Nee, dat doet hij niet voor aandacht. Maar omdat iemand die zichzelf niet is en zichzelf niet onder controle heeft op dat moment hem als target heeft en dat heel fiks en snel uit de klauw kan lopen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:02 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik zei dingen zoals “my vengeance is pure and my hatred raw”. Quotes van songteksten. Ook hem uitgescholden voor flikker enzo.
Hij ging naar de politie voor aandacht, ik heb ook geen strafblad ofzo. Politie kwam langs in de kliniek omdat hij zei dat ik hem heb bedreigd, die gingen onderzoeken wat er gaande is. Toen ze zagen dat ik verward was gingen ze ook weg.
En omdat jij blijkbaar zo’n groot hart hebt dat je haar reactie op jouw kloterige actie vergeeft, verwacht je dan van jouw vijand dat hij jouw reactie op zijn kloterige actie vergeeft?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:57 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar ik was ook gewoon een klootzak en het begrijpelijk dat het meisje boos was. Ik ga haar niet beschuldigen van stalken en nog meer een klootzak gedragen. Ik had haar niet zo moeten gebruiken en ik snap dan wel dat ze opdringerig wordt.
Dat meisje had verder geen stoornis, ze was gewoon gekwetst.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:02 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik zei dingen zoals “my vengeance is pure and my hatred raw”. Quotes van songteksten. Ook hem uitgescholden voor flikker enzo.
Hij ging naar de politie voor aandacht, ik heb ook geen strafblad ofzo. Politie kwam langs in de kliniek omdat hij zei dat ik hem heb bedreigd, die gingen onderzoeken wat er gaande is. Toen ze zagen dat ik verward was gingen ze ook weg.
Maak het zelf ook mee nu.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:44 schreef Rock92 het volgende:
Stalking is iemand of meerdere contact opdringen. In de gate houden wat diegene van plan is. Je leven toewijden aan diegene terwijl dat dus niet wederzijds is.
Ik heb het van beide kanten mee gemaakt. Heb toen ik verliefd was gestalkt. Maar ben ook door meerdere personen gestalkt. Niet fijn kan ik je zeggen. Want ze willen iets van je en blijven maar door gaan tot ze het hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses voor de topic kaap![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:49 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Maak het zelf ook mee nu.
Het is niet fysiek stalken als in, ze komen niet bij mij aan de deur, maar al maanden doodsbedreigingen, via verschillende kanalen proberen meer over mij te weten te komen, strooien met de raarste dingen op het internet over mij, photoshoppen berichten uit mijn naam waardoor ik in de problemen ben gekomen, dreigen constant met halve Project X toestanden op mijn adres... Heftigste wat ze hebben gedaan was vrij recent:Jezus wat heftig. Heel erg veel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses voor de topic kaap![]()
![]()
Dank jequote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jezus wat heftig. Heel erg veel sterkte
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:49 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Maak het zelf ook mee nu.
Het is niet fysiek stalken als in, ze komen niet bij mij aan de deur, maar al maanden doodsbedreigingen, via verschillende kanalen proberen meer over mij te weten te komen, strooien met de raarste dingen op het internet over mij, photoshoppen berichten uit mijn naam waardoor ik in de problemen ben gekomen, dreigen constant met halve Project X toestanden op mijn adres... Heftigste wat ze hebben gedaan was vrij recent:Sterkte, wat een ellende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses voor de topic kaap![]()
Ik hoop dat je eea gerapporteerd hebt.
Ik heb alles gerapporteerdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterkte, wat een ellende.
Ik hoop dat je eea gerapporteerd hebt.
Hij zit nu vrijwillig opgenomen om van zijn drugsverslaving af te komen.quote:
Typisch het volk dat je graag in r&p topics ziet openen om advies te vragen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hij zit nu vrijwillig opgenomen om van zijn drugsverslaving af te komen.
Het is niet walgelijk om seksistisch te doen dat een man geen angst zou mogen kennen en vermeend strafbaar gedrag te laten toetsen? Jij zou je niet schuldig voelen als jij niet aan de bel had getrokken en had kunnen voorkomen dat in zo een bui iemand anders, wat ook een vrouw kan zijn, slachtoffer zou kunnen worden?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:41 schreef Pendule het volgende:
Wat een pussy die ex vriend. Politie bellen omdat je je als man bedreigt voelt door een andere manDaarnaast; walgelijke mensen, narcisten.
Het is denk ik moeilijk te begrijpen voor mensen dat je kennelijk nogal selectief bent als het gaat om het verdedigen van mensen met psychische klachten, wanneer je er zelf last van ondervind. Waarom zou zijn narcisme niet net zo goed een rol kunnen spelen in hoe hij dingen ervaart? Stalkgedrag kan als overheersend en bedreigend ervaren worden, dat kan clashen met hun behoefte aan controle en dominantie. Tevens is het niet ongewoon dat ze bepaalde dingen gaan gebruiken om naar hun hand te zetten. Ook mede door een gebrek aan empathie enzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:02 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
En dit.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:14 schreef PieterCornelis het volgende:
Cursus BEHR groep:
De ontvanger bepaalt hoe het bericht ontvangen wordt, niet de zender en de intentie van het bericht, of de manier hoe en waarom het verzonden wordt.
Dit is geen stalken maar bedreigen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:22 schreef Keep_Walking het volgende:
Vraag: Wanneer is iemand een stalker?
Vorig jaar heb ik tijdens een psychose rare dingen gedaan. Tijdens mijn psychoses doe ik altijd rare ongepaste dingen, laatste keer was dat niet anders.
Eén van de dingen die ik deed was ongepaste berichten sturen naar mensen. Zo heb ik ongepaste berichten gestuurd naar een jongen die ooit een vriend was maar dat ik nu beschouw als vijand. Ik haat hem echt en hij heeft ook een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Waren ooit goede vrienden, maar hij veranderde in een pestkop die altijd gemeen was naar mij en mij naar beneden haalde. Ook manipuleerde hij mensen tegen mij, dmv roddels en leugens.
Tijdens mijn psychoses was ik boos en in mijn verwardheid stuurde ik rare gemene berichten naar hem. Hij nam contact op met de politie en voelde zich bedreigd. Ik vind hem een pussy daarvoor, maar dat terzijde. Hij claimt nu dat ik hem aan het stalken ben, maar dat was eenmalig tijdens mijn psychose. Het is wel een paar keer gebeurd dat ik gemene berichten stuurde naar hem en over hem, maar altijd tijdens psychoses. Ben ik nou een stalker daardoor?
Ik vind van niet, omdat ik op dat moment verward was en verder heb ik hem niet opgezocht en als ik stabiel ben laat ik hem ook met rust. Ik vind dat hij de slachtofferrol speelt om aandacht te krijgen. Hij weet ook dat ik een aandoening heb. Wat vinden jullie?
Ik vind sowieso dat mensen te snel het woord stalken gebruikt. Ik heb ook weleens dat mensen mij ongewenst berichten stuur of op een negatieve manier aandacht blijft vragen, dat is geen stalken vind ik, stalken is echt grensoverschrijdende gedrag en berichten sturen is niet meteen grensoverschrijdend. Wat vinden jullie?
Dit inderdaad is stalken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:04 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat is stalken?
Ik had een keer een meisje geneukt en vervolgens gedumpt, en was ook niet lief voor haar. Meisje was heel gekwetst en ging mij en familieleden zoals mijn moeder de hele tijd bellen en berichten sturen. Dat is ook stalkende gedrag toch?
De biologie schrijft sowieso al voor dat mannen fysiek sterker zijn dan bijvoorbeeld vrouwen. Vechtende mannetjes is gewoon hoe de natuur in elkaar zit. Dat zie je ook bij andere diersoorten. Een vrouw wordt echt niet warm van een bange man. Zou mooi zijn. Een man hebben die wegrent terwijl jij gevaar loopt ipv dat hij je verdedigt.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het is niet walgelijk om seksistisch te doen dat een man geen angst zou mogen kennen en vermeend strafbaar gedrag te laten toetsen? Jij zou je niet schuldig voelen als jij niet aan de bel had getrokken en had kunnen voorkomen dat in zo een bui iemand anders, wat ook een vrouw kan zijn, slachtoffer zou kunnen worden?
Dit heeft niks met wetenschap te maken dat jij een andere man voor ‘pussy’ uitmaakt omdat hij misschien bang is.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:58 schreef Pendule het volgende:
[..]
De biologie schrijft sowieso al voor dat mannen fysiek sterker zijn dan bijvoorbeeld vrouwen. Vechtende mannetjes is gewoon hoe de natuur in elkaar zit. Dat zie je ook bij andere diersoorten. Een vrouw wordt echt niet warm van een bange man. Zou mooi zijn. Een man hebben die wegrent terwijl jij gevaar loopt ipv dat hij je verdedigt.
Mensen moet niet steeds tegen de wetenschap proberen in te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |