abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198100317
blablablabla
pi_198100371
Komende tijd wordt echt walgelijk kut met hooikoorts klachen -O-
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 19 februari 2021 @ 19:58:04 #178
22565 asco
Los in deze tent
pi_198100385
Zo kan het dus ook, van gisteren. _O_

https://www.worldometers.info/coronavirus/usa/nevada/

Man man man, wat maakt men hier alles onnodig naar de verdoemenis. Kan er gewoon niet bij. 8)7
  vrijdag 19 februari 2021 @ 19:59:42 #179
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198100417
quote:
Blijf het bijzonder vinden wat ze daarmee denken te winnen voor zichzelf. Neem aan dat alle andere restricties er dan wel af zijn (afstand, mondmaskers etc)
pi_198100469
Kan de overheid geen stokje steken voor die vaccinatie ongelijkheid. Waarom mogen particuliere bedrijven dit überhaupt zelf bepalen?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator vrijdag 19 februari 2021 @ 20:02:02 #181
5428 crew  miss_sly
pi_198100472
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:59 schreef Djeez het volgende:

[..]

Leuk voor al die babyboomers en de andere nuttelozen. Het gewone volk moet nog een jaar wachten
Mensen zijn niet nutteloos, zeker geen hele groepen. Dus stop daar maar mee en post een beetje respectvol.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198100481
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:54 schreef Koffieplanter het volgende:
DEN HAAG - Naast het middelbaar onderwijs kijkt het demissionair kabinet of ook de mbo-scholen weer gedeeltelijk de deuren kunnen openen. Daarnaast wordt er gekeken of jongeren meer ruimte kunnen krijgen om buiten te sporten en naar de mogelijkheid om mensen bij ’click and collect’ kleding of schoenen te laten passen.
We open alle besmettingshaarden en de gevreesde derse golf is er opeens.
Zitten we alsnog met die kut avondklok opgescheept.
pi_198100506
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:59 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Blijf het bijzonder vinden wat ze daarmee denken te winnen voor zichzelf. Neem aan dat alle andere restricties er dan wel af zijn (afstand, mondmaskers etc)
Het creëren van een voor hun gasten en personeel coronaveilige omgeving kennelijk.
blablablabla
  vrijdag 19 februari 2021 @ 20:03:25 #184
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_198100510
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:58 schreef asco het volgende:
Zo kan het dus ook, van gisteren. _O_

https://www.worldometers.info/coronavirus/usa/nevada/

Man man man, wat maakt men hier alles onnodig naar de verdoemenis. Kan er gewoon niet bij. 8)7
Ze fucken alles op hier.
Benieuwd hoe lang die onzin nog duurt.
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 20:03:57 #185
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198100526
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:01 schreef Discombobulate het volgende:
Kan de overheid geen stokje steken voor die vaccinatie ongelijkheid. Waarom mogen particuliere bedrijven dit überhaupt zelf bepalen?
Ik vraag me af hoe dit gaat in praktijk.

Zolang er landelijke regels gelden in Duitsland mbt afstand, mondmaskers etc zullen ze zich daar neem ik aan ook gewoon aan moeten houden als hotel zijnde?
  vrijdag 19 februari 2021 @ 20:04:03 #186
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_198100528
quote:
Uit onvrede over het coronabeleid van zijn partij legt Ghislen Nysten (29), fractievoorzitter van de VVD in de gemeente Beek, met onmiddellijke ingang zijn functie en partijlidmaatschap neer.
Hij vindt dat zijn partij de liberale principes overboord gooit. „Ik kan mijzelf niet meer met een zuiver geweten in de spiegel aankijken als onze burgerrechten worden geschonden.”

De Limburgse jurist en ondernemer vindt dat het kabinet met het doordrukken van de avondklok de grondrechten van de burgers ‘terzijde schuift’. Nysten wil met zijn daad een voorbeeld stellen aan andere liberalen met gewetensnood. „Ik hoop dat meer VVD’ers zullen zeggen ‘tot hier en niet verder’. Laat mij maar de eerste zijn.” De Beekse politicus voelde zich al maanden ongemakkelijk met de ‘ontmenselijking’ door het gevoerde coronabeleid.

Verkeerde kant

„Maar wat ik de afgelopen week heb gezien was de druppel. Een kabinet dat een uur na de uitspraak van de Haagse rechtbank, die de avondklok onwettig achtte, zegt: ‘We denken er niet aan om de avondklok op te heffen’ - nog vóórdat het hoger beroep heeft gediend. Dan ga je de verkeerde kant op. De manier waarop Mark Rutte zomaar een rechterlijke uitspraak van tafel veegt, terwijl burgers soms jarenlang moeten vechten om hun recht te halen, ik wil niet dat mijn kinderen van 5 en 7 in zo’n land opgroeien.” Het kabinet verzocht de rechter de werking van de eerste uitspraak op te schorten tot uitspraak in hoger beroep, en wist donderdag een spoedwet om de avondklok alsnog een juridische basis te geven door de Tweede Kamer te loodsen. Keurt de Senaat die ook goed, dan kan de wet in werking treden. Tot de uitspraak in het hoger beroep, blijft de avondklok sowieso gehandhaafd.

Voor Nysten ging het kabinet met deze juridische sluiproute een grens over. Hij schreef een fel getoonzette brief aan premier Rutte, waarin hij zijn besluit meedeelt en onderbouwt. „Niet langer wil ik een beleid steunen dat een kakkerlak probeert te doden met een atoombom”, aldus de liberaal.
LOL
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Redactie Frontpage vrijdag 19 februari 2021 @ 20:04:45 #187
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_198100552
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:27 schreef josja het volgende:

[..]

Ja godver, er schijnt een heel underground circuit aan kappers te wezen, maar voorlopig heb ik er nog geen een gevonden -O- En ja, het is kut dat ik niet mag werken, niet mag trainen, maar de staat waarin mijn haar zich bevindt deprimeert me nog het meest momenteel.
.
Alle advertenties voor illegale kappers worden gelijk van Marktplaats verwijderd
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 19 februari 2021 @ 20:05:09 #188
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198100558
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:03 schreef Elan het volgende:

[..]

Het creëren van een voor hun gasten en personeel coronaveilige omgeving kennelijk.
Zolang niet duidelijk is hoe besmettelijk je nog bent etc na vaccinatie is het toch een vorm van schijnveiligheid.
pi_198100595
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:31 schreef Discombobulate het volgende:

Oja, dat herinner ik me nu ook idd. Denk niet dat wij ze mogen maken van Rusland. Mja, productiecapaciteit kan vast ook wel omhoog.
https://www.reuters.com/a(...)accine-idUSKBN2AJ0Y3
pi_198100603
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:03 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat kan toch ook gewoon met afstand en mondkapjes.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 20:08:30 #191
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198100671
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:06 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Sowieso, als die richtlijnen en regels nog landelijk gelden kun je daar toch niet zomaar onderuit als hotelketen?
pi_198100701
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:05 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Zolang niet duidelijk is hoe besmettelijk je nog bent etc na vaccinatie is het toch een vorm van schijnveiligheid.
Dat.Plus ze moeten zich alsnog conformeren aan de Coronaregels :D :') .

Maar je ziet het wel gaan gebeuren. Straks die boomers op het terras en wij wachten op onze prik.
blablablabla
pi_198100711
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:05 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik denk maar gewoon van: Afstand houden en mondkapjes, allang gebleken dat dat veilig kan allemaal. En dan wacht je maar tot iedereen >60 gevaccineerd is. Daarna eigen verantwoordelijkheid met regels, maar wel open voor iedereen. Persoonlijk mag van mij ook wel alles weer zonder regels als >60 gevaccineerd is. Ik kan prima met dat risico leven.

Persoonlijk mag van mij alles weer open als de druk van de zorg af is. Als je dan bang bent voor corona blijf je maar thuis.
pi_198100735
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:06 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Dat geeft in verhouding tot een volledig gevaccineerde bezetting natuurlijk veel minder veiligheid.
blablablabla
  vrijdag 19 februari 2021 @ 20:11:53 #195
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198100766
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:09 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar je ziet het wel gaan gebeuren. Straks die boomers op het terras en wij wachten op onze prik.
Vooral dat eerste, dan heeft zo'n bewijs vragen toch geen zin? Zat mensen die onder de huidige richtlijnen gewoon een hotelletje zouden pakken, die nemen dat risico wel.
pi_198100772
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:09 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik heb dit jaar de laatste 3 weken van de zomervakantie vrij. Een reis naar het buitenland stel ik maar even uit, helaas. Maar heb wel eea in gedachte in ons eigen landje. Ik ga er toch wel vanuit dat ik dan wel lekker uiteten kan en op het terras kan vertoeven.
Zonder wrijving geen glans
pi_198100774
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Sowieso, als die richtlijnen en regels nog landelijk gelden kun je daar toch niet zomaar onderuit als hotelketen?
Nou, privaatrecht is wel tricky. Je mag echt veel zelf bepalen, daar kan de overheid weinig tegen doen. Een werkgever mag al heel snel bepalen of hij of zij wil dat iemand een coronavaccin heeft om te komen werken.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 20:13:17 #198
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198100793
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

We open alle besmettingshaarden en de gevreesde derse golf is er opeens.
Zitten we alsnog met die kut avondklok opgescheept.
De avondklok ging er als eerste af toch? Nu zie ik het gebeuren dat alles open gaat en dat was nog heel lang met die rotmaatregel opgescheept zitten... Leuk voor de scholieren maar ik zit nog steeds thuis na een jaar...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_198100819
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:12 schreef Haags het volgende:

[..]

Ik heb dit jaar de laatste 3 weken van de zomervakantie vrij. Een reis naar het buitenland stel ik maar even uit, helaas. Maar heb wel eea in gedachte in ons eigen landje. Ik ga er toch wel vanuit dat ik dan wel lekker uiteten kan en op het terras kan vertoeven.
En dan de hoofdprijs betalen zeker.

Heb een camper gekocht, ga lekker touren door Europa zodra de grenzen weer een beetje open zijn en er weer wat mag.
blablablabla
pi_198100852
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:55 schreef Elan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/n(...)-ingeente-gasten-toe

Duitse hotelketen laat alleen nog ingeënt gasten toe

En daar gaan we al...
Dit is simpelweg propaganda, in volle gang.

Hotels die alleen nog gevaccineerden toelaten, pretparken voor gevaccineerden, zgn 94% minder besmetting door gevaccineerden, zorgwerkers die elkaar verdringen om illegaal een vaccinatie te bemachtigen, vaccinatiereisjes naar Dubai voor de rijken, en meer onzin.

In de VS wil de helft zich niet laten vaccineren, en ik gok dat dat hier en in Duitsland niet anders is. Mensen vertrouwen het gewoon niet, plus ze blijven besmettelijk dus privileges kopen ze er ook al niet mee.

In Duitsland gaan gevaccineerde senioren neer, soms zelfs op weg naar huis na het krijgen van de vaccinatie, meerdere uitbraken in verpleeghuizen onder ouderen en personeel die allemaal in januari gevaccineerd zijn etc.

Dan gaat de propagandamachine in werking.

Veel plezier gevaccineerden in jullie speciale pretpark :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')