Nou, moet zeggen, het was me een waar genoegen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 01:48 schreef Claudia_x het volgende:
Tijd om naar bed te gaan!
[ afbeelding ]
Claudia en ik zitten op theater. Dat kan je wel zien.quote:
Okay then. Klinkt als een diepgaande en solide relatie wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 01:16 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik een hond neem, verlaat m'n vriend me. Wat ook weer niet zo'n ramp is, want dan heb ik meer ruimte in bed. Als ik de hond train om kopjes koffie voor me te pakken, dan zie ik alleen maar winst!
[ afbeelding ]
we gaan er vanmiddag ook even op uit, eindelijk weer.quote:
Ja, ik ga de schaatsen pakken. Oh, wacht, dat was het vorige weekendquote:
We woonden tot voor kort in Delft en zaten midden in t centrum; fietsen waren niet echt nodig. Nu wel. Ook maar regelen binnenkort, maar dan moeten de winkels open zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Yes, vanmiddag lekker met de fiets weg.
Delft is lachen. De oom van mijn ex had een restaurant/cafe daar in het centrum. De Kurk heet het geloof ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
We woonden tot voor kort in Delft en zaten midden in t centrum; fietsen waren niet echt nodig. Nu wel. Ook maar regelen binnenkort, maar dan moeten de winkels open zijn![]()
Veel plezier!
Ken ik van naam wel!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Delft is lachen. De oom van mijn ex had een restaurant/cafe daar in het centrum. De Kurk heet het geloof ik.
Zeer regelmatig daar dronken geworden voor gratis
De huilscène van Lara Flynn Boyle is legendarisch. Wat me telkens weer treft is hoe fantastisch haar kapsel zit. Ik probeer daarop te letten als ik in de auto huil.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 03:06 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Claudia en ik zitten op theater. Dat kan je wel zien.
Behalve dat stukje janken. Dat was natuurtalent.![]()
We hebben nog geen aquadramalessen gehad.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |