Waarom zou je hiervoor ECDC-cijfers gebruiken, denk ik dan...quote:Op zondag 21 februari 2021 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
huGO! huGO! huGO! huGO! huGO! huGO! huGO! huGO! huGO! huGO! huGO!
quote:Op zondag 21 februari 2021 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
huGO! huGO! huGO! huGO! huGO! huGO! huGO! huGO! huGO! huGO! huGO!
Rutte kwam vanmiddag ook al aan in een lugubere trui, van G-Star of all places. Lekker inkoopjes doen bij de CoolCat.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:42 schreef DeeBee het volgende:
Eens, loafers naar de Gamma had beter gestaan!
Nee, joun jasje is leuk.quote:
Ik wel.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:46 schreef Koffieplanter het volgende:
De kappers gaan open, daar heb ik geen reet aan.
Ik heb een week geleden al geanticipeerd op heropening dus mijn afspraak staat alquote:Op zondag 21 februari 2021 18:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik maak meteen een afspraak.
Hier net gedaan ook.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb een week geleden al geanticipeerd op heropening dus mijn afspraak staat al.
Lekker met 90 per uur en 120 decibel over de dijken raggenquote:Op zondag 21 februari 2021 19:17 schreef AllesKaputt het volgende:
Alle 50+ers met overgewicht die niet op de IC liggen, zaten vandaag op de motorfiets. Mocht ik ooit de macht krijgen in dit kleine kikkerlandje, gaan deze lieden als eerste tegen de muur.
Slim.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb een week geleden al geanticipeerd op heropening dus mijn afspraak staat al.
Vandaag hele optochten van motors en auto's over een toeristische route hierquote:Op zondag 21 februari 2021 19:17 schreef AllesKaputt het volgende:
Alle 50+ers met overgewicht die niet op de IC liggen, zaten vandaag op de motorfiets. Mocht ik ooit de macht krijgen in dit kleine kikkerlandje, gaan deze lieden als eerste tegen de muur.
Al slalommend tussen de e-bikes en kunstheupen de dijk overquote:Op zondag 21 februari 2021 19:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fietsen was geen sinecure vandaag.
Geen dijken hier, wel bossen.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Al slalommend tussen de e-bikes en kunstheupen de dijk over
Lekker wildneuken man, niets mis meequote:Op zondag 21 februari 2021 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen dijken hier, wel bossen.
Nou, daar ben je op zo'n dag als vandaag ook niet blij mee.
Hier ook ja, niet te geloven.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:23 schreef VoMy het volgende:
[..]
Lekker met 90 per uur en 120 decibel over de dijken raggen
Hiervoor is de fietsbel bedacht.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die twee breed op een smalle fietspad fietsen zodat je niet erlangs kan
Doe gewoon even niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |