Ik ging gewoon voor lang-langquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie kan ik vandaag en morgen in kort-kort spotten?
Same here. Tot 18 graden nagenoeg altijd lang lang.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ging gewoon voor lang-lang![]()
Genoeg kort-kort gespot onderweg
Wat is in die combinatie eerst?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kort-lang zonet, maar kort-kort had ook wel gekund, heerlijk.
Korte broek.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is in die combinatie eerst?
Als echte mooi weer fietser heb ik overigens alleen maar kort
De immer sympathieke Thierry.quote:“Een emotionele kapster in Roosendaal wilde het Forum voor Democratie graag steunen. Ze had helaas haast geen geld meer om de partij te steunen, vanwege de verschrikkelijke maatregelen van het kabinet. Toch wilde ze ter plekke haar laatste centjes symbolisch doneren aan Thierry Baudet. Daarna barstte ze in tranen uit. Een zichtbaar geëmotioneerde Baudet gaf aan haar geld niet te willen aannemen, omdat het FVD en hij juist strijden voor mensen zoals deze kapster.”
Daniël Koerhuisquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Gewoon even een huisje kopen in Amsterdam. Niet voor jezelf, maar voor je studerende kinderen. Moet blijven kunnen voor de gewone mens toch?
Vloeibare Vohters.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:33 schreef Mani89 het volgende:
Ziet dit er niet fantastisch uit mensen?
[ afbeelding ]
Voor een grootkapitalist (lees: VVD) moet dat kunnen hahaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Gewoon even een huisje kopen in Amsterdam. Niet voor jezelf, maar voor je studerende kinderen. Moet blijven kunnen voor de gewone mens toch?
Zou er 1 bakker of slager (met 1 winkel) zijn die recent met legaal en eigen verdiend geld een tweede huis in Amsterdam heeft gekocht?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor een grootkapitalist (lees: VVD) moet dat kunnen haha
Dat lijkt me niet. Zo'n zaak moet concurreren met andere bakkers/slagers en met grootgrutters om hoek. Winst zal marginaal zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou er 1 bakker of slager (met 1 Winkel) zijn die met legaal en eigen verdiend geld een tweede huis in Amsterdam heeft gekocht?
huGO! huGO! huGO! huGO! huGO! huGO! huGO! huGO! huGO! huGO! huGO!quote:Een maand geleden bungelde Nederland nog onderaan de Europese lijst van landen met het aandeel ingeënte inwoners. Inmiddels heeft volgens de Europese evenknie van het RIVM, het ECDC, 4,5 procent van de Nederlanders een eerste prik gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |