Pics van je lamp.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:51 schreef GGMM het volgende:
Mijn pakketje is binnen!
@:caland @:onlogisch @:muskusboktor57 @:scrummie (Serieus, het is een lamp) @:lenny_leonard Was wel iets duurder dan bij Amazon
Van dit onderwerp word ik wel fysiek onrustig dus ik weet niet of ik het terugkijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:30 schreef Zipportal het volgende:
Bellemoeke vanavond Op1. @:el-stinho
Huurvrij in je hEUfd.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Van dit onderwerp word ik wel fysiek onrustig dus ik weet niet of ik het terugkijk.
Hoe erg kijk jij uit naar de eerste serie vloertoernooien?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Van dit onderwerp word ik wel fysiek onrustig dus ik weet niet of ik het terugkijk.
Pics van je lampquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:51 schreef GGMM het volgende:
Mijn pakketje is binnen!
@:caland @:onlogisch @:muskusboktor57 @:scrummie (Serieus, het is een lamp) @:lenny_leonard Was wel iets duurder dan bij Amazon
Mwa, als ik ergens bestel met de 'voor 22:00 besteld, morgen in huis garantie' in de wetenschap dat het pas over vier dagen gaat vriezen, verwacht ik niet dat ze er een week over doen voor ze het verzenden en het vervolgens ook nog een week onderweg is. Zeker niet als op de website ook nog staat dat ze alleen verzenden als dat weertechnisch verantwoord is.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het begint bij jezelf om met zulk weer op komst online planten te gaan bestellen
https://www.parool.nl/ned(...)mperaturen~be446517/quote:De KNVB is 'met stomheid geslagen' over uitspraken die OMT-lid Andreas Voss eerder bij de NOS deed over de mogelijkheid weer publiek toe te laten bij voetbalwedstrijden.
Vlak voordat de tests met toeschouwers in stadions als onderdeel van de zogenoemde Fieldlab-praktijktoets beginnen liet Voss weten dat volle tribunes er dit kalenderjaar vermoedelijk niet meer inzitten. "Dit staat volledig haaks op alle gesprekken die wij met het kabinet hebben gevoerd," zegt Gijs de Jong, secretaris-generaal van de voetbalbond, tevens toernooidirecteur van het EK in Amsterdam.
"Wat Voss zegt is prematuur, onnodig en schadelijk", aldus De Jong. "Als wetenschapper hoort hij open te staan voor de uitkomsten van de experimenten en onderzoeken, die bijvoorbeeld in stadions en theaters worden gevoerd. Maar van meneer Voss kunnen we beter wachten tot we begin 2022 allemaal gevaccineerd zijn. Wij willen stap voor stap naar verbeteringen, maar hij voorspelt al hoe het er tegen het einde van het jaar uitziet."
Voss, hoogleraar infectiepreventie van het Radboud UMC, is hoofdonderzoeker van het Fieldlab-programma. Hij zegt dat het hem 'onwaarschijnlijk lijkt' dat er in 2021 nog voor volle stadions wordt gespeeld. "Zelfs als de uitkomsten van het onderzoek positief zijn."
Ik ken haar niet, maar ik haat dat mens.quote:Van buitenaf was er weinig druk om de naam te wijzigen, aldus Pater. Volgens haar is het ‘logisch’ dat de naam aangepast wordt. Waarom de koeken eerst jodenkoeken heetten, was voor de familie onduidelijk. ,,‘Odekoeken’ vonden we een mooie, ludieke naam waarmee de koeken nog steeds herkenbaar zijn. En dat allemaal door maar twee letters van de originele naam af te snoepen”, aldus Pater.
Gezellig, het is vrijdag dus ik gok op frietjes.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:50 schreef Zipportal het volgende:
Dritzz eet weer bij zijn ouders.
Inside info.
Dat je je clubnaam verandert. Ha ha ha.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |