Ja, daarom heb ik er ook zo'n naar gevoel bij.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:18 schreef Ebinas het volgende:
Zo b
[..]
Zo begon het ook met de avondklok, ik geloof nog geen twee weken later was het een feit (onrechtmatig, maar toch)
Als we dit niet kunnen invoeren rest ons alleen nog om positief getesten standrechtelijk te executeren in een steriele omgeving.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar hij gaat in op de proportionaliteit. Hij zegt eerst: Een stay at home order is veel heftiger, dus de avondklok is proportioneel.
Blijkbaar is dat het enige waar ze aan kunnen denken om het proportioneel te maken.
Het had gekund (wat mij betreft) als er niet zoveel onzin was verkocht.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:14 schreef Haags het volgende:
ik ben het echt compleet kwijt, schiet mij maar lek.
Hoe ze mij en velen anderen nog gemotiveerd denken te kunnen houden na 2 maart is mij een raadsel.
Wij hebben met wat vrienden een huisje centerparcs geboekt voor 6 personen volgend weekend.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:18 schreef falling_away het volgende:
Ik ga binnenkort gewoon een vakantie boeken naar een zonnig oord waar de cafe's open zijn.. En gelijkdenkende vrienden thuis uitnodigen voor een feestje tot 4:30.. fuck de regels.
Nou dat vind ik dus ook echt walgelijk. Ik ben echt nooit tegen het beleid geweest of heel kritisch. Begrip voor de onzekerheid en alles. Maar de tendens van nu stuit mij echt tegen de borst.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:15 schreef ijs. het volgende:
"Ik ga niet in op de proportionaliteit..."
Waarom zou je, die is er niet.
Ook dat gedreig meteen als dit mogelijk niet door gaat. Niemand had ooit gehoord over de hele dag binnen zitten, maar dat wordt nu als dreigementje ingezet.
Of een tegenpushoffensief.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik kan er vooralsnog weinig anders van maken dan een verkapt dreigement. Als dit serieus overwogen zou worden mag de media zo zoetjesaan ook wel eens beginnen aan het pushoffensief daarvan.
Dit is niet eens zo´n gek idee eigenlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij hebben met wat vrienden een huisje centerparcs geboekt voor 6 personen volgend weekend.
Ideaal, was iets van 60 euro de man omdat er op het park toch niks open is. Kratten bier mee, toch nog soort van weekendje weg.
Op inhoud wordt hij ook afgemaakt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:15 schreef ijs. het volgende:
"Ik ga niet in op de proportionaliteit..."
Waarom zou je, die is er niet.
Ook dat gedreig meteen als dit mogelijk niet door gaat. Niemand had ooit gehoord over de hele dag binnen zitten, maar dat wordt nu als dreigementje ingezet.
Liever een mooie tijd als je jong bent, dan die paar grijpstuivers die ze je aanbieden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:17 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ach, ze hoeven nog maar de helft van het collegegeld te betalen volgend jaar en ze kunnen geld lenen bij DUO. Dat is genoeg compensatie.
Ik ben in november een paar dagen naar zo'n huisje geweest. Eind maart ga ik weer. Toch even een andere achtergrond. "A change of scenery" doet een mens goed af en toe.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij hebben met wat vrienden een huisje centerparcs geboekt voor 6 personen volgend weekend.
Ideaal, was iets van 60 euro de man omdat er op het park toch niks open is. Kratten bier mee, toch nog soort van weekendje weg.
Geen feest bij Ferd hebbenquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit is niet eens zo´n gek idee eigenlijk.
Ik zie het exact hetzelfde. Als 2 maart de middelbare scholen niet weer open gaan is het gedaan met het draagvlak.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik kan er vooralsnog weinig anders van maken dan een verkapt dreigement. Als dit serieus overwogen zou worden mag de media zo zoetjesaan ook wel eens beginnen aan het pushoffensief daarvan.
Fok is een stuk rapper dan gisteren en dinsdag.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:19 schreef raptorix het volgende:
Kan iemand Poll maken?
Wat is eerder afgelopen?
-Avondklok
-Fok is traag.
Dus te pijnlijker hoe de stemming straks gaat verlopen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Op inhoud wordt hij ook afgemaakt.
Ik heb mijn feestje met vrienden al gehad op de zaterdag dat de avondklok in ging. Was echt machtig mooi. Gaan we zeker nog een keer herhalen als die avondklok langer duurt en duurt.quote:
Over een maand verkiezingen...quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:21 schreef Ronald het volgende:
Ik dacht altijd dat Rutte nog wel enigszins pragmatisch was, maar hij zit echt vuistdiep in een soort tunnelvisie waarbij de lockdown koste wat het kost stevig moet worden gehandhaafd.
Vorig jaar was het nog een relaxte zogenaamde intelligente lockdown, maar daar is niks meer van over. En toen was er nog niet eens een vaccin.
Geen idee, maar ik roep al tijden dat dat echt een slechte meting is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:22 schreef Discombobulate het volgende:
Iemand recentste onderzoek van Sanquin naar percentage antilichamen NL?
Maart 2020: Intelligente lockdownquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:21 schreef Ronald het volgende:
Ik dacht altijd dat Rutte nog wel enigszins pragmatisch was, maar hij zit echt vuistdiep in een soort tunnelvisie waarbij de lockdown koste wat het kost stevig moet worden gehandhaafd.
Vorig jaar was het nog een relaxte zogenaamde intelligente lockdown, maar daar is niks meer van over. En toen was er nog niet eens een vaccin.
Rutte staat wel hoog in de peilingen, maar zou hij het daarom zo zwaar doordrukken en vorig jaar niet? Het is toch geen politiek spel zou je denken.quote:
Het is inderdaad wonderlijk hoe voorzichtig we nu bezig zijn... allemaal uit angst voor mutaties die naarmate de tijd verstrijkt ook helemaal niet zo heftig overheersend lijken te zijn als men wil doen voorkomen. Ik vind ook echt dat we ondertussen wel wat pragmatischer mogen worden, het land zit al 2,5 maand volledig op slotquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:21 schreef Ronald het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |