abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198090612
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik vind het ook wat zeurderig van de rest eigenlijk. Het argument 'normaal kondig je dat van te voren aan' vind ik wat slap.
Klopt, ik vind het eerder belachelijk dat gisteren 150 kamerleden die stemmen zonder last en ruggenspraak worden vertegenwoordigd door een mannetjes of 10-15 die er en petit comité even zo'n belangrijke beslissing doorduwen.
pi_198090621
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:56 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

De uitslag niet, maar de situatie aan het einde van de dag wel. In die zin is de uitslag niet echt boeiend.
Klopt, al moet de Eerste kamer nog stemmen over de nieuwe wet. Maar toch denk ik dat het iets betekent als het hoger beroep vandaag niet slaagt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 09:59:22 #253
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_198090633
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:55 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Je username zegt eigenlijk al genoeg, waar deze domme uitspraak vandaan komt. Jij stond zeker ook in 2002 te juichen toen Volkert jullie een 'vriendendienst' bewees.
Eh, nee.
Ik stond niet te juichen.

Een moord is nooit een goede zaak, of het nu een moord is uit linkse of uit rechtse hoek.

Pim was overigens een stuk fatsoenlijker en intelligenter dan Geert en had ook humor, was niet zuur zoals Geert. Ik vind het heel erg hetgeen er gebeurd is en Pim had moeten blijven leven. Pim was ook heel anders dan Geert, absoluut niet met elkaar te vergelijken.
pi_198090634
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Juist als het wat rustiger is kan je beter een beeld krijgen van verspreiding denk ik, dus als dan ook de corona gevallen met dit soort klachten eruit gepikt kunnen worden; meer zicht, meer controle, etc.

Ik zou het juist logisch vinden wanneer de cijfers de goede kant op gaan je direct ook meer gaat testen etc.
Dat is het lastige vind ik. In het VK zijn 25 miljoen mensen oid gevaccineerd, een gigantisch deel van de bevolking. Als de rest gevaccineerd is zou het niet relevant meer moeten zijn en zou je met het hele grootschalige testen moeten kunnen stoppen (naar mijn mening).

Rioolwatermetingen in de gaten houden, daar surveillance op blijven doen, maar dan hoef je de mensen er niet meer mee lastig te vallen lijkt me.
pi_198090635
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik ben al een half jaar vermoeid. Wellicht heb ik corona dus.
Als die vermoeidheid abnormaal voor je is, dan kan testen inderdaad geen kwaad...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Redactie Sport vrijdag 19 februari 2021 @ 09:59:56 #256
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198090645
Wat vinden jullie er van dat Wopke gewoon in de dichte ijshal te vinden was en lekker rondjes mocht schaatsen? Altijd weer die privileges voor politici.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198090654
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Klopt, al moet de Eerste kamer nog stemmen over de nieuwe wet. Maar toch denk ik dat het iets betekent als het hoger beroep vandaag niet slaagt.
Ik hoorde vanmorgen op de radio een hoogleraar recht die zei: Door nu een alternatieve wet in gang te zetten hebben ze eigenlijk tegen de rechter gezegd dat ze ervan doordrongen zijn dat de huidige manier niet in orde is, dus is de kans groter dat het hoger beroep de kant van viruswaarheid op valt.

Was bij BNR, zal zo even zoeken.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 10:00:50 #258
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198090656
Zou er nog kans zijn op het niet verlengen van de avondklok na deze schertsvertoning van zittingen en spoedwet na 2 maart? Ik ben er gisteren even uitgestapt, het werd me allemaal even teveel een poppenkast.

Maar begreep dat Rutte had gezegd dat hij niet optimistisch was over versoepelingen vanwege de stijgende besmettingen... nou heb ik het idee dat hij het altijd wel zo weet te framen dat er sprake is van een ernstige en zorgwekkende situatie.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_198090657
Geen paniek ik ben er al voor de rechtszaak. Vanmiddag weer de cijfers.
pi_198090660
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie er van dat Wopke gewoon in de dichte ijshal te vinden was en lekker rondjes mocht schaatsen? Altijd weer die privileges voor politici.
Dat kwam hier gisteravond volgens mij voorbij. De reacties waren niet positief kan ik je zeggen!
pi_198090664
quote:
Prima, zoals ik het nu zie kunnen de sportscholen dus ook weer open.
Zonder wrijving geen glans
pi_198090675
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:44 schreef Haags het volgende:

[..]

De uitslag staat al vast hoor, waarom nog volgen?
'Dick jòòòòòl weet de uitslag al...'
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198090678
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:00 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik hoorde vanmorgen op de radio een hoogleraar recht die zei: Door nu een alternatieve wet in gang te zetten hebben ze eigenlijk tegen de rechter gezegd dat ze ervan doordrongen zijn dat de huidige manier niet in orde is, dus is de kans groter dat het hoger beroep de kant van viruswaarheid op valt.

probleem is dat er dezelfde rechters zijn als Dinsdag.

die hadden duidelijk hun mening al klaar.. dus vertrouw er niet meer op.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 10:03:35 #264
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_198090692
quote:
Wopke brengt vandaag een werkbezoek aan de kapper en de kroeg.
Put these foolish ambitions to rest.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 10:03:42 #265
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_198090695
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:55 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Je username zegt eigenlijk al genoeg, waar deze domme uitspraak vandaan komt. Jij stond zeker ook in 2002 te juichen toen Volkert jullie een 'vriendendienst' bewees.
JULLIE!!!!!!!! VRIENDUHDIENST!!!!!! :( :( :(

:')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_198090697
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:00 schreef popje het volgende:
Zou er nog kans zijn op het niet verlengen van de avondklok na deze schertsvertoning van zittingen en spoedwet na 2 maart? Ik ben er gisteren even uitgestapt, het werd me allemaal even teveel een poppenkast.

Maar begreep dat Rutte had gezegd dat hij niet optimistisch was over versoepelingen vanwege de stijgende besmettingen... nou heb ik het idee dat hij het altijd wel zo weet te framen dat er sprake is van een ernstige en zorgwekkende situatie.
Het 100e OMT overleg is gepubliceerd, en de toon is exact hetzelfde als bij het vorige overleg. Besmettingen te hoog, druk op de zorg onverminderd etc. etc.

Op basis daarvan verwacht ik dus helemaal niks, behalve misschien het (gedeeltelijk) openen van middelbare scholen.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 10:04:07 #267
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198090701
quote:
Volgens de dienstdoende mod viel het allemaal wel mee want buitenbanen waren toch ook gewoon open.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198090702
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:00 schreef popje het volgende:

Sowieso is een groot probleem dat de tweede kamer leden die deel uitmaken van de regeringspartijen denken dat hun werk voornamelijk bestaat uit het faciliteren van de regering. Dus als Rutte het wil, dan zal het wel gebeuren.
pi_198090712
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:00 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik denk dat ze beter hadden kunnen: sorry rechter, u heeft gelijk en we gaan de juridische grondslag beter regelen. We denken wel dat de motivatie voor de maatregel er (nog) is en gaan daarom een nieuwe wet in gang zetten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198090731
Tia is er ook weer bij.
  Redactie Sport vrijdag 19 februari 2021 @ 10:07:43 #272
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198090747
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Volgens de dienstdoende mod viel het allemaal wel mee want buitenbanen waren toch ook gewoon open.
De dienstdoende mod heeft geen idee wat er werkelijk speelt bij de gemiddelde Nederlander. Wopke zet zichzelf zo boven het klootjesvolk. Eigenlijk zet iedereen die nu nog op het CDA stemt zichzelf definitief buitenspel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198090758
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

De dienstdoende mod heeft geen idee wat er werkelijk speelt bij de gemiddelde Nederlander. Wopke zet zichzelf zo boven het klootjesvolk. Eigenlijk zet iedereen die nu nog op het CDA stemt zichzelf definitief buitenspel.
@opperkleurder
Zonder wrijving geen glans
pi_198090760
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:06 schreef Zipportal het volgende:
Tia is er ook weer bij.
Alweer de voorzitster -O- -O-
pi_198090762
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik denk dat ze beter hadden kunnen: sorry rechter, u heeft gelijk en we gaan de juridische grondslag beter regelen. We denken wel dat de motivatie voor de maatregel er (nog) is en gaan daarom een nieuwe wet in gang zetten.
Hoezo sorry zeggen tegen de rechter?
Het is geen schooljuf...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')