Voor het eerst met mijn kontje geschud vandaag, bedankt!quote:
Pillen klappen, en dan met je rug naar het geluid gaan staan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Voor het eerst met mijn kontje geschud vandaag, bedankt!
Hier ook. Verkade koekje erbij.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:56 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor nog een bakje koffie. @:Wereldgozer @:EdBaars
Ik kan dit niet bevestigen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die ook lachen om zomerpromenade.
leuk zegquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lol, @:rambodirk uitgelokt om een gifje te plaatsen in COR.
NOTED. CORRED.
Erg mooi.
@:zipportal
Gezapig sfeertje daar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lol, @:rambodirk uitgelokt om een gifje te plaatsen in COR.
NOTED. CORRED.
Erg mooi.
@:zipportal
Ik zie dat nu je zelf een unblock hebt gekregen van dat ene mens je jouw gedeelte van de afspraak dreigt op te geven.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:31 schreef Scrummie het volgende:
@:GGMM het wil nog niet echt lukken met de unblock bij Els. Ik begin me toch af te vragen wat je haar hebt aangedaan, moet haast wel verder gaan dan familie bedreigen zoals je bij die andere gast had gedaan.
heeft ze kinderen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:31 schreef Scrummie het volgende:
@:GGMM het wil nog niet echt lukken met de unblock bij Els. Ik begin me toch af te vragen wat je haar hebt aangedaan, moet haast wel verder gaan dan familie bedreigen zoals je bij die andere gast had gedaan.
Help me even, wat was de afspraak ook alweer?quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat nu je zelf een unblock hebt gekregen van dat ene mens je jouw gedeelte van de afspraak dreigt op te geven.
Gelukkig weet ik dat je niet zo in elkaar zit
Ik zou een unblock voor jou regelen bij dat ene mens (ik ben haar naam kwijt, maar ze heeft je een unblock gegeven dankzij mij) en jij zou dat voor mij regelen bij Els!quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Help me even, wat was de afspraak ook alweer?
Oh.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou een unblock voor jou regelen bij dat ene mens (ik ben haar naam kwijt, maar ze heeft je een unblock gegeven dankzij mij) en jij zou dat voor mij regelen bij Els!
Echt wel. Die man zou de eer aan zichzelf moeten houden en zich terugtrekken van alles waar hij nu zijn jankverhalen loost.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:32 schreef GGMM het volgende:
De belangrijkste conclusie hier is dat Jan Roos een debiel is
Lavgodinquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt wel. Die man zou de eer aan zichzelf moeten houden en zich terugtrekken van alles waar hij nu zijn jankverhalen loost.
Goede tekst wel in haar bio:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |