Blijf het bijzonder vinden wat ze daarmee denken te winnen voor zichzelf. Neem aan dat alle andere restricties er dan wel af zijn (afstand, mondmaskers etc)quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:55 schreef Elan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/n(...)-ingeente-gasten-toe
En daar gaan we al...
Mensen zijn niet nutteloos, zeker geen hele groepen. Dus stop daar maar mee en post een beetje respectvol.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:59 schreef Djeez het volgende:
[..]
Leuk voor al die babyboomers en de andere nuttelozen. Het gewone volk moet nog een jaar wachten
We open alle besmettingshaarden en de gevreesde derse golf is er opeens.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:54 schreef Koffieplanter het volgende:
DEN HAAG - Naast het middelbaar onderwijs kijkt het demissionair kabinet of ook de mbo-scholen weer gedeeltelijk de deuren kunnen openen. Daarnaast wordt er gekeken of jongeren meer ruimte kunnen krijgen om buiten te sporten en naar de mogelijkheid om mensen bij ’click and collect’ kleding of schoenen te laten passen.
Het creëren van een voor hun gasten en personeel coronaveilige omgeving kennelijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Blijf het bijzonder vinden wat ze daarmee denken te winnen voor zichzelf. Neem aan dat alle andere restricties er dan wel af zijn (afstand, mondmaskers etc)
Ze fucken alles op hier.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:58 schreef asco het volgende:
Zo kan het dus ook, van gisteren.![]()
https://www.worldometers.info/coronavirus/usa/nevada/
Man man man, wat maakt men hier alles onnodig naar de verdoemenis. Kan er gewoon niet bij.
Ik vraag me af hoe dit gaat in praktijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:01 schreef Discombobulate het volgende:
Kan de overheid geen stokje steken voor die vaccinatie ongelijkheid. Waarom mogen particuliere bedrijven dit überhaupt zelf bepalen?
LOLquote:Uit onvrede over het coronabeleid van zijn partij legt Ghislen Nysten (29), fractievoorzitter van de VVD in de gemeente Beek, met onmiddellijke ingang zijn functie en partijlidmaatschap neer.
Hij vindt dat zijn partij de liberale principes overboord gooit. „Ik kan mijzelf niet meer met een zuiver geweten in de spiegel aankijken als onze burgerrechten worden geschonden.”
De Limburgse jurist en ondernemer vindt dat het kabinet met het doordrukken van de avondklok de grondrechten van de burgers ‘terzijde schuift’. Nysten wil met zijn daad een voorbeeld stellen aan andere liberalen met gewetensnood. „Ik hoop dat meer VVD’ers zullen zeggen ‘tot hier en niet verder’. Laat mij maar de eerste zijn.” De Beekse politicus voelde zich al maanden ongemakkelijk met de ‘ontmenselijking’ door het gevoerde coronabeleid.
Verkeerde kant
„Maar wat ik de afgelopen week heb gezien was de druppel. Een kabinet dat een uur na de uitspraak van de Haagse rechtbank, die de avondklok onwettig achtte, zegt: ‘We denken er niet aan om de avondklok op te heffen’ - nog vóórdat het hoger beroep heeft gediend. Dan ga je de verkeerde kant op. De manier waarop Mark Rutte zomaar een rechterlijke uitspraak van tafel veegt, terwijl burgers soms jarenlang moeten vechten om hun recht te halen, ik wil niet dat mijn kinderen van 5 en 7 in zo’n land opgroeien.” Het kabinet verzocht de rechter de werking van de eerste uitspraak op te schorten tot uitspraak in hoger beroep, en wist donderdag een spoedwet om de avondklok alsnog een juridische basis te geven door de Tweede Kamer te loodsen. Keurt de Senaat die ook goed, dan kan de wet in werking treden. Tot de uitspraak in het hoger beroep, blijft de avondklok sowieso gehandhaafd.
Voor Nysten ging het kabinet met deze juridische sluiproute een grens over. Hij schreef een fel getoonzette brief aan premier Rutte, waarin hij zijn besluit meedeelt en onderbouwt. „Niet langer wil ik een beleid steunen dat een kakkerlak probeert te doden met een atoombom”, aldus de liberaal.
Alle advertenties voor illegale kappers worden gelijk van Marktplaats verwijderdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:27 schreef josja het volgende:
[..]
Ja godver, er schijnt een heel underground circuit aan kappers te wezen, maar voorlopig heb ik er nog geen een gevondenEn ja, het is kut dat ik niet mag werken, niet mag trainen, maar de staat waarin mijn haar zich bevindt deprimeert me nog het meest momenteel.
.
Zolang niet duidelijk is hoe besmettelijk je nog bent etc na vaccinatie is het toch een vorm van schijnveiligheid.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Het creëren van een voor hun gasten en personeel coronaveilige omgeving kennelijk.
https://www.reuters.com/a(...)accine-idUSKBN2AJ0Y3quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:31 schreef Discombobulate het volgende:
Oja, dat herinner ik me nu ook idd. Denk niet dat wij ze mogen maken van Rusland. Mja, productiecapaciteit kan vast ook wel omhoog.
Dat kan toch ook gewoon met afstand en mondkapjes.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Het creëren van een voor hun gasten en personeel coronaveilige omgeving kennelijk.
Sowieso, als die richtlijnen en regels nog landelijk gelden kun je daar toch niet zomaar onderuit als hotelketen?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat kan toch ook gewoon met afstand en mondkapjes.
Dat.Plus ze moeten zich alsnog conformeren aan de Coronaregelsquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zolang niet duidelijk is hoe besmettelijk je nog bent etc na vaccinatie is het toch een vorm van schijnveiligheid.
Ik denk maar gewoon van: Afstand houden en mondkapjes, allang gebleken dat dat veilig kan allemaal. En dan wacht je maar tot iedereen >60 gevaccineerd is. Daarna eigen verantwoordelijkheid met regels, maar wel open voor iedereen. Persoonlijk mag van mij ook wel alles weer zonder regels als >60 gevaccineerd is. Ik kan prima met dat risico leven.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zolang niet duidelijk is hoe besmettelijk je nog bent etc na vaccinatie is het toch een vorm van schijnveiligheid.
Dat geeft in verhouding tot een volledig gevaccineerde bezetting natuurlijk veel minder veiligheid.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat kan toch ook gewoon met afstand en mondkapjes.
Vooral dat eerste, dan heeft zo'n bewijs vragen toch geen zin? Zat mensen die onder de huidige richtlijnen gewoon een hotelletje zouden pakken, die nemen dat risico wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat.Plus ze moeten zich alsnog conformeren aan de Coronaregels![]()
.
Maar je ziet het wel gaan gebeuren. Straks die boomers op het terras en wij wachten op onze prik.
Ik heb dit jaar de laatste 3 weken van de zomervakantie vrij. Een reis naar het buitenland stel ik maar even uit, helaas. Maar heb wel eea in gedachte in ons eigen landje. Ik ga er toch wel vanuit dat ik dan wel lekker uiteten kan en op het terras kan vertoeven.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat.Plus ze moeten zich alsnog conformeren aan de Coronaregels![]()
.
Maar je ziet het wel gaan gebeuren. Straks die boomers op het terras en wij wachten op onze prik.
Nou, privaatrecht is wel tricky. Je mag echt veel zelf bepalen, daar kan de overheid weinig tegen doen. Een werkgever mag al heel snel bepalen of hij of zij wil dat iemand een coronavaccin heeft om te komen werken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sowieso, als die richtlijnen en regels nog landelijk gelden kun je daar toch niet zomaar onderuit als hotelketen?
De avondklok ging er als eerste af toch? Nu zie ik het gebeuren dat alles open gaat en dat was nog heel lang met die rotmaatregel opgescheept zitten... Leuk voor de scholieren maar ik zit nog steeds thuis na een jaar...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
We open alle besmettingshaarden en de gevreesde derse golf is er opeens.
Zitten we alsnog met die kut avondklok opgescheept.
En dan de hoofdprijs betalen zeker.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar de laatste 3 weken van de zomervakantie vrij. Een reis naar het buitenland stel ik maar even uit, helaas. Maar heb wel eea in gedachte in ons eigen landje. Ik ga er toch wel vanuit dat ik dan wel lekker uiteten kan en op het terras kan vertoeven.
Dit is simpelweg propaganda, in volle gang.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:55 schreef Elan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/n(...)-ingeente-gasten-toe
Duitse hotelketen laat alleen nog ingeënt gasten toe
En daar gaan we al...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |