abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198087242
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:14 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Nee maar dat komt door al het tuig wat zich niet aan de regels heeft gehouden.

Dus nogmaal, mooi hoe ze de bevolking tegen elkaar op hebben weten te zetten. Dat ik samen met m'n vriendin bij mijn ouders langs ga, terwijl het maar 1 persoon bezoek is, is direct de oorzaak dat Annie's kapsalon dicht moet en nu failliet gaat.
Het is wel slim.

Dalen de cijfers: Zie je wel, de avondklok werkt, we hebben het je gezegd!
Dalen de cijfers niet: Zie je wel, mensen houden zich niet aan de maatregelen, daarom werkt het niet.

Ik vind het vooral bizar dat ze het voor elkaar gekregen hebben dat inmiddels geloofd wordt dat het openen van de scholen alleen kan met de avondklok erop. Als we de avondklok eraf willen moeten de scholen weer dicht is de gedachte nu weer.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2021 23:17:04 ]
  donderdag 18 februari 2021 @ 23:16:18 #127
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198087247
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:14 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Nee maar dat komt door al het tuig wat zich niet aan de regels heeft gehouden.

Dus nogmaal, mooi hoe ze de bevolking tegen elkaar op hebben weten te zetten. Dat ik samen met m'n vriendin bij mijn ouders langs ga, terwijl het maar 1 persoon bezoek is, is direct de oorzaak dat Annie's kapsalon dicht moet en nu failliet gaat.
Uit dezelfde categorie: 'Het OMT gaat morgen uitrekenen tot hoeveel sterfgevallen het heropenen van de middelbare scholen zou leiden' (letterlijk van de NOS, vanmorgen).

Oftewel, of ik maandag even aan mijn leerlingen wil vertellen dat ze god op hun blote knietjes mogen danken dat ze onderwijs krijgen, maar dat ze er wel schuld aan zijn dat er ergens wat mensen aan het sterven zijn.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_198087263
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:13 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Het is nog geen dinsdag. Als Rutte 'niet positief is' dan weet je wel ongeveer wat hij dinsdag gaat vertellen.
dit, er wordt niks versoepeld, avondklok blijft en net voor de verkiezingen verlost hij er ons van. Echt een briljante move van Mark
pi_198087272
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Het is not done.

Ik snap niet waarom het not done zou zijn. Als mijn buurman ziek is heb ik daar geen last van.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  donderdag 18 februari 2021 @ 23:17:32 #130
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198087274
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:12 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, maar wil wel die kop van Kuipers dan zien, als het hem gevraagd wordt.
Oh _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198087275
Ik hoop dat Herstel NL echt ontzettend veel media aandacht krijgt; weten inmiddels, media is de vierde macht, en dat er echt een sterk tegengeluid gaat komen.

En we moeten er ook voor zorgen dat als 60+ gevaccineerd is we gewoon vol open gaan, want heb ook een beetje het idee dat we een soort van dystopische post covid maatschappij krijgen. Dwz dat we hoe dan ook nog onderdrukt gaan worden. Hetzij met ongelijkheid mbt vaccins, hetzij met permanente maatregelen want je weet het nooit met die mutaties, etc. Het coronavirus gaat nooit weer weg uit

Ik ben echt wel bereid corona te krijgen als ik daardoor m'n leven weer terug krijg.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_198087285
OMG, epic TT van @chratnox
  donderdag 18 februari 2021 @ 23:18:14 #133
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198087287
quote:
10s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:05 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Ja dus? Moet ze er dan minder van gaan genieten ofzo?
Ze genoot er minder van door die kinderen erbij :P

Verder wel eens met haar. Heb geen kinderen, scheelt me veel reistijd, ken iedereen die ik moet kennen binnen de organisatie, iedereen is goed bereikbaar. Lekker houden zo, thuiswerk forever _O_

En ja ik snap én dat het niet kan bij alle beroepen én dat anderen in beroepen waarbij het wel kan het vreselijk vinden etc.. Maar ik vind het geweldig :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_198087288
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:16 schreef chratnox het volgende:

[..]

Het is wel slim.

Dalen de cijfers niet: Zie je wel, mensen houden zich niet aan de maatregelen, daarom werkt het niet.

Ik vind het vooral bizar dat ze het voor elkaar gekregen hebben dat inmiddels geloofd wordt dat het openen van de scholen alleen kan met de avondklok erop. Als we de avondklok eraf willen moeten de scholen weer dicht is de gedachte nu weer.
Ook zo’n Rutte die vanmiddag een keer of 7 moest vermelden dat ze ook voor een algeheel binnenblijfverbod hadden kunnen kiezen maar dat speciaal voor ons, het volk, niet gedaan hadden.

Wat mogen we daar eigenlijk blij mee zijn zeg!
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 18 februari 2021 @ 23:18:21 #135
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198087291
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:13 schreef chratnox het volgende:

[..]

Was @:Anton91 , mijn fout. Was deze post: COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #1475 Buitenspeelverbod
Yep, heel triest is het gesteld
  donderdag 18 februari 2021 @ 23:19:27 #136
346939 Janneke141
pi_198087308
quote:

[..]

Het is wel slim.

Divide et impera.
pi_198087321
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Ook zo’n Rutte die vanmiddag een keer of 7 moest vermelden dat ze ook voor een algeheel binnenblijfverbod hadden kunnen kiezen maar dat speciaal voor ons, het volk, niet gedaan hadden.

Ja, dat heeft me best een naar gevoel gegeven. Dat er telkens gesproken werd over 'we hadden ook voor een stay at home order kunnen kiezen, maar deze maatregel vonden we minder heftig, daarom is de avondklok proportioneel'

Onder het mom van: Hou er rekening mee, we kunnen jullie nog veel meer dingen aan doen, wees maar blij met wat je nog hebt.
pi_198087322
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Verder wel eens met haar. Heb geen kinderen, scheelt me veel reistijd, ken iedereen die ik moet kennen binnen de organisatie, iedereen is goed bereikbaar. Lekker houden zo, thuiswerk forever _O_

En ja ik snap én dat het niet kan bij alle beroepen én dat anderen in beroepen waarbij het wel kan het vreselijk vinden etc.. Maar ik vind het geweldig :)
Dit. Maar ik had geen zin om zoveel te typen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
pi_198087332
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:09 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja maar als je twijfelt ben je een wappie. Mooi ook hoe ze de eigen bevolking tegen elkaar op hebben weten te zetten.
of met wel/niet vaccineren, vaccinatie paspoort voor festivals/concerten
pi_198087344
quote:
14s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:20 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Dit. Maar ik had geen zin om zoveel te typen.
Jij had toch hele grote machines die je niet in je achtertuin kwijt kon op je werk? :D
pi_198087350
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:13 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

"ja maar zonder de mondkapjes waren er nog meer besmettingen geweest!"
Ja, zonder mondkapjes hadden we vanaf 1 december (invoer mondkapjes plicht) zeker een gigantische stijging gehad in de dagelijkse bevestigde corona gevallen. Oh wacht, dat hadden we natuurlijk al 10.gif
  donderdag 18 februari 2021 @ 23:22:14 #142
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198087361
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde als iemand zijn arm breken en dan zeggen: ik had ook je beide benen kunnen breken.
  donderdag 18 februari 2021 @ 23:22:47 #143
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198087375
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:17 schreef Discombobulate het volgende:
Ik hoop dat Herstel NL echt ontzettend veel media aandacht krijgt; weten inmiddels, media is de vierde macht, en dat er echt een sterk tegengeluid gaat komen.

En we moeten er ook voor zorgen dat als 60+ gevaccineerd is we gewoon vol open gaan, want heb ook een beetje het idee dat we een soort van dystopische post covid maatschappij krijgen. Dwz dat we hoe dan ook nog onderdrukt gaan worden. Hetzij met ongelijkheid mbt vaccins, hetzij met permanente maatregelen want je weet het nooit met die mutaties, etc. Het coronavirus gaat nooit weer weg uit

Ik ben echt wel bereid corona te krijgen als ik daardoor m'n leven weer terug krijg.
Krijg je betaald voor posts waarin je hen promoot ofzo? Of ben je 1 vd oprichters oid? Je post recent zowat alleen maar over hen hier..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_198087378
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:21 schreef chratnox het volgende:

[..]

Jij had toch hele grote machines die je niet in je achtertuin kwijt kon op je werk? :D
Of ik thuiswerk is niet relevant. :P
[..]
pi_198087385
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:22 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde als iemand zijn arm breken en dan zeggen: ik had ook je beide benen kunnen breken.
Vergeet niet dat diegene je dan ook nog moet bedanken hè.
  donderdag 18 februari 2021 @ 23:23:13 #146
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198087388
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Benadrukken hoe fantastisch jij de crisis vindt terwijl je anderen zichtbaar ziet worstelen daarmee vind ik persoonlijk nogal sneu en tegenovergestelde van sociaal

Dat jij het geweldig vindt, net als Wopke zijn rondje schaatsen, was het punt niet natuurlijk
  donderdag 18 februari 2021 @ 23:23:14 #147
346939 Janneke141
pi_198087389
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:22 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Je wordt beroofd van 100 euro, en dan zegt de dief 'hier, heb je 20 euro terug. En nu niet meer zeuren'.
pi_198087390
quote:

[..]

Het is wel slim.

Het bizarre is vooral dat de avondklok helemaal niet is ingevoerd om de zorg te ontzien maar zogenaamd opdat de scholen weer open kunnen, en men dat maar prima vindt.

Mijn persoonlijke gok is overigens dat waar de avondklok niet in een noemenswaardige daling van het aantal besmettingen resulteert, het openen van de scholen wel een enorme stijging van het aantal besmettingen zal opleveren. :') Wat dan ongetwijfeld een argument zal zijn voor een eindeloze avondopsluiting, die uberhaupt niet werkt. :') :r
pi_198087395
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:20 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ja, dat heeft me best een naar gevoel gegeven. Dat er telkens gesproken werd over 'we hadden ook voor een stay at home order kunnen kiezen, maar deze maatregel vonden we minder heftig, daarom is de avondklok proportioneel'

Onder het mom van: Hou er rekening mee, we kunnen jullie nog veel meer dingen aan doen, wees maar blij met wat je nog hebt.
Een leider die de bevolking op deze manier verkapt meent te moeten bedreigen verliest bij mij veel respect. Als je je daartoe moet verlagen heb je gewoon geen goede argumenten.
pi_198087397
twitter

NOS pikt het nu ook op.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')