abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198077433
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:18 schreef Ebinas het volgende:
Zo b
[..]

Zo begon het ook met de avondklok, ik geloof nog geen twee weken later was het een feit (onrechtmatig, maar toch)
Ja, daarom heb ik er ook zo'n naar gevoel bij.
pi_198077438
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:16 schreef chratnox het volgende:

[..]

Maar hij gaat in op de proportionaliteit. Hij zegt eerst: Een stay at home order is veel heftiger, dus de avondklok is proportioneel.

Blijkbaar is dat het enige waar ze aan kunnen denken om het proportioneel te maken.
Als we dit niet kunnen invoeren rest ons alleen nog om positief getesten standrechtelijk te executeren in een steriele omgeving.

Dus dan kunnen we maar beter voor de avondklok stemmen!
pi_198077443
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:14 schreef Haags het volgende:
ik ben het echt compleet kwijt, schiet mij maar lek.

Hoe ze mij en velen anderen nog gemotiveerd denken te kunnen houden na 2 maart is mij een raadsel.
Het had gekund (wat mij betreft) als er niet zoveel onzin was verkocht.
Dat ze het niet weten ...heel logisch met zo'n nieuw virus. Maar verkoop niet iedere keer weer poep als je het niet weet waar je het over hebt.
Daar ben ik echt alle motivatie/vertrouwen/hoop verloren.
pi_198077451
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:18 schreef falling_away het volgende:
Ik ga binnenkort gewoon een vakantie boeken naar een zonnig oord waar de cafe's open zijn.. En gelijkdenkende vrienden thuis uitnodigen voor een feestje tot 4:30.. fuck de regels.
Wij hebben met wat vrienden een huisje centerparcs geboekt voor 6 personen volgend weekend.

Ideaal, was iets van 60 euro de man omdat er op het park toch niks open is. Kratten bier mee, toch nog soort van weekendje weg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198077452
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:15 schreef ijs. het volgende:
"Ik ga niet in op de proportionaliteit..."
Waarom zou je, die is er niet.
Ook dat gedreig meteen als dit mogelijk niet door gaat. Niemand had ooit gehoord over de hele dag binnen zitten, maar dat wordt nu als dreigementje ingezet.
Nou dat vind ik dus ook echt walgelijk. Ik ben echt nooit tegen het beleid geweest of heel kritisch. Begrip voor de onzekerheid en alles. Maar de tendens van nu stuit mij echt tegen de borst.
know'm sayin?
word? word.
pi_198077454
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:16 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

in de onderwereld? :o

:o

Knippen en snuiven.
pi_198077459
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ik kan er vooralsnog weinig anders van maken dan een verkapt dreigement. Als dit serieus overwogen zou worden mag de media zo zoetjesaan ook wel eens beginnen aan het pushoffensief daarvan.
Of een tegenpushoffensief.
Avondklok was een al tot hier en niet verder. Dan zou ik rellen bijna aanmoedigen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198077461
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Wij hebben met wat vrienden een huisje centerparcs geboekt voor 6 personen volgend weekend.

Ideaal, was iets van 60 euro de man omdat er op het park toch niks open is. Kratten bier mee, toch nog soort van weekendje weg.
Dit is niet eens zo´n gek idee eigenlijk. _O_
Zonder wrijving geen glans
pi_198077462
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:15 schreef ijs. het volgende:
"Ik ga niet in op de proportionaliteit..."
Waarom zou je, die is er niet.
Ook dat gedreig meteen als dit mogelijk niet door gaat. Niemand had ooit gehoord over de hele dag binnen zitten, maar dat wordt nu als dreigementje ingezet.
Op inhoud wordt hij ook afgemaakt.
1947-2016
pi_198077465
quote:
14s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:17 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Ach, ze hoeven nog maar de helft van het collegegeld te betalen volgend jaar en ze kunnen geld lenen bij DUO. Dat is genoeg compensatie.
Liever een mooie tijd als je jong bent, dan die paar grijpstuivers die ze je aanbieden.
  donderdag 18 februari 2021 @ 17:21:22 #111
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_198077472
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik ben in november een paar dagen naar zo'n huisje geweest. Eind maart ga ik weer. Toch even een andere achtergrond. "A change of scenery" doet een mens goed af en toe.
pi_198077473
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:20 schreef Haags het volgende:

[..]

Dit is niet eens zo´n gek idee eigenlijk. _O_
Geen feest bij Ferd hebben :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198077479
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ik kan er vooralsnog weinig anders van maken dan een verkapt dreigement. Als dit serieus overwogen zou worden mag de media zo zoetjesaan ook wel eens beginnen aan het pushoffensief daarvan.
Ik zie het exact hetzelfde. Als 2 maart de middelbare scholen niet weer open gaan is het gedaan met het draagvlak.
pi_198077480
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:19 schreef raptorix het volgende:
Kan iemand Poll maken?

Wat is eerder afgelopen?

-Avondklok
-Fok is traag.
Fok is een stuk rapper dan gisteren en dinsdag.
1947-2016
pi_198077483
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Op inhoud wordt hij ook afgemaakt.
Dus te pijnlijker hoe de stemming straks gaat verlopen.
pi_198077484
Ik dacht altijd dat Rutte nog wel enigszins pragmatisch was, maar hij zit echt vuistdiep in een soort tunnelvisie waarbij de lockdown koste wat het kost stevig moet worden gehandhaafd.

Vorig jaar was het nog een relaxte zogenaamde intelligente lockdown, maar daar is niks meer van over. En toen was er nog niet eens een vaccin.
٩๏̯͡๏)۶
pi_198077491
Iemand recentste onderzoek van Sanquin naar percentage antilichamen NL?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_198077496
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:21 schreef raptorix het volgende:

[..]

Geen feest bij Ferd hebben :')
Ik heb mijn feestje met vrienden al gehad op de zaterdag dat de avondklok in ging. Was echt machtig mooi. Gaan we zeker nog een keer herhalen als die avondklok langer duurt en duurt.
Zonder wrijving geen glans
pi_198077498
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:21 schreef Ronald het volgende:
Ik dacht altijd dat Rutte nog wel enigszins pragmatisch was, maar hij zit echt vuistdiep in een soort tunnelvisie waarbij de lockdown koste wat het kost stevig moet worden gehandhaafd.

Vorig jaar was het nog een relaxte zogenaamde intelligente lockdown, maar daar is niks meer van over. En toen was er nog niet eens een vaccin.
Over een maand verkiezingen...
pi_198077506
Wat verwacht het kabinet nou eigenlijk van ons? Er ligt een advies om thuis te werken, de realiteit is dat veel mensen niet thuis werken. Hoe denken de heren in Den Haag dan dat we de besmettingen omlaag gaan brengen?

Wat ik niet goed kan begrijpen is waarom er niet echt weerstand wordt geboden.
pi_198077507
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:22 schreef Discombobulate het volgende:
Iemand recentste onderzoek van Sanquin naar percentage antilichamen NL?
Geen idee, maar ik roep al tijden dat dat echt een slechte meting is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198077513
quote:

Maart 2020: Intelligente lockdown
Oktober 2020: Lockdown
Oktober 2020: Tijdelijke verzwaring van de lockdown
December 2020: Verzwaarde lockdown
Januari 2021: Volledige lockdown
Februari 2021: Volledig debiele lockdown
pi_198077516
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:22 schreef ijs. het volgende:

[..]

Over een maand verkiezingen...
Rutte staat wel hoog in de peilingen, maar zou hij het daarom zo zwaar doordrukken en vorig jaar niet? Het is toch geen politiek spel zou je denken.
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 18 februari 2021 @ 17:24:09 #124
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_198077517
debat Van Es/PvdD: Helder om scherp te krijgen dat het Kabinet vooral gezocht heeft naar een wet die buiten de orde daarvan, gemakkelijk leek om toe te passen. Normaliter een zaak die een parlementaire enquête over machtsmisbruik waard is. Bewust een wet inzetten die daarvoor niet bedoeld is, waarbij de meerderheid van de Tweede Kamer zich hier vorstelijk achter de oren kan krabben.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_198077519
quote:

Het is inderdaad wonderlijk hoe voorzichtig we nu bezig zijn... allemaal uit angst voor mutaties die naarmate de tijd verstrijkt ook helemaal niet zo heftig overheersend lijken te zijn als men wil doen voorkomen. Ik vind ook echt dat we ondertussen wel wat pragmatischer mogen worden, het land zit al 2,5 maand volledig op slot
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')