Retoriekquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wilders is altijd veel retoriek vind ik.
Gewoon nog 1x 3 weken verlengen tot 21 maart en dan eraf dat ding. Voorgoed.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:54 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat ze dat belang inziet is niet zo raar toch? Ben tegen de avondklok maar snap dat we niet aan/uit/aan moeten gaan doen in een paar dagen tijd.
Ik ben zelf christen en kan me wel vinden in veel van deze standpunten. Sue me, maar ik ben tegen het homohuwelijk en tegen het uitvoeren van abortus, omdat je 'de pil was vergeten'. Abortus als gevolg van verkrachting of een ernstig gehandicapt kind is natuurlijk primaquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik herinner nog een keer aan z'n verdere standpunten:
[..]
Waarom zou je tegen het huwelijk zijn?quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je mag vinden wat je wilt, als Homo ben ik ook tegen het homohuwelijk, net zoals ik uberhaupt tegen het huwelijk ben.
Sinds wanneer is dit een verkiezingstopic?quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als mensen overwegen om op V/d Staaij te stemmen vanwege zijn voortreffelijke rol in dit debat, dan is dit geen onbelangrijke context. Maar hé, als jij onwelgevallige meningen liever uit dit topic wilt verbannen.
Chris van Dam is prima. Het alternatief is Pieter Heerma en die kan niks.quote:
Chris van Damnquote:
Er zijn toch niet veel mensen die aangeven op hem te willen stemmen? Ik vind Azarkan een kwal, maar hij heeft ook best hard gevochten tegen de avondklok, en dat vind ik fijn. Datzelfde geldt voor mij bij van der Staaij.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als mensen overwegen om op V/d Staaij te stemmen vanwege zijn voortreffelijke rol in dit debat, dan is dit geen onbelangrijke context. Maar hé, als jij onwelgevallige meningen liever uit dit topic wilt verbannen.
Dat wordt lastig als de mogelijkheid daartoe verankerd zit in een wet. De regering verkoos eerder een noodtoestand wet te misbruiken en sorteert nu op voor om het toch onderdeel te maken van de Corona-Wet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon nog 1x 3 weken verlengen tot 21 maart en dan eraf dat ding. Voorgoed.
En dan ophouden met angstig over de schouder te blijven kijken maar doorstampen met vaccinaties en je samenleving weer open gooien en open houden.
Vlieguren maken. Vooralsnog, zal hij geen hoogvlieger worden.quote:
"We hebben een avondklok nodig omdat crematoria aangeven het drukker dan vorig jaar te hebben"quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:03 schreef Piles het volgende:
Sorry, maar van 1000 doden extra in een pandemie wordt niemand bang toch?
Ik schakel net in maar moest ook echt evenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:03 schreef Piles het volgende:
Sorry, maar van 1000 doden extra in een pandemie wordt niemand bang toch?
Ik snap niet waarom er niet ingegrepen word, alsof dat relevant is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:04 schreef Abyss33 het volgende:
Gaat hij nou een verhaal houden over lijk kisten uit december.
lekker weer op het gevoel inspelen
Ik vind het lastig om te constateren, door sluiten van teststraten verschuiven er een hoop testen naar nieuwe dagen en zijn piekdagen weer anders.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk te zien dat de daling wat stagneert. Klopt dat, of zie ik dat verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |