abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 februari 2021 @ 16:51:29 #126
39237 crew  H_T
2733
pi_198097544
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:38 schreef summer52 het volgende:
Zo een vruchtbare dag gehad :X nou ja zeg maar heel veel geld uitgegeven.
Tunieken, T-shirts, jurkje, broeken, sneakers, gezichts-en body crème, etc.etc., lading katten-en hondenvoer en tromgeroffel...een auto. *O*
Geen nieuwe maar een goede tweedehandse, helemaal blij mee. De auto wordt nu rijklaar gemaakt, APK erop en dan komen ze hem begin volgende week bij mij thuis afleveren. Ik kan niet wachten *O*
Veel plezier ermee *O* Wat voor auto is het geworden?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 februari 2021 @ 16:52:01 #127
39237 crew  H_T
2733
pi_198097550
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:41 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Maar er zijn toch geen verhalen bekend van mensetende vissen in het Gardameer? :P

Ik heb zelf overigens nog in het naastgelegen Lago di Ledro gezwommen. Dat bleek, nadat ik van het bootje was gesprongen, een ijskoud bergmeertje. Ik moest ook binnen een halve minuut in het water plassen ( :')).
Werd het wel ietsjes warmer van
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_198097555
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:38 schreef summer52 het volgende:
Zo een vruchtbare dag gehad :X nou ja zeg maar heel veel geld uitgegeven.
Tunieken, T-shirts, jurkje, broeken, sneakers, gezichts-en body crème, etc.etc., lading katten-en hondenvoer en tromgeroffel...een auto. *O*
Geen nieuwe maar een goede tweedehandse, helemaal blij mee. De auto wordt nu rijklaar gemaakt, APK erop en dan komen ze hem begin volgende week bij mij thuis afleveren. Ik kan niet wachten *O*
Oeh gefeliciteerd met al je nieuwe aanwinsten! *O* *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 19 februari 2021 @ 16:52:21 #129
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_198097557
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:41 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Maar er zijn toch geen verhalen bekend van mensetende vissen in het Gardameer? :P

Ik heb zelf overigens nog in het naastgelegen Lago di Ledro gezwommen. Dat bleek, nadat ik van het bootje was gesprongen, een ijskoud bergmeertje. Ik moest ook binnen een halve minuut in het water plassen ( :')).
Ik vind haaien minder eng dan bijvoorbeeld karpers want haaien hebben geen gladde schubbige huid maar een ruwe huid. Ik durf ook wel roggen te aaien. Het gaat mij puur om dat koude, glibberige, ik ben daar heel panisch voor :')

Het Gardameer was wel lekker warm van de zomer :D . Wel dapper dat je zo het meer in sprong *O*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_198097580
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:52 schreef H_T het volgende:

[..]

Werd het wel ietsjes warmer van
:D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 19 februari 2021 @ 16:54:15 #131
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_198097590
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:51 schreef summer52 het volgende:

[..]

Ach ja soms is dat verplicht thuis zitten best leuk! Ik ben nu aan het kijken voor een vakantiehuisje of strandhuisje in Zeeland, terwijl ik eigenlijk vandaag verf en behang voor de gang uit wilde gaan zoeken, maar dat komt nog wel. Nu wil ik echt alleen maar bezig zijn met mijzelf :)
Ook om te kopen :P of gewoon om te huren?

En je bent wel een heel bezige bij, je mag ook wel eens een dag (of meer :P ) je helemaal op jezelf richten :) Knapt een mens van op!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_198097597
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:52 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik vind haaien minder eng dan bijvoorbeeld karpers want haaien hebben geen gladde schubbige huid maar een ruwe huid. Ik durf ook wel roggen te aaien. Het gaat mij puur om dat koude, glibberige, ik ben daar heel panisch voor :')

Het Gardameer was wel lekker warm van de zomer :D . Wel dapper dat je zo het meer in sprong *O*
Met mijn spinnenfobie hetzelfde. Ik vind alle spinnen eng, maar sommige soorten vind ik enger dan andere. Die gewone huisspinnen BRRRR :X :X :X vooral als ze heel groot zijn. Maar kruisspinnen vind ik minder eng; dat zijn meer een soort kleine krabbetjes.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 19 februari 2021 @ 16:55:02 #133
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_198097607
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:52 schreef H_T het volgende:

[..]

Werd het wel ietsjes warmer van
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:52 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik vind haaien minder eng dan bijvoorbeeld karpers want haaien hebben geen gladde schubbige huid maar een ruwe huid. Ik durf ook wel roggen te aaien. Het gaat mij puur om dat koude, glibberige, ik ben daar heel panisch voor :')

Het Gardameer was wel lekker warm van de zomer :D
. Wel dapper dat je zo het meer in sprong *O*
Oh fuck :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_198097619
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:55 schreef Arizona het volgende:

[..]

[..]

Oh fuck :')
_O- _O- _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 19 februari 2021 @ 16:56:08 #135
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_198097629
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:54 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Met mijn spinnenfobie hetzelfde. Ik vind alle spinnen eng, maar sommige soorten vind ik enger dan andere. Die gewone huisspinnen BRRRR :X :X :X vooral als ze heel groot zijn. Maar kruisspinnen vind ik minder eng; dat zijn meer een soort kleine krabbetjes.
Ik heb ook wel eens een slang vastgehouden in de dierentuin :D maar een worm durf ik dus niet op te pakken _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_198097646
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

*O* wat voor een?
Een lichtgrijze Toyota Yaris 1.3- 16V VVT-i Sol dat is een kleine auto, maar voor mij alleen groot genoeg.
pi_198097660
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:56 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens een slang vastgehouden in de dierentuin :D maar een worm durf ik dus niet op te pakken _O-
Ja gek is dat he :D Maar meestal is er dan toch wel een soort 'reden' waarom je het een minder eng vindt dan het andere.

Ik vind bij huisspinnen vooral die lange krioelende poten zo eng en de onvoorspelbaarheid waarmee die dingen ineens bewegen :X
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_198097678
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:54 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ook om te kopen :P of gewoon om te huren?

En je bent wel een heel bezige bij, je mag ook wel eens een dag (of meer :P ) je helemaal op jezelf richten :) Knapt een mens van op!
Nee joh, om te huren, die rijke oude vent ben ik nog niet tegen gekomen |:)
pi_198097710
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:51 schreef H_T het volgende:

[..]

Veel plezier ermee *O* Wat voor auto is het geworden?
Nog net geen koekblik, een Toyota Yaris 1.3- 16V VVT-i Sol
  vrijdag 19 februari 2021 @ 17:01:03 #140
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_198097714
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:57 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja gek is dat he :D Maar meestal is er dan toch wel een soort 'reden' waarom je het een minder eng vindt dan het andere.

Ik vind bij huisspinnen vooral die lange krioelende poten zo eng en de onvoorspelbaarheid waarmee die dingen ineens bewegen :X
Ik ben ook geen fan van spinnen hoor, maar die durf ik nog wel te lijf te gaan met de stofzuiger :P Of ik wijs de kat erop, meestal wil hij ze wel vangen :@
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_198097765
Visjes? O+
Spinnen? ik ben er niet bang voor maar toch schrik ik altijd als ik er eentje zie, maar ach een stukje keukenpapier en dan heel voorzichtig pakken en buiten zetten.
Slangen brrrrrr
pi_198097951
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 17:01 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik ben ook geen fan van spinnen hoor, maar die durf ik nog wel te lijf te gaan met de stofzuiger :P Of ik wijs de kat erop, meestal wil hij ze wel vangen :@
Ik laat ze altijd door mijn vader weghalen, en anders wordt het ook hier de stofzuiger. Toen ik alleen woonde was dat ook mijn uitkomst. En dan was ik vervolgens bang dat die spin weer de stang uit kwam lopen (kan niet, maar toch, ik was er bang voor :') dus bond ik daar dan meteen een plastic zak omheen _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 februari 2021 @ 17:35:38 #143
39237 crew  H_T
2733
pi_198098105
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:57 schreef summer52 het volgende:

[..]

Een lichtgrijze Toyota Yaris 1.3- 16V VVT-i Sol dat is een kleine auto, maar voor mij alleen groot genoeg.
Voor heel veel mensen is een Yaris groot genoeg :) Nogmaals veel plezier ermee
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_198098113
Popcorn *O* :9
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_198098131
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:57 schreef summer52 het volgende:

[..]

Een lichtgrijze Toyota Yaris 1.3- 16V VVT-i Sol dat is een kleine auto, maar voor mij alleen groot genoeg.
Goede keuze!
  vrijdag 19 februari 2021 @ 17:40:12 #146
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_198098152
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 17:01 schreef summer52 het volgende:

[..]

Nog net geen koekblik, een Toyota Yaris 1.3- 16V VVT-i Sol
Ik heb ook altijd een kleine auto, vind dat voor kortere ritjes en voor in de stad veel makkelijker dan een grotere auto :) . Ik rij nu een Twingo. Onze gezinsauto is ook niet supergroot, maar wel comfortabel en ook geschikt voor langere ritten met een puber achterin :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_198098220
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 17:38 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Goede keuze!
Ja dat lijkt mij ook, maar het is altijd wel spannend om een auto uit te zoeken. Vooral nu, ik zag hem op de site van het garagebedrijf en heb toen contact opgenomen, die man is met de auto naar mijn huis gereden zodat ik de auto kon bekijken. Nu heb ik geen verstand van auto's, ja ik weet hoe ik olie bij moet vullen en moet tanken maar verder? Maar dit is een goed aangeschreven garagebedrijf in mijn woonplaats, dus ik durf het wel aan. Ach ik heb wel eerder zelf een auto gekocht en dat is ook goed afgelopen, dus kom maar op met die Toyota *O*
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 februari 2021 @ 17:46:19 #148
39237 crew  H_T
2733
pi_198098227
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 17:40 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik heb ook altijd een kleine auto, vind dat voor kortere ritjes en voor in de stad veel makkelijker dan een grotere auto :) . Ik rij nu een Twingo. Onze gezinsauto is ook niet supergroot, maar wel comfortabel en ook geschikt voor langere ritten met een puber achterin :P
Ik heb kortstondig een Ford Thunderbird gehad, een Amerikaanse bak van iets meer dan vijf meter lang. Al vrij snel daarna was ik ergens verkeerd gereden een woonerf op en omdat de straat doodliep moest ik keren. Echt soepel ging dat niet, tot ik lege kliko's die ergens daar in de hoek stonden als hulp inschakelde. Als ik die via de binnenspiegel zag bewegen werd het tijd om weer een stukje naar voren te rijden O-)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_198098276
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 17:40 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik heb ook altijd een kleine auto, vind dat voor kortere ritjes en voor in de stad veel makkelijker dan een grotere auto :) . Ik rij nu een Twingo. Onze gezinsauto is ook niet supergroot, maar wel comfortabel en ook geschikt voor langere ritten met een puber achterin :P
Ja die Renault Twingo is ook leuk, ik heb jaren in een Suzuki Alto en een Clio gereden, ook fijne auto's.
En ik heb deze auto ook genomen zodat ik weer wat mobieler ben. Al een paar jaar niet gereden omdat ik medicatie moest slikken, maar nu helemaal medicatie vrij dus kan niet wachten om weer ritjes te maken!
pi_198099106
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 17:50 schreef summer52 het volgende:

[..]

Ja die Renault Twingo is ook leuk, ik heb jaren in een Suzuki Alto en een Clio gereden, ook fijne auto's.
En ik heb deze auto ook genomen zodat ik weer wat mobieler ben. Al een paar jaar niet gereden omdat ik medicatie moest slikken, maar nu helemaal medicatie vrij dus kan niet wachten om weer ritjes te maken!
Het geeft je zoveel vrijheid, dus geniet ervan :)

En de komende week maar even niet op je rekening kijken :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')