Het is wel slim.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee maar dat komt door al het tuig wat zich niet aan de regels heeft gehouden.
Dus nogmaal, mooi hoe ze de bevolking tegen elkaar op hebben weten te zetten. Dat ik samen met m'n vriendin bij mijn ouders langs ga, terwijl het maar 1 persoon bezoek is, is direct de oorzaak dat Annie's kapsalon dicht moet en nu failliet gaat.
Uit dezelfde categorie: 'Het OMT gaat morgen uitrekenen tot hoeveel sterfgevallen het heropenen van de middelbare scholen zou leiden' (letterlijk van de NOS, vanmorgen).quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee maar dat komt door al het tuig wat zich niet aan de regels heeft gehouden.
Dus nogmaal, mooi hoe ze de bevolking tegen elkaar op hebben weten te zetten. Dat ik samen met m'n vriendin bij mijn ouders langs ga, terwijl het maar 1 persoon bezoek is, is direct de oorzaak dat Annie's kapsalon dicht moet en nu failliet gaat.
dit, er wordt niks versoepeld, avondklok blijft en net voor de verkiezingen verlost hij er ons van. Echt een briljante move van Markquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is nog geen dinsdag. Als Rutte 'niet positief is' dan weet je wel ongeveer wat hij dinsdag gaat vertellen.
Ik snap niet waarom het not done zou zijn. Als mijn buurman ziek is heb ik daar geen last van.quote:
Ohquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, maar wil wel die kop van Kuipers dan zien, als het hem gevraagd wordt.
Ze genoot er minder van door die kinderen erbijquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:05 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja dus? Moet ze er dan minder van gaan genieten ofzo?
Ook zo’n Rutte die vanmiddag een keer of 7 moest vermelden dat ze ook voor een algeheel binnenblijfverbod hadden kunnen kiezen maar dat speciaal voor ons, het volk, niet gedaan hadden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het is wel slim.
Dalen de cijfers: Zie je wel, de avondklok werkt, we hebben het je gezegd!
Dalen de cijfers niet: Zie je wel, mensen houden zich niet aan de maatregelen, daarom werkt het niet.
Ik vind het vooral bizar dat ze het voor elkaar gekregen hebben dat inmiddels geloofd wordt dat het openen van de scholen alleen kan met de avondklok erop. Als we de avondklok eraf willen moeten de scholen weer dicht is de gedachte nu weer.
Yep, heel triest is het gesteldquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Was @:Anton91 , mijn fout. Was deze post: COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #1475 Buitenspeelverbod
Divide et impera.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het is wel slim.
Dalen de cijfers niet: Zie je wel, mensen houden zich niet aan de maatregelen, daarom werkt het niet.
Ik vind het vooral bizar dat ze het voor elkaar gekregen hebben dat inmiddels geloofd wordt dat het openen van de scholen alleen kan met de avondklok erop. Als we de avondklok eraf willen moeten de scholen weer dicht is de gedachte nu weer.
Ja, dat heeft me best een naar gevoel gegeven. Dat er telkens gesproken werd over 'we hadden ook voor een stay at home order kunnen kiezen, maar deze maatregel vonden we minder heftig, daarom is de avondklok proportioneel'quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook zo’n Rutte die vanmiddag een keer of 7 moest vermelden dat ze ook voor een algeheel binnenblijfverbod hadden kunnen kiezen maar dat speciaal voor ons, het volk, niet gedaan hadden.
Wat mogen we daar eigenlijk blij mee zijn zeg!
Dit. Maar ik had geen zin om zoveel te typen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze genoot er minder van door die kinderen erbij
Verder wel eens met haar. Heb geen kinderen, scheelt me veel reistijd, ken iedereen die ik moet kennen binnen de organisatie, iedereen is goed bereikbaar. Lekker houden zo, thuiswerk forever![]()
En ja ik snap én dat het niet kan bij alle beroepen én dat anderen in beroepen waarbij het wel kan het vreselijk vinden etc.. Maar ik vind het geweldig
of met wel/niet vaccineren, vaccinatie paspoort voor festivals/concertenquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar als je twijfelt ben je een wappie. Mooi ook hoe ze de eigen bevolking tegen elkaar op hebben weten te zetten.
Jij had toch hele grote machines die je niet in je achtertuin kwijt kon op je werk?quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:20 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dit. Maar ik had geen zin om zoveel te typen.
Ja, zonder mondkapjes hadden we vanaf 1 december (invoer mondkapjes plicht) zeker een gigantische stijging gehad in de dagelijkse bevestigde corona gevallen. Oh wacht, dat hadden we natuurlijk alquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
"ja maar zonder de mondkapjes waren er nog meer besmettingen geweest!"
Dat is hetzelfde als iemand zijn arm breken en dan zeggen: ik had ook je beide benen kunnen breken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook zo’n Rutte die vanmiddag een keer of 7 moest vermelden dat ze ook voor een algeheel binnenblijfverbod hadden kunnen kiezen maar dat speciaal voor ons, het volk, niet gedaan hadden.
Wat mogen we daar eigenlijk blij mee zijn zeg!
Krijg je betaald voor posts waarin je hen promoot ofzo? Of ben je 1 vd oprichters oid? Je post recent zowat alleen maar over hen hier..quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:17 schreef Discombobulate het volgende:
Ik hoop dat Herstel NL echt ontzettend veel media aandacht krijgt; weten inmiddels, media is de vierde macht, en dat er echt een sterk tegengeluid gaat komen.
En we moeten er ook voor zorgen dat als 60+ gevaccineerd is we gewoon vol open gaan, want heb ook een beetje het idee dat we een soort van dystopische post covid maatschappij krijgen. Dwz dat we hoe dan ook nog onderdrukt gaan worden. Hetzij met ongelijkheid mbt vaccins, hetzij met permanente maatregelen want je weet het nooit met die mutaties, etc. Het coronavirus gaat nooit weer weg uit
Ik ben echt wel bereid corona te krijgen als ik daardoor m'n leven weer terug krijg.
Of ik thuiswerk is niet relevant.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
Jij had toch hele grote machines die je niet in je achtertuin kwijt kon op je werk?
Vergeet niet dat diegene je dan ook nog moet bedanken hè.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als iemand zijn arm breken en dan zeggen: ik had ook je beide benen kunnen breken.
Benadrukken hoe fantastisch jij de crisis vindt terwijl je anderen zichtbaar ziet worstelen daarmee vind ik persoonlijk nogal sneu en tegenovergestelde van sociaalquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze genoot er minder van door die kinderen erbij
Verder wel eens met haar. Heb geen kinderen, scheelt me veel reistijd, ken iedereen die ik moet kennen binnen de organisatie, iedereen is goed bereikbaar. Lekker houden zo, thuiswerk forever![]()
En ja ik snap én dat het niet kan bij alle beroepen én dat anderen in beroepen waarbij het wel kan het vreselijk vinden etc.. Maar ik vind het geweldig
Je wordt beroofd van 100 euro, en dan zegt de dief 'hier, heb je 20 euro terug. En nu niet meer zeuren'.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als iemand zijn arm breken en dan zeggen: ik had ook je beide benen kunnen breken.
Het bizarre is vooral dat de avondklok helemaal niet is ingevoerd om de zorg te ontzien maar zogenaamd opdat de scholen weer open kunnen, en men dat maar prima vindt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het is wel slim.
Een leider die de bevolking op deze manier verkapt meent te moeten bedreigen verliest bij mij veel respect. Als je je daartoe moet verlagen heb je gewoon geen goede argumenten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, dat heeft me best een naar gevoel gegeven. Dat er telkens gesproken werd over 'we hadden ook voor een stay at home order kunnen kiezen, maar deze maatregel vonden we minder heftig, daarom is de avondklok proportioneel'
Onder het mom van: Hou er rekening mee, we kunnen jullie nog veel meer dingen aan doen, wees maar blij met wat je nog hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |