Genoeg mensen op dit forum die hem en bijv Wilders en Van Haga een held vinden. Eng eng eng.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kuzu die Rutte een dictator noemt is vrij ironisch
Ted Cruz ging er as er wiedeweerga vandoor terwijl de rest van Texas in de extreme kou zit:quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Ted Cruz is overigens de Zodiac-killer, maar dat natuurlijk geheel terzijde.
Jij volgt het Franse voetbal wel aardig toch? Lille viel mij gisteravond echt vies tegen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie verzint het ook om Raymond Knops campagneleider te maken
Ik had er geen problemen meequote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij volgt het Franse voetbal wel aardig toch? Lille viel mij gisteravond echt vies tegen.
Is een groot woord. Ik volg de uitslagen maar het is veel te veel moeite om het te kijken omdat het in Nederland helemaal niet wordt uitgezonden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij volgt het Franse voetbal wel aardig toch? Lille viel mij gisteravond echt vies tegen.
Als je zelf, Hoekstra zijnde, niet kan inschatten dat dit een enorme blunder is ben je gewoon ongeschikt.quote:
Ik word zo intens doodmoe van die economen die hobbyviroloogje spelen, maar dan ook echt doodmoe. Doodmoe. Heel erg doodmoe.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:08 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
HerstelNL wordt even met de grond gelijk gemaakt
Ik had Barbara Baarsma hoger zittenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word zo intens doodmoe van die economen die hobbyviroloogje spelen, maar dan ook echt doodmoe. Doodmoe. Heel erg doodmoe.
Robin Fransman, Coen Teulingsquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word zo intens doodmoe van die economen die hobbyviroloogje spelen, maar dan ook echt doodmoe. Doodmoe. Heel erg doodmoe.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Van den Brom die in de vlekken schiet zondag staat op quotering 1.01.
Tooske Ragas: “De Mediacourant waar hij natuurlijk enorm tegen van uit het leer, hoe zeg je dat?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:30 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.mediacourant.(...)-is-goois-sufferdje/
Dit is peak Mediacourant.
Moet het daar in België opnemen tegen het duo Lang-Dost, dan wordt het natuurlijk heel lastig.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Van den Brom die in de vlekken schiet zondag staat op quotering 1.01.
Hebben die geen kerona?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:34 schreef Aguero het volgende:
[..]
Moet het daar in België opnemen tegen het duo Lang-Dost, dan wordt het natuurlijk heel lastig.
Wat een fascinerend fenomeen, dat gedoneer aan de rechterzijde van het politieke spectrum. De cocaine moet ergens van betaald worden natuurlijk.quote:
Wel makkelijk moet ik hem nageven. Gewoon CTRL + C en CTRL + V bij Trump zijn immer fantastische draaiboekquote:
Gewoon deze posters erover hangenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:53 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik ga alle bushokjes kapot trappen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Asschergod
Of huur Cyril Raffaeli in, stuntman die voor Kopspijkers bushokjes sloopte door er dwars doorheen te lopenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:53 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik ga alle bushokjes kapot trappen.
Je moet niet verwachten dat ze de consequenties van hun uitspraken kunnen inschattenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Wat een fantastisch argument uit hoek van Viruswaanzin. Ze pleiten indirect gewoon voor een langere lockdown
Als Willem Vissers iets zegt ben ik automatisch geneigd het tegenovergestelde te denken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:32 schreef Steven184 het volgende:
Willem is geen fan van Wopke
[ twitter ]
En voor vaccinaties als ze wel werkenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Wat een fantastisch argument uit hoek van Viruswaanzin. Ze pleiten indirect gewoon voor een langere lockdown
Ik blijf altijd zeggen; onderschat het applausvolk niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het is natuurlijk wel idioot van Wopke. De vraag is of potentiële CDA-kiezers i.t.t. VVD-kiezer moraliteit van enig belang vinden.
Dat lijkt me niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het is natuurlijk wel idioot van Wopke. De vraag is of potentiële CDA-kiezers i.t.t. VVD-kiezer moraliteit van enig belang vinden.
CDA stapt over het algemeen wel met iets meer moeite over principes heen, zie ook de samenwerking met PVV. CDA moet de anti-buitenlander retoriek ook wat subtieler inpakken.quote:
Ik snap oprecht de ophef hier niet over. Wat zijn dit allemaal voor misgunners en sneuneuzen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:32 schreef Steven184 het volgende:
Willem is geen fan van Wopke
[ twitter ]
Is een beetje hetzelfde als met Willy die naar Griekenland gaat. Het kan, maar het is wel onverstandigquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik snap oprecht de ophef hier niet over. Wat zijn dit allemaal voor misgunners en sneuneuzen.
Het is gewoon een rondje schaatsen in een leeg Thialf, boeiend. Denk ik dan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is een beetje hetzelfde als met Willy die naar Griekenland gaat. Het kan, maar het is wel onverstandig
Kees Verhoeven heeft echt een ontzettend irritant hoofd.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Jeetje, wat een ziedendheid.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kees Verhoeven heeft echt een ontzettend irritant hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |