Ja verbruik dus 100 kapjes per dag.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:07 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En dan heel strikt genomen moet je kapje weggooien, handen wassen, nieuw kapje op, maar dat doet natuurlijk echt niemand.
Is dit nu wat we een 'nanny state' noemen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gelukkig maar dat we niet buiten mogen zitten. Naar binnen moeten we, in slecht geventileerde kamertjes!
Kan toch niet als het een medisch masker moet zijnquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:09 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kun je niet een kek tijgerlapje meenemen voor op je werkplek? Alsof je een sjaal om hebt.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zie serieus mensen op straat lopen/fietsen met zo'n ding op hun kopOf mensen alleen in de auto met een mondkapje
Helemaal doorgeslagen hier.
Nieuwe strategie om groepsimmuniteit te krijgenquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gelukkig maar dat we niet buiten mogen zitten. Naar binnen moeten we, in slecht geventileerde kamertjes!
Wacht. Je moet als je alleen in je werkkamer zit een medisch masker op hebben? Als er niemand bij is, niemand in de buurt is?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan toch niet als het een medisch masker moet zijn
Ja daarom is het ook zo'n faalbeleidquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:11 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je natuurlijk wel als de medische kapjes voorbehouden waren aan zorgpersoneel en voor de gewone Nederlanders werden verboden.
Eerder gewoon een bedrijfsbrede blanket rule die geen uitzonderingen kent omdat ze geen zin hebben om te azijnplassen over alle uitzonderingen. En zo krijg je dit soort situaties.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wacht. Je moet als je alleen in je werkkamer zit een medisch masker op hebben? Als er niemand bij is, niemand in de buurt is?
Ik geloof best dat er een regel is, maar is die regel serieus zo streng?
Ja echt he, ik heb echt de neiging om mijn auto ervoor te gooien, het portier open te trekken en heel hard te schreeuwen: WAAROM??????quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zie serieus mensen op straat lopen/fietsen met zo'n ding op hun kopOf mensen alleen in de auto met een mondkapje
Helemaal doorgeslagen hier.
Hahahahah, goeie grap Joost! Weet je wat ook een goeie grap is? De kritische vragen die jullie stellen aan het kabinet over de coronacijfers.quote:
Bij ons ziekenhuis is het wel echt heel streng nu. Dit is nergens zo bij andere ziekenhuizen die ik spreek. Met teams meetings zie ik ze namelijk zonder kapje.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wacht. Je moet als je alleen in je werkkamer zit een medisch masker op hebben? Als er niemand bij is, niemand in de buurt is?
Ik geloof best dat er een regel is, maar is die regel serieus zo streng?
Dat zie ik zelfs artsen in het ziekenhuis niet doen. Die hebben dat ding ergens liggen/hangen en als ze hem nodig hebben wordt hij even opgezet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:13 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ja verbruik dus 100 kapjes per dag.
De Jonge en Grapperhaus zien we na de verkiezingen niet meer terug, maar Rutte lijkt niet weg te krijgen. Na 10 jaar nog steeds zeer populair schijnbaar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:09 schreef DonDruiper het volgende:
Als dit allemaal achter de rug is dan wil ik de eerste tijd ook zo min mogelijk de namen Rutte, de Jonge en Grapperhaus horen..
Wat heb ik daar ondertussen schoon genoeg van zeg..
Ik heb de Memorie van Toelichting ff vluchtig gescand, maar ik zie wat Grapperhaus zegt niet terug. Het lijkt de bedoeling te zijn de huidige avondklok (dus onder dezelfde regels) te vangen in de Twm. Maar ik heb het debat niet gezienquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:58 schreef maan_man het volgende:
[..]
Hier zijn alle documenten te vinden: https://www.tweedekamer.n(...)viteit?id=2021A01264
Onkruid vergaat nou eenmaal niet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:17 schreef Ronald het volgende:
[..]
De Jonge en Grapperhaus zien we na de verkiezingen niet meer terug, maar Rutte lijkt niet weg te krijgen. Na 10 jaar nog steeds zeer populair schijnbaar.
Ik vind het nog triester dat er een agent of 10 uitrukt om een kapper aan te houden. Daar is het land weer even flink veiliger van geworden hoor. Mankracht om daadwerkelijke drugscriminelen aan te pakken, inbrekers aan te pakken, fietsendiefstal aan te geven en dergelijken is er niet, maar van een tekort lijkt de laatste tijd geen sprake meer te zijn als het gaat om optreden na 9 uur 's avonds.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://regio15.nl/nieuws(...)ocht-op-overvallers/
Intens triest toch dat dit nodig is. Illegale kapsalon in je busje.
Joost is echt een grote mongool. Bahbah wat een teringlijer.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hahahahah, goeie grap Joost! Weet je wat ook een goeie grap is? De kritische vragen die jullie stellen aan het kabinet over de coronacijfers.
Ah, thanks!quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het is iets complexer. Volgens de nieuwe spoedwet kan het kabinet een regeling instellen waarbij het vertoeven in de openlucht beperkt wordt.
Welke tijden en welke exacte voorwaarden etc moeten dan in die regeling komen te staan. En die moet dan weer langs de eerste en tweede kamer.
Dus in de spoedwet zelf staat nog niet de exacte invulling.
Inderdaad. Die sukkel ook, suggereert ook nog eens dat alleen Nederlanders dat doen. Als of mensen in andere landen wel graag zo'n ding op hun kop hebbenquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Al zou het zo zijn, dan nog zie ik het probleem niet. Of de humor.
Uit de MvT:quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb de Memorie van Toelichting ff vluchtig gescand, maar ik zie wat Grapperhaus zegt niet terug. Het lijkt de bedoeling te zijn de huidige avondklok (dus onder dezelfde regels) te vangen in de Twm. Maar ik heb het debat niet gezien
Probleem is, als ik goed gekeken heb, dat de ministeriële regeling niet bij de stukken zit, dus daar kan van alles in staan.quote:Net als onder de Wbbbg wordt het mogelijk om bij ministeriële regeling het vertoeven in de openlucht te beperken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |