie is: Omdat al die teringlijers hier zitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |