De SP denkt echt dat ze mee mogen regeren als ze maar overal ja en amen op zeggen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:17 schreef ijs. het volgende:
Daar komt de SP met een natte scheet.
Zo raar dat in dit debat Ploumen en Marijnissen niet aanwezig zijn. Die hadden nu een vliegende start kunnen maken met de campagne.
Dat zie je aan Wilders.
1 Junoquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:25 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Jeeeeeeuj nog steeds geen versoepelingen na 2 maart![]()
![]()
![]()
Man man man hoelang gaan we nog hierin zitten
Ik heb sowieso altijd moeite om het gros van de Limburgers serieus te nemen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat Ploumen überhaupt een vliegende start kan maken geloof ik niet met dat geleuter alsof ze tegen een stel kleuters aan staat te lullen.
Je denkt nog wel over een paar jaar terug aan die post.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als een post waarin Rutte een dictator wordt genoemd en het gehele kabinet 'een gevaar voor de samenleving' likes krijgt,
Ja? Maak hem maar, als je er zo van overtuigd bent. Of ben je gewoon voor ingenomen en wil je geen risico op je ongelijk?quote:dan weet je dat zo'n poll overbodig is.
Nou ik geloof echt niet iedereen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:25 schreef Jed1Gam het volgende:
Iedereen stemt in voor die mooie spoedwet, trieste boel in NL.
Nou ben ik geen fan van Kaag en D66, maar dit was een prima betoog vond ik. Tijd om meer naar de economische en psychische gevolgen te kijken. Best wel baanbrekend dat zelfs een coalitie partij hier mee komt.quote:
De grote partijen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou ik geloof echt niet iedereen.
Maar helaas wel de meerderheid
Met het advies lijst 1 te stemmen, die kun je het makkelijkst vinden op het stembiljet, dus ben je zo kort mogelijk binnen waar het virus heerst.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:27 schreef Jor_Dii het volgende:
De discussie over de verkiezingen zal wel flink opvlammen als men dinsdag besluit de maatregelen te verlengen (tot bijv 23 maart) en krijgen we dan de 16e, midden in eventuele verkiezingen weer een persco?
De Britse variant wacht je op in het stemhok.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:28 schreef ijs. het volgende:
[..]
Met het advies lijst 1 te stemmen, die kun je het makkelijkst vinden op het stembiljet, dus ben je zo kort mogelijk binnen waar het virus heerst.
Dat zou wel genieten zijn als ze gigantisch hard worden afgebrand op het coronabeleid bij de verkiezingen, als ze denken dat ze alles maar moeten blijven verlengenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:27 schreef Jor_Dii het volgende:
De discussie over de verkiezingen zal wel flink opvlammen als men dinsdag besluit de maatregelen te verlengen (tot bijv 23 maart) en krijgen we dan de 16e, midden in eventuele verkiezingen weer een persco?
Een stem op iemand anders dan Rutte is een garantie op nog een jaar aan kutte.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:28 schreef ijs. het volgende:
[..]
Met het advies lijst 1 te stemmen, die kun je het makkelijkst vinden op het stembiljet, dus ben je zo kort mogelijk binnen waar het virus heerst.
Daarom verlengen ze die ophokplicht ook.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:30 schreef leolinedance het volgende:
Avondklok werkt ook super trouwens.
Ik hoor hier de laatste tijd steeds vaker weer auto's en scooters door de straat gaan na negenen, en ook meer stemmen op straat. Die angst voor een boete gaat er alweer vanaf.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:30 schreef leolinedance het volgende:
Avondklok werkt ook super trouwens.
Waarom zou ik daar 'over een paar jaar' aan terug moeten denken?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je denkt nog wel over een paar jaar terug aan die post.
[..]
Ja? Maak hem maar, als je er zo van overtuigd bent. Of ben je gewoon voor ingenomen en wil je geen risico op je ongelijk?
Als je hem niet maakt, is het gewoon het laatste natuurlijk.
En anders twee jaar?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:31 schreef chratnox het volgende:
[..]
Een stem op iemand anders dan Rutte is een garantie op nog een jaar aan kutte.
Die lijst is niet compleet, Etto.quote:
Wie mis ik?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die lijst is niet compleet, Etto.
Ik mis een aantal partijen.quote:
Volgens de wijzer zou ik GL moeten stemmen maar PvdD is wat liever voor diertjes dus die krijgen sowieso altijd mijn stem.quote:
Femke/Splinter bijvoorbeeld, 50PLUS en partijen die meedoen aan de verkiezingen en niet aan het debat hebben deelgenomen. Een categorietje 'overig' was prettig geweest.quote:
Zet je ook nog even ja21 er tussen? Welke een flink aantal zetels heeft in de senaat?quote:
Ik twijfel ook tussen hen en de PVV, als Bel nou verkiesbaar was...quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zet je ook nog even ja21 er tussen? Welke een flink aantal zetels heeft in de senaat?
Snap je helemaal. Het is op een gegeven moment wel echt genoeg zo. Dan maar illegaalquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:42 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Wordt dan echt een thuiskapper zoeken want als ze nog langer dicht moeten dan ziet mijn kapsel er echt niet meer uit. Het is nu al echt te lang geworden pff.
Ik ben blij met dat tegengeluid.quote:
Nee, inderdaad.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:46 schreef Ebinas het volgende:
Als de spoedwet straks doorgedrukt wordt.
Doet de uitspraak van het hoger beroep er niet meer toe toch?
qua doorgang avondklok
Die zijn er zat. Ik heb gewoon mijn eigen 'witte' kapster benaderd die altijd mijn haren in de salon deed. Die gaat nu gewoon heel veel op de koffie bij iedereen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:42 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Wordt dan echt een thuiskapper zoeken want als ze nog langer dicht moeten dan ziet mijn kapsel er echt niet meer uit. Het is nu al echt te lang geworden pff.
Klopt, hooguit als de staat gelijk krijgt dat ze die wet aanhouden en deze nieuwe in de pocket houden voor als het nodig is. Wat de huidige gang van zaken zo absurd maakt.quote:
Als een avondklok wettelijk is dan heeft het idd geen nut meer dat hoger beroep.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:46 schreef Ebinas het volgende:
Als de spoedwet straks doorgedrukt wordt.
Doet de uitspraak van het hoger beroep er niet meer toe toch?
qua doorgang avondklok
Klinkt ook wel logisch nuquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:49 schreef quirina het volgende:
[..]
Als een avondklok wettelijk is dan heeft het idd geen nut meer dat hoger beroep.
Dat geloof ik direct, maar om dat nu elke keer te komen melden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet degene die hele volksstammen wegzet als ballast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |