Wat een fascinerend fenomeen, dat gedoneer aan de rechterzijde van het politieke spectrum. De cocaine moet ergens van betaald worden natuurlijk.quote:
Wel makkelijk moet ik hem nageven. Gewoon CTRL + C en CTRL + V bij Trump zijn immer fantastische draaiboekquote:
Gewoon deze posters erover hangenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:53 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik ga alle bushokjes kapot trappen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Asschergod
Of huur Cyril Raffaeli in, stuntman die voor Kopspijkers bushokjes sloopte door er dwars doorheen te lopenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:53 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik ga alle bushokjes kapot trappen.
Je moet niet verwachten dat ze de consequenties van hun uitspraken kunnen inschattenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Wat een fantastisch argument uit hoek van Viruswaanzin. Ze pleiten indirect gewoon voor een langere lockdown
Als Willem Vissers iets zegt ben ik automatisch geneigd het tegenovergestelde te denken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:32 schreef Steven184 het volgende:
Willem is geen fan van Wopke
[ twitter ]
En voor vaccinaties als ze wel werkenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Wat een fantastisch argument uit hoek van Viruswaanzin. Ze pleiten indirect gewoon voor een langere lockdown
Ik blijf altijd zeggen; onderschat het applausvolk niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het is natuurlijk wel idioot van Wopke. De vraag is of potentile CDA-kiezers i.t.t. VVD-kiezer moraliteit van enig belang vinden.
Dat lijkt me niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het is natuurlijk wel idioot van Wopke. De vraag is of potentile CDA-kiezers i.t.t. VVD-kiezer moraliteit van enig belang vinden.
CDA stapt over het algemeen wel met iets meer moeite over principes heen, zie ook de samenwerking met PVV. CDA moet de anti-buitenlander retoriek ook wat subtieler inpakken.quote:
Ik snap oprecht de ophef hier niet over. Wat zijn dit allemaal voor misgunners en sneuneuzen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:32 schreef Steven184 het volgende:
Willem is geen fan van Wopke
[ twitter ]
Is een beetje hetzelfde als met Willy die naar Griekenland gaat. Het kan, maar het is wel onverstandigquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik snap oprecht de ophef hier niet over. Wat zijn dit allemaal voor misgunners en sneuneuzen.
Het is gewoon een rondje schaatsen in een leeg Thialf, boeiend. Denk ik dan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is een beetje hetzelfde als met Willy die naar Griekenland gaat. Het kan, maar het is wel onverstandig
Kees Verhoeven heeft echt een ontzettend irritant hoofd.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Jeetje, wat een ziedendheid.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kees Verhoeven heeft echt een ontzettend irritant hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |