Nieuwe woningen kunnen heel goed energieneutraal met zeer goede isolatie , solar en powerwallquote:Op zondag 28 februari 2021 09:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nieuwe woningen derhalve aan het gasnet lijkt me niks, zet die maar op de waterpomp. Maar goed ik ben geen expert.
Dat we meer energie gaan gebruiken lijkt me eigenlijk wel een gegeven.
Wat is dat gegeil met die power wall.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nieuwe woningen kunnen heel goed energieneutraal met zeer goede isolatie , solar en powerwall
De schuldenpositie. Op SeekingAlpha.com zijn de meningen over AT&T sterk verdeeld. Sommigen zien een geweldig dividendaandeel, anderen zien grote schulden en mijden het aandeel om die reden.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:49 schreef Maikel_Stokkie het volgende:
AT&T Inc
Dit heeft een aantrekkelijk dividendrendement, prima koers-winstverhouding en kan niet snel vinden wat hier "mis" mee is. Wat zie ik het over het hoofd? Waar moet ik naar kijken? Bedankt voor de tips!
Goed, ik ben daar voor een aardige hap aandelen ingegaan. Pinterest gaat het helemaal worden de komende jaren, als ze al niet vroegtijdig over worden genomen door Amazon of Alibabaquote:Op maandag 1 maart 2021 09:59 schreef Alaianaya het volgende:
Wat is jullie mening over aandelen in Pinterest? Ik lees al een tijdje dat je dit in de gaten moet houden, maar ik ben niet bekend genoeg met het platform.
De balans is gewoon heel erg matig. De DirecTV overname is een totale flop geworden en op zich is dat weliswaar water under the bridge, maar de schuldenlast torsen ze nog mee. Net hebben ze $23 miljard uitgegeven aan 5G licenties, hebben üiberhaupt een erg kapitaalintensieve business (dus capex in de komende jaren erg hoog) plus de bestaande debt service. Dat roept sterk de vraag op of dat dividend wel sustainable is en/of er niet verdere desinvesteringen moeten plaatsvinden. Het doet me een beetje denken aan KPN begin deze eeuw.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:49 schreef Maikel_Stokkie het volgende:
AT&T Inc
Dit heeft een aantrekkelijk dividendrendement, prima koers-winstverhouding en kan niet snel vinden wat hier "mis" mee is. Wat zie ik het over het hoofd? Waar moet ik naar kijken? Bedankt voor de tips!
Haha neequote:Op maandag 1 maart 2021 16:37 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Put opties zeker?
9k winst nu![]()
Al 1,5 Rolex voor mij
![]()
![]()
Keb zelf een kooporder maar dan moet de AEX nog wel even de 720 ofzo aantikken.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:37 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Put opties zeker?
9k winst nu![]()
Al 1,5 Rolex voor mij
![]()
![]()
Misschien ook omdat het J&J vaccin zaterdag is goedgekeurd en er nu toch echt licht aan het einde van de tunnel lijkt te komen.quote:Op maandag 1 maart 2021 20:50 schreef Soldier2000 het volgende:
Waar is de beurs nu eigenlijk zo euforisch over, dat het steunpakket zou komen was toch al lang bekend.
Yields zijn fors gedaald. Met name goed voor groeiaandelen.quote:Op maandag 1 maart 2021 20:50 schreef Soldier2000 het volgende:
Waar is de beurs nu eigenlijk zo euforisch over, dat het steunpakket zou komen was toch al lang bekend.
Altijd baas boven baas: 12,98 :pquote:
Dat is gewoon idioot.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:07 schreef Idisrom het volgende:
De boeren van Friesland-Campina krijgen geen slotuitbetaling en geen dividend over hun ledencertificaten.
Dat is nog te snappen.
Maar de boeren moeten zelfs hun interimdividend op hun ledencertificaten terugbetalen.Ik denk niet dat een beursgenoteerd bedrijf zover zal gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |