Klopt, ik vind het eerder belachelijk dat gisteren 150 kamerleden die stemmen zonder last en ruggenspraak worden vertegenwoordigd door een mannetjes of 10-15 die er en petit comité even zo'n belangrijke beslissing doorduwen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat zeurderig van de rest eigenlijk. Het argument 'normaal kondig je dat van te voren aan' vind ik wat slap.
Klopt, al moet de Eerste kamer nog stemmen over de nieuwe wet. Maar toch denk ik dat het iets betekent als het hoger beroep vandaag niet slaagt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De uitslag niet, maar de situatie aan het einde van de dag wel. In die zin is de uitslag niet echt boeiend.
Eh, nee.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:55 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Je username zegt eigenlijk al genoeg, waar deze domme uitspraak vandaan komt. Jij stond zeker ook in 2002 te juichen toen Volkert jullie een 'vriendendienst' bewees.
Dat is het lastige vind ik. In het VK zijn 25 miljoen mensen oid gevaccineerd, een gigantisch deel van de bevolking. Als de rest gevaccineerd is zou het niet relevant meer moeten zijn en zou je met het hele grootschalige testen moeten kunnen stoppen (naar mijn mening).quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Juist als het wat rustiger is kan je beter een beeld krijgen van verspreiding denk ik, dus als dan ook de corona gevallen met dit soort klachten eruit gepikt kunnen worden; meer zicht, meer controle, etc.
Ik zou het juist logisch vinden wanneer de cijfers de goede kant op gaan je direct ook meer gaat testen etc.
Als die vermoeidheid abnormaal voor je is, dan kan testen inderdaad geen kwaad...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben al een half jaar vermoeid. Wellicht heb ik corona dus.
Ik hoorde vanmorgen op de radio een hoogleraar recht die zei: Door nu een alternatieve wet in gang te zetten hebben ze eigenlijk tegen de rechter gezegd dat ze ervan doordrongen zijn dat de huidige manier niet in orde is, dus is de kans groter dat het hoger beroep de kant van viruswaarheid op valt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Klopt, al moet de Eerste kamer nog stemmen over de nieuwe wet. Maar toch denk ik dat het iets betekent als het hoger beroep vandaag niet slaagt.
Dat kwam hier gisteravond volgens mij voorbij. De reacties waren niet positief kan ik je zeggen!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie er van dat Wopke gewoon in de dichte ijshal te vinden was en lekker rondjes mocht schaatsen? Altijd weer die privileges voor politici.
Prima, zoals ik het nu zie kunnen de sportscholen dus ook weer open.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie er van dat Wopke gewoon in de dichte ijshal te vinden was en lekker rondjes mocht schaatsen? Altijd weer die privileges voor politici.
'Dick jòòòòòl weet de uitslag al...'quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:44 schreef Haags het volgende:
[..]
De uitslag staat al vast hoor, waarom nog volgen?
probleem is dat er dezelfde rechters zijn als Dinsdag.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmorgen op de radio een hoogleraar recht die zei: Door nu een alternatieve wet in gang te zetten hebben ze eigenlijk tegen de rechter gezegd dat ze ervan doordrongen zijn dat de huidige manier niet in orde is, dus is de kans groter dat het hoger beroep de kant van viruswaarheid op valt.
Was bij BNR, zal zo even zoeken.
Wopke brengt vandaag een werkbezoek aan de kapper en de kroeg.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
JULLIE!!!!!!!! VRIENDUHDIENST!!!!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:55 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Je username zegt eigenlijk al genoeg, waar deze domme uitspraak vandaan komt. Jij stond zeker ook in 2002 te juichen toen Volkert jullie een 'vriendendienst' bewees.
Het 100e OMT overleg is gepubliceerd, en de toon is exact hetzelfde als bij het vorige overleg. Besmettingen te hoog, druk op de zorg onverminderd etc. etc.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:00 schreef popje het volgende:
Zou er nog kans zijn op het niet verlengen van de avondklok na deze schertsvertoning van zittingen en spoedwet na 2 maart? Ik ben er gisteren even uitgestapt, het werd me allemaal even teveel een poppenkast.
Maar begreep dat Rutte had gezegd dat hij niet optimistisch was over versoepelingen vanwege de stijgende besmettingen... nou heb ik het idee dat hij het altijd wel zo weet te framen dat er sprake is van een ernstige en zorgwekkende situatie.
Volgens de dienstdoende mod viel het allemaal wel mee want buitenbanen waren toch ook gewoon open.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso is een groot probleem dat de tweede kamer leden die deel uitmaken van de regeringspartijen denken dat hun werk voornamelijk bestaat uit het faciliteren van de regering. Dus als Rutte het wil, dan zal het wel gebeuren.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:00 schreef popje het volgende:
Zou er nog kans zijn op het niet verlengen van de avondklok na deze schertsvertoning van zittingen en spoedwet na 2 maart? Ik ben er gisteren even uitgestapt, het werd me allemaal even teveel een poppenkast.
Maar begreep dat Rutte had gezegd dat hij niet optimistisch was over versoepelingen vanwege de stijgende besmettingen... nou heb ik het idee dat hij het altijd wel zo weet te framen dat er sprake is van een ernstige en zorgwekkende situatie.
Ik denk dat ze beter hadden kunnen: sorry rechter, u heeft gelijk en we gaan de juridische grondslag beter regelen. We denken wel dat de motivatie voor de maatregel er (nog) is en gaan daarom een nieuwe wet in gang zetten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmorgen op de radio een hoogleraar recht die zei: Door nu een alternatieve wet in gang te zetten hebben ze eigenlijk tegen de rechter gezegd dat ze ervan doordrongen zijn dat de huidige manier niet in orde is, dus is de kans groter dat het hoger beroep de kant van viruswaarheid op valt.
Was bij BNR, zal zo even zoeken.
De dienstdoende mod heeft geen idee wat er werkelijk speelt bij de gemiddelde Nederlander. Wopke zet zichzelf zo boven het klootjesvolk. Eigenlijk zet iedereen die nu nog op het CDA stemt zichzelf definitief buitenspel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens de dienstdoende mod viel het allemaal wel mee want buitenbanen waren toch ook gewoon open.
@opperkleurderquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De dienstdoende mod heeft geen idee wat er werkelijk speelt bij de gemiddelde Nederlander. Wopke zet zichzelf zo boven het klootjesvolk. Eigenlijk zet iedereen die nu nog op het CDA stemt zichzelf definitief buitenspel.
Hoezo sorry zeggen tegen de rechter?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beter hadden kunnen: sorry rechter, u heeft gelijk en we gaan de juridische grondslag beter regelen. We denken wel dat de motivatie voor de maatregel er (nog) is en gaan daarom een nieuwe wet in gang zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |