quote:
Wat een manier om een tweede topic mee te beginnenquote:
En wat voor een!quote:
Tijdens het rangschikken van het lijstje tijdens de uitzending viel het mij ook al op dat ik alle mannen zelf ook bovenaan had staanquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:58 schreef Cyan9 het volgende:
Ik besef me opeens dat het allemaal mannen zijn die door zijn. Ik vind dit niet kunnen.
Treurigquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tijdens het rangschikken van het lijstje tijdens de uitzending viel het mij ook al op dat ik alle mannen zelf ook bovenaan had staanVond ik oprecht ook gewoon de betere nummers.
Niet waar, die mannelijke kuntrie blrerd met zijn banjo-meisje had gewoon door gemoetenquote:
Bahquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet waar, die mannelijke kuntrie blrerd met zijn banjo-meisje had gewoon door gemoeten
quote:
Calm Down en Wingman, de rest maakte me niet zo veel uit. En ja, Wingman is door, maar dat viel me dan weer heel erg tegen live.quote:
Dan heb ik te veel BBC gekeken vroegerquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Les 1 van het ESF forum. Sorry zeggen we hier niet
Reclame is niet de bedoeling...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:36 schreef H_T het volgende:
Ik loop iets achter maar nu de stream het weer doet ga ik daar niet al te veel meer mee klooien. Net als acht keer exact dezelfde reclame gezien
Dan was het een promo of wat ook. Het was in elk geval voor de show begon. Ik heb keurig jouw linkje gebruikt en ie nu Kristi die haar eigen fluit bespeeltquote:
Sissi begint nu met haar optredenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan was het een promo of wat ook. Het was in elk geval voor de show begon. Ik heb keurig jouw linkje gebruikt en ie nu Kristi die haar eigen fluit bespeelt
Hier is ze ook bezigquote:
Alabama Watchdog toch gediskwalificeerd?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:52 schreef koffieleuk het volgende:
Wel gek dat ze nummertje 10 vanavond skippen trouwens.
Alabama Watchdog toch DSQ?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:52 schreef koffieleuk het volgende:
I wishquote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Alabama Watchdog toch gediskwalificeerd?
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:52 schreef koffieleuk het volgende:
Tartu komt daartussen nog ergens, heb ik wel zin in eigenlijkquote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:53 schreef molloot200 het volgende:
Nu komt er echt een heel stuk meh volgens mij tot Uku H.
Die kan ik me niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:54 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Tartu komt daartussen nog ergens, heb ik wel zin in eigenlijk
Die bikinifoto was vrij duidelijkquote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:57 schreef molloot200 het volgende:
Die postcards zijn wel echt te lang voor mijn smaak. Maar dat is misschien omdat ik er niks van kan maken
Sissi en Kadri foutloosquote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wilde op tijd zijn, maar toch wat gemist dus![]()
Hoe was het tot nu toe?
Sommige playbackende drag queens zouden deze post moeten inlijsten.quote:
Rondjes altijd goedquote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:58 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Sissi en Kadri foutloos
Gram-of-Fun had hele leuke staging, en de zangeres ging lekker rondjes draaien het podium
Niet helemaal foutloos, maar wel sterk.
Hadden de dragqueens dat destijds ook maar gehoordquote:
Haha dat ding zo knullig op half zevenquote:
Ik zie nu twee knullen met brilletjes waarvan n een zebrajasje in een soort Euromast rondlopenquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie nu twee knullen met brilletjes waarvan n een zebrajasje in een soort Euromast rondlopen
Oh dat klopt wel, dat van die vleugels kwam wel laat binnenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie nu twee knullen met brilletjes waarvan n een zebrajasje in een soort Euromast rondlopen
Het viel me gewoon vrij laat opquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh dat klopt wel, dat van die vleugels kwam wel laat binnen
Beter dan koffie, zeg ik als koffie zijnde.quote:
Winnypuhh moet ooit terug en dan cht naar het ESFquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:04 schreef H_T het volgende:
Beetje de Winnypuhh van dit jaar, maar dan wel een stuk rustiger
"die Ikink"quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:07 schreef H_T het volgende:
Ik zou zweren dat ik die Ikink net stegosaurus hoorde zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |