SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers![]()
Hier zijn er sinds de launch ook honderden uren in gaan zitten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is mijn go-to titel als ik me een beetje verveel en ben dan direct weer uren kwijt. Maar ik was er ook al uren aan kwijt bij release.
[..]
Nu. En er zullen wel updates blijven komen door het jaar heen. Gewoon spelen dus.
Media Markt BTW dagen entered the chat.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:45 schreef KennyPowers het volgende:
Double Discount aka we hebben de vorige korting gehalveerd en weer verdubbeld voor PS+
Bol.com has promoted Coolblue to admin.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:55 schreef Drankster het volgende:
[..]
Media Markt BTW dagen entered the chat.
Kersttruitjes in de aanbiedingquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bol.com has promoted Coolblue to admin.
sowieso in de zomer voor bodemprijzen weg die dingen, zeker degene die dit jaar niet gaan verkopen zoals de corona kersttruiquote:
Zoek je nog een Head of Customer Service?quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sowieso in de zomer voor bodemprijzen weg die dingen, zeker degene die dit jaar niet gaan verkopen zoals de corona kersttrui
maar hey, bedenk wel weer iets nieuws
En een secretaresse?quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zoek je nog een Head of Customer Service?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
wel head van de secretaressequote:
Idee van ninja gaiden is tof, maar had liever een remake of nieuw deel gezien dan een remaster in 60fpsquote:
Helemaal mee akkoord.quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Idee van ninja gaiden is tof, maar had liever een remake of nieuw deel gezien dan een remaster in 60fps
Bij het FBC is gisteren de vacature van Head of Communications vrijgekomen, nadat ik Mr. Tomasi op vakkundige wijze heb ontslagenquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet voor PS5?quote:
quote:NINJA GAIDEN: Master Collection for the Nintendo Switch™, PlayStation®4, the Xbox One consoles (playable on Xbox Series X|S via Backward Compatibility), and Windows PC via Steam®.
Viel me ook al op. Wss om de mythe in stand te houden dat PS5 no games heeftquote:
Het valt me inderdaad veel op dat er wordt geroepen dat de PS5 nog geen games heeft.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Viel me ook al op. Wss om de mythe in stand te houden dat PS5 no games heeft
Dat is meer een oude PS3 memequote:Op donderdag 18 februari 2021 09:22 schreef K44S het volgende:
[..]
Het valt me inderdaad veel op dat er wordt geroepen dat de PS5 nog geen games heeft.
Ik bedoel, je kan toch ps4 games op de 5 spelen?
quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:22 schreef K44S het volgende:
[..]
Het valt me inderdaad veel op dat er wordt geroepen dat de PS5 nog geen games heeft.
Kan ik ook op ps4. Qua next-gen games is het gewoonweg karig gesteld. En zeker de first-party studios van de consolebakkers laten het compleet afwetenquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:22 schreef K44S het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 18 februari 2021 09:22 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Is No Man's Sky niet ooit een PS+ game geweest? Ik was zeker van wel maar kan niet vinden wanneer dat dan zou zijn geweest.
Geheugen laat me in de steek.
Je kunt ook WiiU games op Switch spelen, maar dat maakt het niet ineens beter ofzo.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:22 schreef K44S het volgende:
[..]
Compleet andere vergelijking toch?quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt ook WiiU games op Switch spelen, maar dat maakt het niet ineens beter ofzo.
Kun je die aan elkaar koppelen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:33 schreef K44S het volgende:
[..]
WiiU,Switch..... kan je van elkaar afhalen/weer koppelen.
Ben ik met je eens dat het argument slap zou zijn als er over een tijd geen ps5 games op zouden komen natuurlijkquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Kun je die aan elkaar koppelen?
Wat krijg je dan, een...... SUPER-nintendo?
Maar het argument "je kunt toch gewoon PS4-games spelen" is m.i. niet heel sterk als je net een nieuw apparaat van een half duizend euro hebt aangeschaft. Maar dat weet je van tevoren als je je een beetje inleest.
Eh?quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:52 schreef K44S het volgende:
[..]
Ben ik met je eens dat het argument slap zou zijn als er over een tijd geen ps5 games op zouden komen natuurlijk
Ik ben benieuwd wat er zo slecht aan m'n argument is tov de jouwe?quote:
Wat is mijn argument dan?quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:01 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er zo slecht aan m'n argument is tov de jouwe?
Wat ik probeer te zeggen:
Ik lees dat men verbaast is over het aanbod ps5 games, terwijl je er ook ps4 games op kan spelen.
Geen idee wat het met de kwaliteit doet.
Al ben ik het met je eens dat je geen apparaat van 500 +- gaat aanschaffen om vervolgens alleen Ps4 games te kunnen spelen.
Dan vind ik het argument van de WIiu/Switch moeilijk te vergelijken. Want dan krijg je een soort Super Nintendo.
Bij de ps4/5 heeft het dus te maken met de hardware/software. Niet over koppel mogelijkheid van de SN.
'een half duizend euro'... wat voor logica zit er hier achter, dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Kun je die aan elkaar koppelen?
Wat krijg je dan, een...... SUPER-nintendo?
Maar het argument "je kunt toch gewoon PS4-games spelen" is m.i. niet heel sterk als je net een nieuw apparaat van een half duizend euro hebt aangeschaft. Maar dat weet je van tevoren als je je een beetje inleest.
Ik snap mezelf ook niet meerquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat is mijn argument dan?
Men is juist niet verbaast over het aanbod PS5 games, dat is ook de meme. "Has no games" moet je natuurlijk niet letterlijk nemen. Wordt ook gebruikt bij Xbox, het is gewoon standaard dat er op launch weinig next-gen content is. Er is in principe genoeg te spelen natuurlijk. Verder snap ik de rest van je post nietMijn super-nintendo grapje was een.... grapje. Ik weet niet wat een "koppel mogelijkheid" is.
Dan klinkt 't extra veelquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
'een half duizend euro'... wat voor logica zit er hier achter, dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen.
Dan nog eerder 5 meijer
maar het is maar 500....quote:
Als het goed is wel, prima marktplaatsgame dus voor een paar eur.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:16 schreef StateOfMind het volgende:
Maar als je No Man's Sky koopt, dan heeft ie een gratis upgrade naar de PS5 versie?
Toch?
Yes, alle updates zijn gratis. Ben het nu aan het spelen, kan je altijd helpen als je ergens vast zit.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:16 schreef StateOfMind het volgende:
Maar als je No Man's Sky koopt, dan heeft ie een gratis upgrade naar de PS5 versie?
Toch?
Precies, daarom dus een half duizend zodat het indrukwekkender klinkt. Net als een half miljoen of een halve ton.quote:
SSD op PS4 is weggegooid geld.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nice, heb Gran Turismo en PES2021 maar op de kop getikt.
Merk nu wel dat mn HDD echt te klein is (lol), wat is nu slim? Een goedkope 2TB HDD te kopen en vol te gooien met PS4 games die ik dan kan meenemen naar de PS5 eventually, of beter even wat geld spenderen aan een 1TB SSD? Scheelt dat echt zoveel?
Overigens de vraag bij Koei Tecmo gelegd, eens kijken of ze de reden willen gevenquote:
Ik heb een seagate 2tb ssd aan mijn PS5 hangen voor de PS4 games en dat verschil met mijn normale externe schijf ook 2tb en van hetzelfde merk, was toch heel goed merkbaar.quote:
Foutje van de stagiaire die YouTube-kanaal onderhoudt, inmiddels ontslagenquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Overigens de vraag bij Koei Tecmo gelegd, eens kijken of ze de reden willen geven
Staat ook in het Engelse en Nederlandse persbericht, dan moeten er meer gaan solliciteren.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Foutje van de stagiaire die YouTube-kanaal onderhoudt, inmiddels ontslagen
Ik heb toch liever een 2tb hdd dan een 1gb ssd. Op PS4 merk je amper verschil. PS5: ik wacht wel dat Sony eens over de brug komt met de compatibiliteitslijst van interne ssd's. Wel een slot inbouwen, geen hardware hebbenquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:37 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Ik heb een seagate 2tb ssd aan mijn PS5 hangen voor de PS4 games en dat verschil met mijn normale externe schijf ook 2tb en van hetzelfde merk, was toch heel goed merkbaar.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Waarschijnlijk enkele te dure modellen die zogezegd speciaal voor de PS5 zijn gemaakt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een 2tb hdd dan een 1gb ssd. Op PS4 merk je amper verschil. PS5: ik wacht wel dat Sony eens over de brug komt met de compatibiliteitslijst van interne ssd's. Wel een slot inbouwen, geen hardware hebben
Ja I know, maar aangezien je toch eens over moet gaan naar de PS5 is het dan niet meer future proof?quote:
YESquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:49 schreef K44S het volgende:
Als ik het allemaal zo lees.
Is 't waard om binnen nu en 6 maanden de ps5 te kopen.
- gezien de games
- gezien de software
?
Het is en blijft een externe schijf. De vraag is, hoe lang ben je van plan ps4-games te blijven spelen? Nu is het even handig met die gamedroogte, maar dit jaar komen er wel daadwerkelijke ps5-games uit, en als je die op die SSD zet blijven ze nog traag ladenquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ja I know, maar aangezien je toch eens over moet gaan naar de PS5 is het dan niet meer future proof?
Absoluut de moeite en het geld waard.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:49 schreef K44S het volgende:
- gezien de games
- gezien de software
?
quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Absoluut de moeite en het geld waard.
True, op bijvoorbeeld Demon's Souls en Miles Morales na zijn er nog geen pure next gen games, maar van alle games die uitgekomen zijn, en uit gaan komen, is er sowieso altijd ook een PS5 versie, die gebruikt maakt van de power van de PS5 (4K,raytracing, 60fps en soms 120fps,korte laadtijden).
En daarnaast hebben ook de oude PS4 games die geen upgrade krijgen, profijt van de kracht van de PS5.
Laadtijden en fasttravel bijvoorbeeld.
Dus ja, als je er een te pakken kan krijgen, absoluut doen.
waarom niet?quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:49 schreef K44S het volgende:
- gezien de games
- gezien de software
?
Waarom niet?quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:49 schreef K44S het volgende:
- gezien de games
- gezien de software
?
^quote:
Dat kan iemand anders niet voor jou bepalenquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:49 schreef K44S het volgende:
- gezien de games
- gezien de software
?
Neen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:49 schreef K44S het volgende:
- gezien de games
- gezien de software
?
Bizar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:47 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zit ter vermaak nog steeds in die telegram chat, er zijn dus blijkbaar mensen die nog wachten op hun pre order van 19 november...
Ik heb steeds meer de indruk dat ik echt bizar veel geluk heb gehadquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:47 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zit ter vermaak nog steeds in die telegram chat, er zijn dus blijkbaar mensen die nog wachten op hun pre order van 19 november...
Bijna kerstquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bizar.
Het is bij wijze van spreken alweer bijna november.
Sean Murray houdt wel van dubbel D ja.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:32 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Wel vaak in de double discount zo te zien
Kan met 32 max geloof ik tegenwoordig, crossplatform zelfs. Maar ik ben niet zo'n multiplayer speler.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:56 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Hier zijn er sinds de launch ook honderden uren in gaan zitten.
Het was met de launch al leuk vond ik en het wordt met elke patch beter.
Zeker het geld waard als je graag uren verliest in een game.
Wie heeft No Man's Sky allemaal? Misschien eens samen spelen. Geen idee met hoeveel dat kan tegenwoordig.
ik heb hetzelfde gevoel bij 4 december... juiste plek, juiste tijdquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb steeds meer de indruk dat ik echt bizar veel geluk heb gehad
Net antwoord: Sony had nog niet richting KT bevestigd dat het goedgekeurd was, maar nu hebben ze de goedkeuring wel binnen. PS5-bc confirmed.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Foutje van de stagiaire die YouTube-kanaal onderhoudt, inmiddels ontslagen
Ik speel altijd remote.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:39 schreef Jimbo het volgende:
Eerste ps5 bug tegengekomen (en gelijk een fix erbij)
Kan ook aan remote play liggen, maar de ps5 gaat echt mega kut qua remote play als je een lan-lan verbinding hebt (dus bekabeld)
zet je de ps5 of de pc op draadloos dan werkt het wel perfect met 60 fps alles.
Rare bug, de ps4 had hier geen last mee, duurde ook even voor ik er achter was waarom remote play niet lekker draaide op 1 pc, maar het ligt eraan dat deze dus bedraad op het netwerk zit
Hier geen problemen mee hoor, alles bekabeld en werkt vlekkeloos remote.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:39 schreef Jimbo het volgende:
Eerste ps5 bug tegengekomen (en gelijk een fix erbij)
Kan ook aan remote play liggen, maar de ps5 gaat echt mega kut qua remote play als je een lan-lan verbinding hebt (dus bekabeld)
zet je de ps5 of de pc op draadloos dan werkt het wel perfect met 60 fps alles.
Rare bug, de ps4 had hier geen last mee, duurde ook even voor ik er achter was waarom remote play niet lekker draaide op 1 pc, maar het ligt eraan dat deze dus bedraad op het netwerk zit
Ja, ik heb de PS4-disc om kunnen zetten in de digitale PS5-versie.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:16 schreef StateOfMind het volgende:
Toch?
die zit al weken te spelenquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:51 schreef wolfrolf het volgende:
Heeft @:Rolstoelvandaal al bevestigd dat zijn ps5 is bezorgd bij hem?
hier deed ie het perfect op de laptop maar op de 'gamepc' heb ik veel problemen gehad. nu dus de ps5 via wifi ipv bekabeld en alles werkt perfect.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hier geen problemen mee hoor, alles bekabeld en werkt vlekkeloos remote.
Hier 9/10 x via remote play op de laptop aan het spelen, dan op de tv samen met de chick iets kijken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik speel altijd remote.
Mijn tv staat op 1,5 meter afstand en mijn PS5 op zo'n 2,5 meter afstand.
En ik gebruik mijn DualSense draadloos.
quote:
lekkerrrquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:37 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
@:wolfrolf Morgen staat die hier 2 weken.
hebben die de laatste jaren nog iets boeiends gedaan? Dirt en wat andere racegames toch?quote:
Dirtquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hebben die de laatste jaren nog iets boeiends gedaan? Dirt en wat andere racegames toch?
mja beetje racegames dusquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dirt
Project Cars
GRID
F1
F1 komt ieder jaar uit.
Project Cars was een soort race simulator, maar het derde deel is enorm arcade en een soort kopie van Grid.
GRID zit een beetje in tussen Sim echt volledig arcade op tracks.
Dirt is arcade voornamelijk rally en dan heb je Dirt Rally wat enorm Sim kan zijn.
F1 is leuk om de zoveel jaar om te spelen, wacht even op een next gen versie dit jaar of binnen een paar jaar.
Project Cars en GRID mogen terug naar de tekentafel. Veel potentie maar ze doen er weinig mee.
Dirt is wel tof en leuk eigenlijk momenteel.
EA heeft zelf Need for Speed, Burnout (R.I.P.) en Real Racing (Mobile).
Ze kunnen dus ieder jaar F1 uitbrengen en een andere racer.
Overlord (de Nederlandse gamequote:Op donderdag 18 februari 2021 14:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja beetje racegames dus
Oh well mss komen ze met wat nieuws binnenkort
Een nieuwe racegame?quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja beetje racegames dus
Oh well mss komen ze met wat nieuws binnenkort
flashpoint was wel echt een toffe game in de tijd dat het uit kwamquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Overlord (de Nederlandse game) en Operation Flashpoint ook nog, maar daar doen ze waarschijnlijk niks meer mee.
Daar hoop ik al jaren op. Een grote open wereld om in te rijden/racen en fatsoenlijke rij physics.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:15 schreef DKUp het volgende:
Tijd dat er een goede game komt wat lijkt op The Crew, want dat concept is eigenlijk gewoon heel tof.
De uitwerking kan alleen vele malen beter.
Een land of meerdere landen (veel grotere map dan Forza Horizon), grafisch mooi, voelt lekker om te rijden, veel keuze qua auto’s, goede multiplayer en een verhaal wat je er een beetje doorheen sleept als The Crew 1 en Need For Speed Underground 2, Most Wanted, Carbon, Undercover en 2015.
Een NFS als Hot Pursuit 2010 zou ik ook graag zien met de technieken en voertuigen van nu.
Ziet er stoer uit.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:30 schreef 2dope het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen deep-dive Diablo 4 tijdens BlizzCon. Niet vergeten je wekker te zetten @:Jimbo
February 19
Opening Ceremony: 2 PM PT / 5 PM ET
World of Warcraft - What's Next: 3:10 PM PT / 6:10 PM ET
Diablo - What's Next: 3:10 PM PT / 6:10 PM ET
Behind the Scenes of Overwatch 2: 3:10 PM PT / 6:10 PM ET
Diablo Deep Dive: 5 PM PT / 8 PM ET
February 20
World of Warcraft Q&A: noon PT / 3 PM ET
Heartstone Q&A: noon PT / 3 PM ET
Diablo Q&A: noon PT / 3 PM ET
World of Warcraft - The Evolution of Thrall: 2:05 PM PT / 5:05 PM ET
World of Warcraft - Cooking Workshop: 3:15 PM PT / 6:15 PM ET
Same. Ik heb daar ook niets mee, met die spelvorm.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:50 schreef StateOfMind het volgende:
Ik hen nog nooit Diablo gespeeld.
Dat isometrische topdown perspectief vind ik verschrikkelijk.
Tien jaar lang hardcore Diablo II gespeeld. Ik had er wel iets meequote:Op donderdag 18 februari 2021 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same. Ik heb daar ook niets mee, met die spelvorm.
Zit er al klaar voor, echt super veel zin an! Vrouw het huis uit, pizza erbij en blizzcon op de tvquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:30 schreef 2dope het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen deep-dive Diablo 4 tijdens BlizzCon. Niet vergeten je wekker te zetten @:Jimbo
February 19
Opening Ceremony: 2 PM PT / 5 PM ET
World of Warcraft - What's Next: 3:10 PM PT / 6:10 PM ET
Diablo - What's Next: 3:10 PM PT / 6:10 PM ET
Behind the Scenes of Overwatch 2: 3:10 PM PT / 6:10 PM ET
Diablo Deep Dive: 5 PM PT / 8 PM ET
February 20
World of Warcraft Q&A: noon PT / 3 PM ET
Heartstone Q&A: noon PT / 3 PM ET
Diablo Q&A: noon PT / 3 PM ET
World of Warcraft - The Evolution of Thrall: 2:05 PM PT / 5:05 PM ET
World of Warcraft - Cooking Workshop: 3:15 PM PT / 6:15 PM ET
Als ik evenveel tijd had gestopt in mn studie als D2 dan had ik nu twee masters gehadquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tien jaar lang hardcore Diablo II gespeeld. Ik had er wel iets mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |