Het hele vervelende is dat er echt hele goede tussen zitten, maar die zooi daar omheen...en 99% is zooi.quote:
Ja dit denk ik ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:39 schreef Tengano het volgende:
Ik krijg zelf net ook ineens een ingeving hoe eea kan zijn gelopen. Mss mag ik dat toch even delen.
Stel: Sandra vindt het wel spannend om ook eens intiem te zijn met niet alleen haar man maar ook met een vrouw. Ze heeft kennis aan de buurvrouw die wat issues heeft en maakt contact. Krijgt invloed op haar psyche en krijgt het voor elkaar dat Ichelle door haar betoverende verhaaltjes instemt. Manlief vindt Ichelle ineens wel heel erg leuk na verloop van tijd en ook Ichelle kan het gezelschap van de man wel waarderen. Sandra wordt langzaamaan ineens het derde wiel van de wagen... do the math.
Wss omdat het van haar uit ging. Manlief had wss liever de situatie gecontinueerd.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja dit denk ik ook.
Maar waarom zit die vent niet vast? En waarom trok hij zijn mond niet eerder open?
Er is een reden waarom zij wel en hij niet vast zit..
Dit soort mensen zijn er goed in je voor hun karretje te spannen; totdat je niet meer in het gewenste spoor loopt en je voor jezelf kiest. Dan heb je ineens een groot probleem (en ligt het altijd aan jou).quote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:17 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Juist, alles kan.
Daarom zou een werkrelatie net zo goed kunnen.
SH opent een winkeltje met bijhorend facebookpagina. Wie weet heeft Ichelle SH zijdelings wat geholpen met het opstarten van dat winkeltje.
Opvallend dat SH eerder belabberd Nederlands schrijft en sinds de opening van haar winkel en bijhorend Facebook pagina ineens prima Nederlands schrijven kan.
Misschien heeft de man een goed alibi? Is hij een tijdje uit de running geweest en niet in die winkel of in de buurt geweest.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 02:19 schreef Fer het volgende:
Ben wel benieuwd wat de reden is dat ze die man niet als verdacht aanhouden. Hoeveel bewijs kun je hebben? Hij zal toch ook wel toegang tot haar winkel en die auto hebben gehad?
Waar je nu op reageert is niet de user die deze info net voor het eerst hier postte. Deze user gaf alleen aan waar die roddel vandaan kwam (soort van).quote:Op zaterdag 20 februari 2021 06:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ok, dus je roddelt er zelf over maar dan moeten anderen afwachten? Ik adviseer je dan eerder je mond te houden, je weet gewoon dan mensen hierop gaan reageren.
En misschien kun je dit advies beter met je dorpsgenoten delen, aangezien er in de krant staat dat buren en dorpsgenoten ze amper kenden...
Het is nogal een stevige stelling.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 08:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waar je nu op reageert is niet de user die deze info net voor het eerst hier postte. Deze user gaf alleen aan waar die roddel vandaan kwam (soort van).
Absoluut mee oneens.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 08:25 schreef vencodark het volgende:
Waar rook is, is vuur. Als er roddels waren van zwangerschap, zou dat best eens waar kunnen zijn. Altijd verdacht.
Mijn punt is dat je aangeeft dat deze user zijn mond moet maar eens moet houden terwijl deze er niet eens zelf over begon. Die zei alleen dat het verhaal (van een andere user!) langer rondging (omdat werd gevraagd waar het vandaan kwam) en that’s it. Spreek dan de user aan die hier daadwerkelijk mee aan komt zetten.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 08:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het is nogal een stevige stelling.
Staat er straks in de Telegraaf een grote kop met een smeuïg verhaal, want het heeft op Fok gestaan...
Ik zeg niet dat het altijd waar is, dat bedoelde ik niet. Het zou mij alleen niets verbazen als het waar blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 08:45 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Absoluut mee oneens.
“Waar rook is, is vuur” is geen gegeven.
Stel ik ga in dat dorp hier en daar laten vallen dat SH (Bijvoorbeeld!!!) al eerder verdacht is geweest van moord.
Moet jij eens zien hoe snel dit opgepikt gaat worden.
Joh, er is ook nog zoiets als aannemelijkheid. Auto van mevrouw is daar geweest. En in die auto zijn dan alleen maar DNA sporen van slachtoffer, mevrouw, haar man en hun kinderen. Do the math....quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
In een rechtszaak zal meteen de vraag gesteld worden, heeft u bewijs dat mevrouw toen in die wagen gereden heeft...
Daar wordt niemand op veroordeeld, aangezien het een (wel logische) aanname is maar geen bewijs.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:04 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Joh, er is ook nog zoiets als aannemelijkheid. Auto van mevrouw is daar geweest. En in die auto zijn dan alleen maar DNA sporen van slachtoffer, mevrouw, haar man en hun kinderen. Do the math....
Op Instagram las ik dat de dochter van SH Ichelle haar stiefmoeder noemde. Nu is dit natuurlijk geen betrouwbare bron, dus geen idee in hoeverre dit waar is.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:02 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Het hoeft natuurlijk ook geen intieme relatie te zijn geweest, als in man van SH met Ichelle of SH zelf wat iemand hierboven opperde.
Het kan ook een werkrelatie zijn geweest.
Even een link erbij zoals dat hoort in nws.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:16 schreef Alaianaya het volgende:
[..]
Op Instagram las ik dat de dochter van SH Ichelle haar stiefmoeder noemde. Nu is dit natuurlijk geen betrouwbare bron, dus geen idee in hoeverre dit waar is.
Wel wrang om te zien dat Ichelle de politie Z-V volgt en dat zij nu juist over haar posten...
Is te vinden in de reacties op het Instagram account van de winkel van SH.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:23 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Even een link erbij zoals dat hoort in nws.
Is hij mogelijk een van de tipgevers?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:11 schreef MissButterflyy het volgende:
Er zal wel een goede reden zijn dat de man niet als verdachte is aangehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |