Ja, maar als het om een enkele dag gaat kun je nog denken dat het misschien een incidentele uitschieter is. Maar er lijkt nu wel meer aan de hand dan dat.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit was toch al een aantal dagen het geval meen ik?
Dat kan ik wel waarderen.quote:
Mja oke. Niet leuk in elk geval.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar als het om een enkele dag gaat kun je nog denken dat het misschien een incidentele uitschieter is. Maar er lijkt nu wel meer aan de hand dan dat.
Stond in Turkse krant, is waar!quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:16 schreef Scrummie het volgende:
Kuzu gebruikt het fake news stukje van die 70% jongerenMan man man.
Er is geen stijging in het aantal besmettingen te zien, dus hoe kan er dan stijging in ziekenhuisopnames zijn zonder dat die stijging er is?quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:15 schreef koemleit het volgende:
[..]
precies zoal het RIVM voorspelde, stabilisering/stijging vanaf half Februari.
toch wel knap van die lui.
en hier iedereen maar roepen dat dat onzin is, etc etc.
Doet er weinig toe.. cijfers zijn gewoon niet heel gunstig als het gaat om verdere versoepelingen. Het wil maar niet doorzakken..quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, hebben we ook data of dit weer 70+ers zijn die weigeren zich aan de regeltjes te houden?
Gelijk een fles wodka erbij, anders wil je straks niet op Kuzu stemmen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:17 schreef raptorix het volgende:
Ik ga ID bestellen, anders kan ik straks niet op Kuzu stemmen.
Ik meen dat ook zo te hebben beluisterd. Uitverkoop en het 30 minute/uurtje later werd mij uitgelegd zodat kinderen dan toch hun "sport" konden doen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wel degelijk gezegd is dat ze de basisscholen enkel konden openen omdat de avondklok er zou komen. Maar je kan het op meerdere manieren lezen/horen natuurlijk.
Wij zitten zo nu en dan wel in een lastige situatie. Dochter wil graag met een vriendinnetje afspreken, maar we weten dat de ouders het niet zo nauw nemen met de coronaregels. Afspreken voorlopig niet doen? Maar ze zien elkaar ook op school. Toch maar contactmomenten zo minimaal mogelijk houden? Ik weet niet meer zo goed wat wijsheid is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, wie zal het zeggen? Maar de kans op versoepelingen op korte termijn is op deze manier niet erg aannemelijk.
Als er meer ziekenhuisopnames zijn, is eigenlijk de enige conclusie dat er ook meer besmettingen zijn. Als er dan toch niet meer positieve tests zijn, kun je weinig andere conclusies trekken dan dat de testbereidheid is gedaald, toch?quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:17 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er is geen stijging in het aantal besmettingen te zien, dus hoe kan er dan stijging in ziekenhuisopnames zijn zonder dat die stijging er is?
Dan zou het betekenen dat de testbereidheid veel lager is dan eerst of dat het een ernstiger ziekteverloop biedt, lijkt me onwaarschijnlijk.
Al blijven het natuurlijk modellen met grote onzekerheid. Het is makkelijk kritiek geven vanuit het Fok OMT zonder enige basiskennis van het onderwerp.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:15 schreef koemleit het volgende:
[..]
precies zoal het RIVM voorspelde, stabilisering/stijging vanaf half Februari.
toch wel knap van die lui.
en hier iedereen maar roepen dat dat onzin is, etc etc.
Zolang het maar niet te snel toeneemt, daarnaast zitten we nog in het koude seizoen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Doet er weinig toe.. cijfers zijn gewoon niet heel gunstig als het gaat om verdere versoepelingen. Het wil maar niet doorzakken..
Komend weekend 17 graden, lekker terrasje pakken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zolang het maar niet te snel toeneemt, daarnaast zitten we nog in het koude seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |