(Kuch) Erdogan (Kuch)quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:23 schreef Sfancta het volgende:
Mijn stem heeft DENK binnen in elk geval.
Eens, niet elk land inderdaad. Maar een België en Nederland verschillen niet zo heel veel van elkaar en het lijkt daar toch echt een stuk beter te gaan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je kunt landen niet met elkaar vergelijken.
“Hij doet gemeeheen!”quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:26 schreef Red_85 het volgende:
Zodra mensen over je toon beginnen hebben ze inhoudelijk niets in te brengen.
Dat was wel heel duidelijk.
JA MAAR de BRITSE VARIANTquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Flinke toename zie ik niet meer (snel) gebeuren.. de Britse variant wordt nu flink onderdrukt door alle maatregelen
Dat is toch duidelijk hier het geval ?quote:dictator is de leider in een dictatuur. Hij/zij verenigt in een persoon, of in een kleine kliek om hem heen, alle macht, dus de wetgevende, besturende en rechtsprekende macht van een land.
Nu weet je natuurlijk nooit wat er daar achter de schermen afgesproken word onderling. Zo'n debat kan ook gewoon voor de vorm zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:24 schreef DustPuppy het volgende:
Het is inderdaad wel des dictators om eerst een meerderheid in de Kamer te zoeken voor je een maatregel invoert...:')
Alsjeblieft zeg....
Dan vind ik het wel belangrijk om te weten hoe het dan weer bij die 70'plussers terechtgekomen is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar het kan ook betekenen dat de besmettingen verplaatsen van leeftijdsgroep.
1000 besmettingen in de leeftijdsgroep 0-20 doet vrijwel niets in ziekenhuisopnames, maar 1000 besmettingen in 70+ heeft een veel grotere impact.
Nee dat zeg ik niet. Ik reageerde op je post met:quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:21 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat er geen stijging/ stabilisatie is in het aantal ziekenhuisopname? Dat het jou onwaarschijnlijk lijkt zal best, maar de feiten liegen natuurlijk niet.
Dat de besmettingscijfers die stijging momenteel niet laten zien.quote:precies zoal het RIVM voorspelde, stabilisering/stijging vanaf half Februari.
toch wel knap van die lui.
en hier iedereen maar roepen dat dat onzin is, etc etc.
Totaal niet zelfs, maar goed.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:27 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk hier het geval ?
Of gewoon door het natuurlijke verloop van het virus aangezien de daling een wereldwijde trend is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Flinke toename zie ik niet meer (snel) gebeuren.. de Britse variant wordt nu flink onderdrukt door alle maatregelen
Dat is bijna standaard bij deze regering. Schandelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nu weet je natuurlijk nooit wat er daar achter de schermen afgesproken word onderling. Zo'n debat kan ook gewoon voor de vorm zijn.
Niet dat ik geloof in een complot hoor, maar ik geloof ook niet dat er voor zo'n debat nog geen afspraken gemaakt zijn in bepaalde gevallen. Beetje voor wat hoort wat. En dan kan je als MP natuurlijk vrij veel voor elkaar krijgen. Beloof andere partijen de juiste dingen en je zit in een goede positie.
Ook dan is het lastig te vergelijken, omdat hun maatregelen niet op dezelfde pas lopen als de onze, en ze ook niet dezelfde maatregelen hebben genomen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:26 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Eens, niet elk land inderdaad. Maar een België en Nederland verschillen niet zo heel veel van elkaar en het lijkt daar toch echt een stuk beter te gaan.
Uitbraken in verzorgingshuizen, bijvoorbeeld. Daar zijn er veel van geweest de laatste tijd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan vind ik het wel belangrijk om te weten hoe het dan weer bij die 70'plussers terechtgekomen is.
Het kan toch gewoon prima dat door het slechte weer minder mensen zich hebben laten testen? Mensen die zich op moment A niet hebben laten testen doen dan niet per se op moment B alsnog, mogelijk omdat ze opknappen. Dat hoeft niet iets over testbereidheid te zeggen. En het is toch niet gek dat de ziekenhuisopnames enigszins hier achteraan hobbelen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Ik kan me ook voorstellen dat de testbereidheid onder ouderen lager is trouwens. Een 30-er rijdt toch wat makkelijker even naar de teststraat dan iemand in de 70 die misschien slecht ter been is etc.
Lastig inderdaad.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij zitten zo nu en dan wel in een lastige situatie. Dochter wil graag met een vriendinnetje afspreken, maar we weten dat de ouders het niet zo nauw nemen met de coronaregels. Afspreken voorlopig niet doen? Maar ze zien elkaar ook op school. Toch maar contactmomenten zo minimaal mogelijk houden? Ik weet niet meer zo goed wat wijsheid is.
Dit weekeinde gaan wij voor het eerst een coronaregeladvies aan onze laars lappen: we gaan samen op bezoek bij mijn schoonouders.
Ik zou ook wel iets anders willen stemmen maar in ieder geval niet op die twee.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:28 schreef falling_away het volgende:
Altijd maar weer die vreselijke lachebek van Rutte.. ik was voorheen enthousiast over hem en stemde ook VVD maar daarover is mijn mening toch 180 graden gedraaid.. In maart wordt het wat mij betreft iig 100% zeker een proteststem op PVV of FVD.
Vandaar mijn vraag, wat doen wij verkeerd (anders)?quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ook dan is het lastig te vergelijken, omdat hun maatregelen niet op dezelfde pas lopen als de onze, en ze ook niet dezelfde maatregelen hebben genomen.
Proteststemquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:28 schreef falling_away het volgende:
Altijd maar weer die vreselijke lachebek van Rutte.. ik was voorheen enthousiast over hem en stemde ook VVD maar daarover is mijn mening toch 180 graden gedraaid.. In maart wordt het wat mij betreft iig 100% zeker een proteststem op PVV of FVD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |