abonnement Unibet Coolblue
pi_198100304
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:17 schreef marsan het volgende:

[..]

Valt me een beetje tegen van t fokspeurteam dat ze niet hebben gevonden dat ichelle zich maanmeisje noemde.
Dat schrijf ik toch? :|W
pi_198100451
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat schrijf ik toch? :|W
Eeh neeeeeee :|W
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_198100482
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:01 schreef marsan het volgende:

[..]

Eeh neeeeeee :|W
Euh ja.
pi_198100508
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Euh ja.
Nm
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_198101806
Staat een uitgebreid stuk in de Trouw over deze zaak, de journalist heeft gesprekken met mede ondernemers en de ondernemersvereniging van Oostburg.

Het enige nieuwe is: Ichelle kwam vaak bij het stel.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 19 februari 2021 @ 21:24:47 #56
269689 crew  Viv
pi_198102327
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:58 schreef ootjekatootje het volgende:
Staat een uitgebreid stuk in de Trouw over deze zaak, de journalist heeft gesprekken met mede ondernemers en de ondernemersvereniging van Oostburg.

Het enige nieuwe is: Ichelle kwam vaak bij het stel.
Goed stuk inderdaad: https://www.trouw.nl/binn(...)ichelle-29~b7ec6ec3/

Over Het Spirituele Huisje Lotus:
quote:
De winkel die Oostburg nooit had, is daarmee verworden tot een winkel die Oostburg nooit had willen hebben.
;(
pi_198102719
Snip Telegraaf:
De spirituele winkel/praktijk werd echter tot plaats delict uitgeroepen toen bleek dat er ter plekke een misdrijf had plaatsgevonden, hetgeen impliceert dat Ichelle al in de winkel iets is overkomen. Politie en justitie hadden op het moment van de aanhouding echter nog geen idee waar Ichelle zich bevond. De kans dat zij nog in leven was, werd in een verklaring echter als ’heel klein’ aangemerkt. Sandra H. wordt inmiddels verdacht van moord en zit vast. Haar man werd wel verhoord, maar is niet aangehouden.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  vrijdag 19 februari 2021 @ 21:58:51 #58
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_198102962
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:14 schreef Grishenko_ het volgende:
Waarom zou Sandra H. Ichelle willen ombrengen in haar winkel? Waarom zou ze haar lichaamsdelen in stukken snijden en in het water gooien?

Vragen, vragen, vragen.
Is spelled: jealousy/envy, narcisistic rage.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 19-02-2021 22:14:12 ]
pi_198103747
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:17 schreef marsan het volgende:

[..]

Valt me een beetje tegen van t fokspeurteam dat ze niet hebben gevonden dat ichelle zich maanmeisje noemde.
En nu is ze naar de maan...
pi_198103773
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:58 schreef Tengano het volgende:

[..]

Is spelled: jealousy/envy, narcisistic rage.
Ja maar ook mevrouw pretendeerde aan witte magie te doen, weet jij veel wat ze gemaakt heeft.

Peter r de vries heeft het als enige over bloed, maar mogelijk heeft ze daar de boel onder gekotst en is ze in een vreemde trip belandt. Is ze ergens verzorgd maar is toch overleden. Ja kan ook.

En wat ook kan, Ichelle is in die zaak, helpt haar vriendin en stoot haar hoofd. Gaat naar huis en heel iemand anders is de dader...

Er zijn nog tig scenario’s mogelijk. En zolang Sandra ontkend, zal het best moeilijk zijn deze zaak kloppend te krijgen.

En zou ze echt het lichaam daar in de winkel hebben behandeld zodat het te vervoeren was? Een vrouw alleen? Lijkt me dat je dan echt stalen zenuwen moet hebben...
  vrijdag 19 februari 2021 @ 22:52:16 #61
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_198104076
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 22:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja maar ook mevrouw pretendeerde aan witte magie te doen, weet jij veel wat ze gemaakt heeft.

Peter r de vries heeft het als enige over bloed, maar mogelijk heeft ze daar de boel onder gekotst en is ze in een vreemde trip belandt. Is ze ergens verzorgd maar is toch overleden. Ja kan ook.

En wat ook kan, Ichelle is in die zaak, helpt haar vriendin en stoot haar hoofd. Gaat naar huis en heel iemand anders is de dader...

Er zijn nog tig scenario’s mogelijk. En zolang Sandra ontkend, zal het best moeilijk zijn deze zaak kloppend te krijgen.

En zou ze echt het lichaam daar in de winkel hebben behandeld zodat het te vervoeren was? Een vrouw alleen? Lijkt me dat je dan echt stalen zenuwen moet hebben...
Is spelled: jealousy/envy, narcisistic rage.

'Normale' mensen doen zoiets niet. Er zitten trouwens heel veel kille koude mensen in die spirituele wereld. Dat is een van de eerste posts die ik hier geplaatst had dat je dit soort mensen moet mijden like a plague.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:57 schreef Tengano het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat mevroij insinueert magische maar dan vooral goedaardige krachten zou hebben om situaties, omstandigheden of uitkomsten te beïnvloeden. In de praktijk duidt dit om op je hoede te zijn dat je door dit soort mensen gemanipuleerd zou kunnen worden. En alleen die claim is eigenlijk al manipulatie.

Hier geeft ze het eigenlijk al aan:

Witte Magie Rituelen / Healing op afstand / Foto reading/WhatsApp consult-sessie/Kaartlegging.

Categorie kwakzalverij, oplichting, doekoe aftroggelen en foute boel.

En daar heb ik van mijn kant geen magische krachten voor nodig, wel de nodige ervaring.

Dit was toen Ichelle nog niet gevonden was.
pi_198104268
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 22:52 schreef Tengano het volgende:

[..]

Is spelled: jealousy/envy, narcisistic rage.

'Normale' mensen doen zoiets niet. Er zitten trouwens heel veel kille koude mensen in die spirituele wereld. Dat is een van de eerste posts die ik hier geplaatst had dat je dit soort mensen moet mijden like a plague.
Wat vreemd is, is dat ze nooit eerder zo zweverig overkwam. En dan ineens een winkel en sessies doen in witte magie... het is niet dat ze weekenden met workshops gaf ofzo. Of een praktijk aan huis had.

Ineens een winkel, nieuw huis, nieuw land, nieuwe baan in bijzondere wereld.

Maar ik heb wel vertrouwen dat recherche team, wat hebben die veel bereikt in deze zaak in zeer korte tijd.
pi_198104366
@Tengano dat ze nooit die kaarten/glazen bol/ foto readingen haar eigen toekomst in duigen zag vallen zegt natuurlijk al genoeg over haar capaciteiten.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 23:08:15 #64
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_198104425
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat vreemd is, is dat ze nooit eerder zo zweverig overkwam. En dan ineens een winkel en sessies doen in witte magie... het is niet dat ze weekenden met workshops gaf ofzo. Of een praktijk aan huis had.

Ineens een winkel, nieuw huis, nieuw land, nieuwe baan in bijzondere wereld.

Maar ik heb wel vertrouwen dat recherche team, wat hebben die veel bereikt in deze zaak in zeer korte tijd.
Ik ken het verleden niet van deze dame, maar als je een winkel hebt in dit soort gebeuren, healings en sessie aanbiedt, aan reiki doet, waar je zelfs een soort certificaat voor moet halen en op de hoogte bent van al deze mamabojambo, dan zit je er toch wel langer dan een jaar in.

Dit type mensen is veelal zelf verdwaald en verward maar er zitten dus ook hele gevaarlijke mensen bij, van de categorie 'lichtwerker' alias lichttherapeut tot sekteleider. En deze mensen doen zich voor alles te weten en in verbinding te staan met hogere machten. Hun slachtoffers zijn altijd kwetsbare mensen en die zijn dan ook meer het voer van dit soort types. Echt linke shit.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 23:10:17 #65
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_198104464
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:05 schreef ootjekatootje het volgende:
@:tengano dat ze nooit die kaarten/glazen bol/ foto readingen haar eigen toekomst in duigen zag vallen zegt natuurlijk al genoeg over haar capaciteiten.
Ik had al willen posten dat ze precies weet hoe het zit omdat ze

a) het zelf gedaan heeft of
b) met al haar vermeende vermogens klip en klaar aan de politie de betreffende reading kan geven.

BS x 10; trap er niet in :{w
pi_198104533
Hoelang had ichelle een verhouding met de man van Sandra?
pi_198104625
Hier wordt toch weer heel erg gesuggereerd wat er gebeurd zou kúnnen zijn. Allerlei aannames en suggesties.
Ik ben echt zoekende naar wat nu mag in dit soort topics. Ik heb ook ideeën maar weet niet hoe vrij we zijn om daarover te speculeren.
Alius aliud dicit
  vrijdag 19 februari 2021 @ 23:20:58 #68
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_198104671
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 22:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja maar ook mevrouw pretendeerde aan witte magie te doen, weet jij veel wat ze gemaakt heeft.

Peter r de vries heeft het als enige over bloed, maar mogelijk heeft ze daar de boel onder gekotst en is ze in een vreemde trip belandt. Is ze ergens verzorgd maar is toch overleden. Ja kan ook.

En wat ook kan, Ichelle is in die zaak, helpt haar vriendin en stoot haar hoofd. Gaat naar huis en heel iemand anders is de dader...

Er zijn nog tig scenario’s mogelijk. En zolang Sandra ontkend, zal het best moeilijk zijn deze zaak kloppend te krijgen.

En zou ze echt het lichaam daar in de winkel hebben behandeld zodat het te vervoeren was? Een vrouw alleen? Lijkt me dat je dan echt stalen zenuwen moet hebben...
Als iemand anders haar vermoord heeft had de politie nooit het lichaam gevonden door de GPS van mevrouw....
pi_198104689
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:13 schreef hoechst het volgende:
Hoelang had ichelle een verhouding met de man van Sandra?
Das niet bekend, eerder woonden Sandra en partner in België, hun zaak in Oostburg werd geopend in april 2020, en hun huis in Aardenburg dat weten we niet precies maar de buren daar zeiden dat ze er “net” woonden.

Alles in Corona tijd.
pi_198104736
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Das niet bekend, eerder woonden Sandra en partner in België, hun zaak in Oostburg werd geopend in april 2020, en hun huis in Aardenburg dat weten we niet precies maar de buren daar zeiden dat ze er “net” woonden.

Alles in Corona tijd.
Ja blijkbaar is die Sandra een tokkie die om de zoveel jaar verhuisd. Ook heeft ze 9 kinderen
pi_198104749
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:18 schreef Mrmime het volgende:
Hier wordt toch weer heel erg gesuggereerd wat er gebeurd zou kúnnen zijn. Allerlei aannames en suggesties.
Ik ben echt zoekende naar wat nu mag in dit soort topics. Ik heb ook ideeën maar weet niet hoe vrij we zijn om daarover te speculeren.
Als je het netjes en beschaafd kan houden zonder namen en rugnummers mag je hier denk ik best je mening/ visie geven. Mod Lonaa grijpt direct in als het te ver gaat. Complimenten voor de mods trouwens!

[ Bericht 0% gewijzigd door ootjekatootje op 19-02-2021 23:33:59 ]
pi_198104767
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:25 schreef hoechst het volgende:

[..]

Ja blijkbaar is die Sandra een tokkie die om de zoveel jaar verhuisd. Ook heeft ze 9 kinderen
Volgens mij zeven en had ze hiervoor jarenlang hetzelfde huis.
En dat huis was verre van tokkie.
pi_198104820
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:20 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Als iemand anders haar vermoord heeft had de politie nooit het lichaam gevonden door de GPS van mevrouw....
In een rechtszaak zal meteen de vraag gesteld worden, heeft u bewijs dat mevrouw toen in die wagen gereden heeft...
pi_198104911
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:08 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik ken het verleden niet van deze dame, maar als je een winkel hebt in dit soort gebeuren, healings en sessie aanbiedt, aan reiki doet, waar je zelfs een soort certificaat voor moet halen en op de hoogte bent van al deze mamabojambo, dan zit je er toch wel langer dan een jaar in.

Dit type mensen is veelal zelf verdwaald en verward maar er zitten dus ook hele gevaarlijke mensen bij, van de categorie 'lichtwerker' alias lichttherapeut tot sekteleider. En deze mensen doen zich voor alles te weten en in verbinding te staan met hogere machten. Hun slachtoffers zijn altijd kwetsbare mensen en die zijn dan ook meer het voer van dit soort types. Echt linke shit.
Eens, en het is niet: of reiki of edelstenen of witte magie. Bij haar kon je voor alles terecht. Voor al je innerlijke problemen.

Volgens mij zijn best veel mensen daar gevoelig voor,
  vrijdag 19 februari 2021 @ 23:34:01 #75
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_198104922
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Eens, en het is niet of reikt of edelstenen of witte magie. Bij haar kon je voor alles terecht. Voor al je innerlijke problemen.

Volgens mij zijn best veel mensen daar gevoelig voor,
I know.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 23:39:55 #76
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_198105071
Ik krijg zelf net ook ineens een ingeving hoe eea kan zijn gelopen. Mss mag ik dat toch even delen.

Stel: Sandra vindt het wel spannend om ook eens intiem te zijn met niet alleen haar man maar ook met een vrouw. Ze heeft kennis aan de buurvrouw die wat issues heeft en maakt contact. Krijgt invloed op haar psyche en krijgt het voor elkaar dat Ichelle door haar betoverende verhaaltjes instemt. Manlief vindt Ichelle ineens wel heel erg leuk na verloop van tijd en ook Ichelle kan het gezelschap van de man wel waarderen. Sandra wordt langzaamaan ineens het derde wiel van de wagen... do the math.
pi_198105101
quote:
Het hele vervelende is dat er echt hele goede tussen zitten, maar die zooi daar omheen...en 99% is zooi.

En mensen die inderdaad specifiek om gezonde reiki en edelstenen vragen, komen in handen van dit soort oplichters. Ik vind het goed dat je dit ook benoemd want men mag dit blijkbaar doen en aanbieden...
pi_198105139
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:39 schreef Tengano het volgende:
Ik krijg zelf net ook ineens een ingeving hoe eea kan zijn gelopen. Mss mag ik dat toch even delen.

Stel: Sandra vindt het wel spannend om ook eens intiem te zijn met niet alleen haar man maar ook met een vrouw. Ze heeft kennis aan de buurvrouw die wat issues heeft en maakt contact. Krijgt invloed op haar psyche en krijgt het voor elkaar dat Ichelle door haar betoverende verhaaltjes instemt. Manlief vindt Ichelle ineens wel heel erg leuk na verloop van tijd en ook Ichelle kan het gezelschap van de man wel waarderen. Sandra wordt langzaamaan ineens het derde wiel van de wagen... do the math.
Ja dit denk ik ook.

Maar waarom zit die vent niet vast? En waarom trok hij zijn mond niet eerder open?

Er is een reden waarom zij wel en hij niet vast zit..
  vrijdag 19 februari 2021 @ 23:44:38 #79
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_198105170
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja dit denk ik ook.

Maar waarom zit die vent niet vast? En waarom trok hij zijn mond niet eerder open?

Er is een reden waarom zij wel en hij niet vast zit..
Wss omdat het van haar uit ging. Manlief had wss liever de situatie gecontinueerd.
pi_198105518
Het hoeft natuurlijk ook geen intieme relatie te zijn geweest, als in man van SH met Ichelle of SH zelf wat iemand hierboven opperde.

Het kan ook een werkrelatie zijn geweest.
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_198105666
Hoe zeker is het dat die vent en Ichelle iets hadden? Lijkt me niet logisch dat die dan niet wordt opgepakt of meteen weer wordt vrijgelaten.

En hetzelfde met die zweefteven zooi, ik ben er niet van. Maar wil niet zeggen dat het ook maar iets met deze zaak te maken heeft.

Er kan sprake zijn van een ruzie of jalousie, letterlijk alles kan.
pi_198105757
Juist, alles kan.

Daarom zou een werkrelatie net zo goed kunnen.
SH opent een winkeltje met bijhorend facebookpagina. Wie weet heeft Ichelle SH zijdelings wat geholpen met het opstarten van dat winkeltje.

Opvallend dat SH eerder belabberd Nederlands schrijft en sinds de opening van haar winkel en bijhorend Facebook pagina ineens prima Nederlands schrijven kan.
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
  zaterdag 20 februari 2021 @ 00:19:09 #83
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_198105791
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 00:17 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Juist, alles kan.

Daarom zou een werkrelatie net zo goed kunnen.
SH opent een winkeltje met bijhorend facebookpagina. Wie weet heeft Ichelle SH zijdelings wat geholpen met het opstarten van dat winkeltje.

Opvallend dat SH eerder belabberd Nederlands schrijft en sinds de opening van haar winkel en bijhorend Facebook pagina ineens prima Nederlands schrijven kan.
Dit soort mensen zijn er goed in je voor hun karretje te spannen; totdat je niet meer in het gewenste spoor loopt en je voor jezelf kiest. Dan heb je ineens een groot probleem (en ligt het altijd aan jou).
pi_198106605
Ben wel benieuwd wat de reden is dat ze die man niet als verdacht aanhouden. Hoeveel bewijs kun je hebben? Hij zal toch ook wel toegang tot haar winkel en die auto hebben gehad?
.
pi_198107288
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 02:19 schreef Fer het volgende:
Ben wel benieuwd wat de reden is dat ze die man niet als verdacht aanhouden. Hoeveel bewijs kun je hebben? Hij zal toch ook wel toegang tot haar winkel en die auto hebben gehad?
Misschien heeft de man een goed alibi? Is hij een tijdje uit de running geweest en niet in die winkel of in de buurt geweest.
Wellicht een tijdelijke scheiding van zijn vrouw zelfs?
Wat weten we over die man? Misschien wel rolstoel gebonden ofzo? Dus geen mogelijkheid die vrouw in de winkel iets aan te doen.
Of vanwege beide verklaringen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 20 februari 2021 @ 08:23:45 #86
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198107364
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 06:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ok, dus je roddelt er zelf over maar dan moeten anderen afwachten? Ik adviseer je dan eerder je mond te houden, je weet gewoon dan mensen hierop gaan reageren.


En misschien kun je dit advies beter met je dorpsgenoten delen, aangezien er in de krant staat dat buren en dorpsgenoten ze amper kenden...
Waar je nu op reageert is niet de user die deze info net voor het eerst hier postte. Deze user gaf alleen aan waar die roddel vandaan kwam (soort van).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_198107375
Waar rook is, is vuur. Als er roddels waren van zwangerschap, zou dat best eens waar kunnen zijn. Altijd verdacht.
pi_198107463
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 08:23 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Waar je nu op reageert is niet de user die deze info net voor het eerst hier postte. Deze user gaf alleen aan waar die roddel vandaan kwam (soort van).
Het is nogal een stevige stelling.

Staat er straks in de Telegraaf een grote kop met een smeuïg verhaal, want het heeft op Fok gestaan...
pi_198107492
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 08:25 schreef vencodark het volgende:
Waar rook is, is vuur. Als er roddels waren van zwangerschap, zou dat best eens waar kunnen zijn. Altijd verdacht.
Absoluut mee oneens.
“Waar rook is, is vuur” is geen gegeven.


Stel ik ga in dat dorp hier en daar laten vallen dat SH (Bijvoorbeeld!!!) al eerder verdacht is geweest van moord.
Moet jij eens zien hoe snel dit opgepikt gaat worden.
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 20 februari 2021 @ 08:50:24 #90
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198107516
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 08:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het is nogal een stevige stelling.

Staat er straks in de Telegraaf een grote kop met een smeuïg verhaal, want het heeft op Fok gestaan...
Mijn punt is dat je aangeeft dat deze user zijn mond moet maar eens moet houden terwijl deze er niet eens zelf over begon. Die zei alleen dat het verhaal (van een andere user!) langer rondging (omdat werd gevraagd waar het vandaan kwam) en that’s it. Spreek dan de user aan die hier daadwerkelijk mee aan komt zetten.

Er staan hier wel meer verhalen die je smeuïg zou kunnen noemen. Het gaat gelukkig niet meer zo ver als vroeger maar toch. Dan vind ik de stap van de driehoeksverhouding naar zwangerschap niet eens zo gek. In elk geval minder opvallend dan beweren dat Sandra heel bewust Ichelle vanaf het begin heeft verleid met, wederom heel bewust, spirituele magie cq rituelen met een of andere intentie van een trio oid. Je kan ook denken dat er simpelweg sprake is van iets doodnormaals als vreemdgaan, lijkt me. Ik noem maar iets.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_198107522
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 08:45 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:

[..]

Absoluut mee oneens.
“Waar rook is, is vuur” is geen gegeven.


Stel ik ga in dat dorp hier en daar laten vallen dat SH (Bijvoorbeeld!!!) al eerder verdacht is geweest van moord.
Moet jij eens zien hoe snel dit opgepikt gaat worden.
Ik zeg niet dat het altijd waar is, dat bedoelde ik niet. Het zou mij alleen niets verbazen als het waar blijkt te zijn.

Bedoel overigens niet dat je daarmee de roddel moet (helpen) verspreiden. :)
  zaterdag 20 februari 2021 @ 09:04:38 #92
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_198107619
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

In een rechtszaak zal meteen de vraag gesteld worden, heeft u bewijs dat mevrouw toen in die wagen gereden heeft...
Joh, er is ook nog zoiets als aannemelijkheid. Auto van mevrouw is daar geweest. En in die auto zijn dan alleen maar DNA sporen van slachtoffer, mevrouw, haar man en hun kinderen. Do the math....
pi_198107650
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 09:04 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Joh, er is ook nog zoiets als aannemelijkheid. Auto van mevrouw is daar geweest. En in die auto zijn dan alleen maar DNA sporen van slachtoffer, mevrouw, haar man en hun kinderen. Do the math....
Daar wordt niemand op veroordeeld, aangezien het een (wel logische) aanname is maar geen bewijs.
Zeker als zij blijft ontkennen.
  zaterdag 20 februari 2021 @ 09:11:23 #94
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198107659
Er zal wel een goede reden zijn dat de man niet als verdachte is aangehouden.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_198108333
Goed. *zucht

Poging 646209: ontopic, feiten mogen als feiten gepresenteerd worden, als je per se roddels wilt delen, zeg er dan bij dat het een roddel is, speculeren doe je maar in je dagboek, geen namen van mensen die niet in het nieuws genoemd worden, verpak je mening als een mening, niet schelden, niet pseudomodden, iets meer naar elkaar luisteren.

Oke? Oke.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lonaa op 20-02-2021 10:30:15 ]
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198109159
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 00:02 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Het hoeft natuurlijk ook geen intieme relatie te zijn geweest, als in man van SH met Ichelle of SH zelf wat iemand hierboven opperde.

Het kan ook een werkrelatie zijn geweest.
Op Instagram las ik dat de dochter van SH Ichelle haar stiefmoeder noemde. Nu is dit natuurlijk geen betrouwbare bron, dus geen idee in hoeverre dit waar is.

Wel wrang om te zien dat Ichelle de politie Z-V volgt en dat zij nu juist over haar posten...
pi_198109252
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:16 schreef Alaianaya het volgende:

[..]

Op Instagram las ik dat de dochter van SH Ichelle haar stiefmoeder noemde. Nu is dit natuurlijk geen betrouwbare bron, dus geen idee in hoeverre dit waar is.

Wel wrang om te zien dat Ichelle de politie Z-V volgt en dat zij nu juist over haar posten...
Even een link erbij zoals dat hoort in nws.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_198109429
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:23 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Even een link erbij zoals dat hoort in nws.
Is te vinden in de reacties op het Instagram account van de winkel van SH.

Nogmaals: geen betrouwbare bron dus geen idee of het waar is. Met zoveel geruchten lijkt het wel verder te gaan dan een werkrelatie, maar dit is buiten de twee bronnen die Ootje noemde nog niet officieel bevestigd, toch?
pi_198110942
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 09:11 schreef MissButterflyy het volgende:
Er zal wel een goede reden zijn dat de man niet als verdachte is aangehouden.
Is hij mogelijk een van de tipgevers?
Lees: "de politie is overspoeld met tips, dat ‘het tijd was’ de winkel te onderzoeken"
( Wat dinsd. 9 febr. ook is gedaan)

Bron: https://www.pzc.nl/zeeuws(...)ak-ichelle~abf012a8/

[ Bericht 2% gewijzigd door Eigenwhys op 20-02-2021 14:11:06 ]
pi_198111199
Haar winkel is een tijd geleden al onderzocht.
Er waren zelfs bloedsporen aangetroffen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')