Precies en VVD wordt gewoon de grootste hoor..quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:19 schreef DX11 het volgende:
[..]
Net alsof verlengen van de lockdown goed gaat vallen bij zijn kiezers?
Tot nu toe komt hij overal mee weg. Als je op Rutte hebt gestemd wordt je volgens mij de volgende dag afgesloten van radio, tv en internet of zo. Anders kan ik het ook niet verklaren.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:19 schreef DX11 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn om massaal op te komen. Gaat alleen niet gebeuren.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar even serieus, dit kan toch echt niet mensen?
Het virus is al lang onze vijand niet meer.
Goede aanvulling,niet bij stil gestaan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nou ja, ww-uitkeringen kunnen natuurlijk op 2 manieren stoppen: de werkzoekende vindt werk of het ww-recht raakt op en de werkzoekende verdwijnt de bijstand in.
Als je bedenkt dat vooral jongeren tot nu toe geraakt zullen zijn en die over het algemeen weinig ww-recht hebben opgebouwd dan zou het nog best kunnen.
Ik denk dat hij er op gokt dat een verlengde lockdown hem minder kiezers kost.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:19 schreef DX11 het volgende:
Gelijk dat je hebt om in de omstandigheden en mogelijkheden daartoe hebbend, er wat van te maken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels bijna iedere maand wel weer in een Landal /CenterParcs huisje (zeker toen we thuisonderwijs deden, nog vaker).
Je moet gewoon iedereen opgeven als legale bewoner op het online formulier. Dus als medegast. Kosten zijn één lakenset.
Wij doen dat wel netjes binnen de richtlijnen (7 dagen verblijf is max 7 keer 1 gast..en daar zitten we flink onder), maar er is tot nu toe nooit op gecontroleerd.
Volgend weekend gaan we weer voor een week. Bubbelbad, sauna, openhaard. Misschien een bootje huren?
10 pers huisje. 3 nachten komt mijn moeder mee. En daarna nog 3 nachten mijn alleenstaande zus met 3 kinderen.
Heerlijk. En volledig binnen de regels.![]()
Nuance is toch een vies woord?quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:21 schreef Twinkle20 het volgende:
Het zou de media sieren als ze die nuance er dan ook bij zetten in hun bericht.
De hond wel en jij niet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:13 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga nu vaak met de hond naar een vriend van me na 21.00. Mag ik met mijn hond op zijn balkon staan?
Het is jammer dat het merendeel van ons volk zo laf is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:21 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Zou mooi zijn om massaal op te komen. Gaat alleen niet gebeuren.
Waar staat dat/waar kan ik teruglezen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:54 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ja maar die mag (mogen) na 21 uur niet in de tuin zitten, en ook niet naar huis rijden. Maar als je de tuindeur open zet mogen ze wel aan de binnenkant zitten terwijl jij buiten zit.
Daar hebben we onvoldoende bewijs voor.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zit het RIVM na een jaar nou nog steeds in de ontkenningsfase als het gaat om binnen- en buitensettings en risico?
Rutte zijn stemmers zijn over het algemeen de mensen die de inhoud van hun portemonnee belangrijker vinden dan wat dan ook. Die stemmen ondanks alles dus gewoon weer op de VVD en de wortel die de VVD hun voorhoudt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:19 schreef DX11 het volgende:
[..]
Weet niet of het laf is. Maar organiseer het maar eensquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is jammer dat het merendeel van ons volk zo laf is.
Maar Jaap mag wel zijn modelletjes tot in het oneindige extrapoleren. Echt, hou op hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:23 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Daar hebben we onvoldoende bewijs voor.
Laf zijn is één ding, deze kliek herkiezen een tweede.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is jammer dat het merendeel van ons volk zo laf is.
Krijg je de Fiod op je dak.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:24 schreef Drekkoning het volgende:
Je kan ook een mesje meenemen en wat onkruid tussen de tegels vandaan krabben.
Als je maat je dan een tientje geeft dan ben je bij hem aan het werk in de tuin.
Even de formuliertjes invullen en niks aan de hand!
Merk toch wel in m'n omgeving dat iedereen het maar (met tegenzin) accepteert.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:24 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Weet niet of het laf is. Maar organiseer het maar eens
https://twitter.com/IkNet/status/1362465820828446729quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan iemand me vertellen waar die aanstaande nwe regels over bezoekers die niet op het balkon of in de tuin mogen zijn tijdens de avondklok vandaag komen?
Dank je!quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:28 schreef falling_away het volgende:
[..]
https://twitter.com/IkNet/status/1362465820828446729
Het eigen perceel is uitgezonderd van de avondklok maar niet dat van iemand anders. Grapperhaus bevestigd dat in deze tweet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |