Nee hoor, ik vroeg me alleen af wat het betekende. Misschien bedoelde je onderwerp, maar dat had raar gestaan in deze zin.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was een foutje
Ben je nu blij met jezelf?
Feijenoord is een parodie van een topclub. Bewijs het tegendeel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kan je de frustratie over Feyenoord kwijt in het parodie-topic?
Waarom zou ikquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Feijenoord is een parodie van een topclub. Bewijs het tegendeel.
Jij begon over die club uit Rotterdam de de naam heeft veranderd.quote:
Wat, ben je nou wederom stomdronken of zo?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij begon over die club uit Rotterdam de de naam heeft veranderd.
Wel lief dat je reageerde met de opmerking dat je niet reageert.
Ik wacht met smart op je niet reageren in een SC-topic.
Ga sporten man. Met je persoonlijke aanvallen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat, ben je nou wederom stomdronken of zo?
Misschien moet je niet allemaal zaken door elkaar halen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga sporten man. Met je persoonlijke aanvallen.
https://www.bing.com/vide(...)iew=detail&FORM=VIREquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien moet je niet allemaal zaken door elkaar halen.
Een klassiekertje.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
https://www.bing.com/vide(...)iew=detail&FORM=VIRE
Ik moest vandaag in Den Ham werken en het was kut.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:54 schreef Scrummie het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)ic-is-uitgelekt.html
@:onlogisch
@:Littlerabbit
JAaaaaaaaa![]()
Lol, waar in Den Ham? En wat was er kut?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest vandaag in Den Ham werken en het was kut.
Uhhh aan de Smitstraat 10 welteverstaan! en alles.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lol, waar in Den Ham? En wat was er kut?
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uhhh aan de Smitstraat 10 welteverstaan! en alles.
Tevens is mijn huisgenoot teruggekomen uit Kameroen met corona dus heel het leven is kut. Gelukkig lacht mijn baas het weg en was zijn enige reactie "dat kan niet tot maandag" (lol)
Einde dagboek
Prima fashion damesmode is een mooi bedrijfquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk krijg jij het niet dan.
Smitstraat 10 is 50 meter van mijn kantoor. Komt erg dichtbij zo.
Bij mij net andersom. Toch Beatrix maar achterlangs genomen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest vandaag in Den Ham werken en het was kut.
Ik snap de grap niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij mij net andersom. Toch Beatrix maar achterlangs genomen.
Vlakbij Jan Pas schoenenhuis?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk krijg jij het niet dan.
Smitstraat 10 is 50 meter van mijn kantoor. Komt erg dichtbij zo.
Ergens ervoor zit een rotonde, aan die rotonde staat een erg mooi pand met grote tuin.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima fashion damesmode is een mooi bedrijf
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uhhh aan de Smitstraat 10 welteverstaan! en alles.
Tevens is mijn huisgenoot teruggekomen uit Kameroen met corona dus heel het leven is kut. Gelukkig lacht mijn baas het weg en was zijn enige reactie "dat kan niet tot maandag" (lol)
Einde dagboek
Ik wist overigens helemaal niet dat je daar ergens woonde tot ik het laatst op twitter las. Ben het nu ook alweer vergeten trouwens.quote:
Ik had zowaar plannen dit weekend maar ik wil geen mensen besmetten die ik ietwat magquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wist overigens helemaal niet dat je daar ergens woonde tot ik het laatst op twitter las. Ben het nu ook alweer vergeten trouwens.
Nou ja tijd om te zuipen, nog maar wat hersencellen vernietigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |