Wat is dit voor model, vergeleken met dat PlanB die in de post daarvoor stond?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:09 schreef dimmak het volgende:
[..]
https://digitalik.net/btc/cycle_repeat
Gaat uit van een moving-average. 1 lijn van 200 dagen en de andere 1458 dagen. Het model van PlanB is gebaseerd op stock-to-flow.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:34 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wat is dit voor model, vergeleken met dat PlanB die in de post daarvoor stond?
Ah - ik ben daarin wel geinteresseerd. Wat is het verschil tussen moving-avarage (1 lijn 200 dagen - en 1458 dagen) en stock-to flow? Hoe kan ik die twee interpreteren - wat zijn de verschillen?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:37 schreef dimmak het volgende:
[..]
Gaat uit van een moving-average. 1 lijn van 200 dagen en de andere 1458 dagen. Het model van PlanB is gebaseerd op stock-to-flow.
en binance coin behaalt een all time high in sats en pakt de 3e plek op coinmarketcapquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:40 schreef raptorix het volgende:
BTC nadert het 1 biljoen qua market cap, dat is nog interessanter dan de 50K dollargrens
google.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:52 schreef Plots het volgende:
Hoe kan ik mijn oude posts terug vinden op Fok!...?
Ipv alle topicreeksen openen en mijn username invoeren?
Weet nog dat ik zei dat BNB vertrokken en @:aTypisch autistisch sarcastisch reageerde met "Moon soon" en btcgrafiekje erbij
Ik wil die terugvinden.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:52 schreef Plots het volgende:
Hoe kan ik mijn oude posts terug vinden op Fok!...?
Ipv alle topicreeksen openen en mijn username invoeren?
Weet nog dat ik zei dat BNB vertrokken en @:aTypisch autistisch sarcastisch reageerde met "Moon soon" en btcgrafiekje erbij
Ik wil die terugvinden.
Een pump & dump kaars die laatste.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:24 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
wel indrukwekkend grafiekje
Met hun eigen Ethereum concurrent gaat dit wel vaker voor gaan komen gok ik zo. Kleine indirecte aanvalletjes op de concurrent.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:35 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
popcorn.gif
edit:
viel mee
[ twitter ]
eth troepquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:35 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
popcorn.gif
edit:
viel mee
[ twitter ]
weet je wat ook lachen is?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:13 schreef dimmak het volgende:
[..]
Met hun eigen Ethereum concurrent gaat dit wel vaker voor gaan komen gok ik zo. Kleine indirecte aanvalletjes op de concurrent.
Ik snap niet dat niemand in de Ethereum community daar zijn/haar vraagtekens bij plaatst. Wat Tron/Binance en consorten toen met Steemit hebben gedaan zou al een enorme red flag moeten zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
weet je wat ook lachen is?
als ethereum ooit naar eth2.0 gaat, dan is binance waarschijnlijk een van de partijen met de grootste stakes
vitalik en consorten hebben wel een premine van 70+ miljoen verdeeld over de ICO en zichzelfquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:27 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik snap niet dat niemand in de Ethereum community daar zijn/haar vraagtekens bij plaatst. Wat Tron/Binance en consorten toen met Steemit hebben gedaan zou al een enorme red flag moeten zijn.
zoek PlanB zijn schrijfsels op Medium. Miss via zijn twitter te vinden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:44 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ah - ik ben daarin wel geinteresseerd. Wat is het verschil tussen moving-avarage (1 lijn 200 dagen - en 1458 dagen) en stock-to flow? Hoe kan ik die twee interpreteren - wat zijn de verschillen?
Mag ook in PMOf wellicht online meer over te vinden? Hoe gebruik jij deze modellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |