Precies, er zijn zoveel alts dat het niet meer bij te houden is. Ik zie alleen Ether, DOT, ADA als mooie alts waar je enigzins wat zekerheden in ziet.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat elke malloot een shitcoin kan starten, hoeveel van deze Alts worden ECHT gebruikt zoals in hun whitepaper is omschreven?
Mensen zijn behoorlijk hardleers als ze geld zienquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moet je toch weten dat het in 2017 nog veel erger was
De verhouding tussen waarde van een blok en totale hashrate is bijna een dode rechte lijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
In een stabiele markt wel, ik heb het over de situatie op dit moment waarbij de productiekosten vele malen lager zijn dan de handelswaarde.
En die profiteren amper van de huidige markt. Alleen ETH heb ik begin dit jaar een flinke sprong zien maken, maar die is ook alweer terug bij af.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:19 schreef Cherni het volgende:
[..]
Precies, er zijn zoveel alts dat het niet meer bij te houden is. Ik zie alleen Ether, DOT, ADA als mooie alts waar je enigzins wat zekerheden in ziet.
Mijn persoonlijke mening is dat er maar markt is voor 3 cryptos:quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:19 schreef Cherni het volgende:
[..]
Precies, er zijn zoveel alts dat het niet meer bij te houden is. Ik zie alleen Ether, DOT, ADA als mooie alts waar je enigzins wat zekerheden in ziet.
Ah, dus in 3 maanden tijd zou het minen van Coins dus 3 keer zo moeilijk zijn geworden?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De verhouding tussen waarde van een blok en totale hashrate is bijna een dode rechte lijn.
Nou, nou de DOT en ADA zijn gigantisch gestegen. Een half jaar geleden kocht je voor 4 euro DOT. Nu betaal je 31 euro. In verhouding gezien doet die het beter dan bitcoin.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En die profiteren amper van de huidige markt. Alleen ETH heb ik begin dit jaar een flinke sprong zien maken, maar die is ook alweer terug bij af.
Het geeft een signaal af dat we nog veel vroeger in de bubbel zitten dan het lijkt.
Dan zul je moeten hodl of bijkopen. Mijn exit is zo rond de 80 tot 90000 dollar(bitcoin). Word dat niet gehaald blijf ik hodl. Maar een klein deel zal ik altijd blijven behouden wat er ook gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:31 schreef raptorix het volgende:
Overigens het feit dat de Alt Coins meelopen met Bitcoin is verre van een gezonde situatie maar zegt eerder iets over hoe ongezond de markt is. Overigens verwacht ik binnenkort nog wel een smerig trucje van de grote jongens als ze Tether laten klappen
Ik zou dat niet te veel afzetten ten opzichte van de Dollar/Euro, kijk liever wat je er voor kuntquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:44 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dan zul je moeten hodl of bijkopen. Mijn exit is zo rond de 80 tot 90000 dollar(bitcoin). Word dat niet gehaald blijf ik hodl. Maar een klein deel zal ik altijd blijven behouden wat er ook gaat gebeuren.
Mocht dit, dit jaar gebeuren dan kan ik mijn jongste dochter op weg helpen met een appartement. En ik hoop een echte vriend te kunnen helpen. Dat is mijn doel.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou dat niet te veel afzetten ten opzichte van de Dollar/Euro, kijk liever wat je er voor kunt
Ja, bij je wallet overzicht. Zo'n vakje aanvinken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:43 schreef raptorix het volgende:
Bestaat de optie op Binance nog om van die kleine restbedragen af te komen?
Betalingen en Ethereum?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke mening is dat er maar markt is voor 3 cryptos:
-Store of value, Bitcoin heeft zich daar bewezen en ik zie eigenlijk niet dat dit zal veranderen
-Betalingen/General purpose: Ethereum
-Technologisch: Is nog redelijk open, omdat speculatie hier minder van orde is zal hier uiteraard doorontwikkeling op plaats vinden.
Ja, als ik het goed heb is deze optie alleen op de website te vinden.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:43 schreef raptorix het volgende:
Bestaat de optie op Binance nog om van die kleine restbedragen af te komen?
Hide Small Balancesquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:51 schreef Plots het volgende:
[..]
Ja, bij je wallet overzicht. Zo'n vakje aanvinken.
In ieder geval, een Crypto die meer voor alledaags gebruik geschikt zal zijn, natuurlijk kan Bitcoin ook wel gebruikt worden via bovenliggende networks, maar ik denk dat dat niet de toekomst van bitcoin is. Overigens heb ik sowieso mijn bedenkingen bij cryptos en betalingen, de macht van de banken is daar simpelweg te groot voor.quote:
https://www.binance.com/nl/my/wallet/account/mainquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hide Small Balances
Maar dat onthoud de website niet, en dan heb je ze nog steeds
Thx, ik had dat wel gevonden maar zag het knopje nietquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:04 schreef dimmak het volgende:
[..]
https://www.binance.com/nl/my/wallet/account/main
En dan omzetten naar BNB aanklikken. Dan zet je je dust om naar BNB die je dan weer kunt gebruiken voor fees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |