AB kledingquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:48 schreef yats het volgende:
Die Max doet me steeds aan Buttner denken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker voor je, drink maar waterquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:39 schreef KingRoland het volgende:
Weddenschap:
ALS PSV DE 3-3 MAAKT DAN PAK IK EEN COCA-COLA ZERO
Buttner speelde verstoppertje in Manchesterquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:48 schreef yats het volgende:
Die Max doet me steeds aan Buttner denken...
Voor de 0-1 hadden ze ook al drie keer kunnen scoren. United heeft nog teveel dramatisch uitgespeeld en Remiro keepte nog prima. Maar die achterhoede is zo traag, ongelofelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goals bekeken van United. 0-1 balletje achter verdediging. Keepertje en verdediger zien er niet goed uit.
Daarna 3 counters lol
Toch knap dat je met een beperkt intellect als het zijne en een volledig ontbreken van enige andere kwaliteiten toch miljonair kunt worden...quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Buttner speelde verstoppertje in Manchester
Ik kan zo vijf youtubehuppelkutjes noemen die hetzelfde hebben gepresteerd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:51 schreef yats het volgende:
[..]
Toch knap dat je met een beperkt intellect als het zijne en een volledig ontbreken van enige andere kwaliteiten toch miljonair kunt worden...
Rik is duidelijk journalist en geen supporter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |