Maar niet in je tuin!quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je mag toch 1 bezoeker ontvangen?
Op papier dan, in praktijk meer.
Tuin is toch geen openbare ruimte?quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:54 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ja maar die mag (mogen) na 21 uur niet in de tuin zitten, en ook niet naar huis rijden. Maar als je de tuindeur open zet mogen ze wel aan de binnenkant zitten terwijl jij buiten zit.
Hier (Kreis Viersen) iig nog niet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:49 schreef DX11 het volgende:
Zijn ze zwembaden in Duitsland eigenlijk al weer open? Ik ga toch echt niet de hele zomer niet zwemmen...
Klopt. Maar het gaat in deze spoedwet om de open lucht, niet om de openbare ruimte.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tuin is toch geen openbare ruimte?
Maar wel openlucht.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tuin is toch geen openbare ruimte?
Ik heb niet eens een mondkapje in huisquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wel een mondkapje opdoen bij het uit elkaar trekken, hè?
Oh okee.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:57 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Klopt. Maar het gaat in deze spoedwet om de open lucht, niet om de openbare ruimte.
Zul je wel de enige zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oh okee.
Het zal wel. Ga ik me niet aan houden in elk geval.
Alsof ditquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hebben ze meteen het huisbezoek verder ontmoedigd. Win-win-situatie voor het kabinet.
Heerlijk man. Als dat nou het nieuwe normaal wordt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dus overdag trek ik haar helemaal uit elkaar en na 21.00 heb ik lekker wat tijd voor mezelf met een koud biertje in de tuin.
Ruttegod
https://nos.nl/artikel/23(...)edwet-avondklok.htmlquote:"Maar het kabinet moet niet opnieuw nat gaan", waarschuwde PvdA-Kamerlid Kuiken in het debat over de kwestie.
De logica is door het kabinet al een poosje in quarantaine geplaatst.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:59 schreef PicoMMP het volgende:
Dus ik word sneller besmet in m'n tuin dan in een ongeventileerd klein kamertje met mijn bezoek. Euh, oke.
Nee, want het virus zwemt meequote:Op donderdag 18 februari 2021 19:49 schreef DX11 het volgende:
Zijn ze zwembaden in Duitsland eigenlijk al weer open? Ik ga toch echt niet de hele zomer niet zwemmen...
Nee, dat kan je namelijk niet meten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:02 schreef PicoMMP het volgende:
Is er inmiddels ook maar enige informatie over het nut van de avondklok?
Ja?quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:51 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Politie, boa's, handhaving en de Koninklijke Marechaussee misschien
Is de paus protestant?quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:02 schreef PicoMMP het volgende:
Is er inmiddels ook maar enige informatie over het nut van de avondklok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |