Ja, je moet een verklaring op eer invullen. Is me wel eens gevraagd te laten zien. Horeca is dicht.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:52 schreef JosMert het volgende:
[..]
Moet je als je naar belgie gaat nog iets overleggen of laten zien? En is horeca daar ook weer open?
Fokkers zijn alomvertegenwoordigd.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:40 schreef Ronald het volgende:
Het valt me mee dat zelfs op het keurige NOS wordt vermeld dat 45% van de bevolking in meer of mindere mate versoepeling wil. Dan speelt dat dus niet meer alleen op forums en sociale media.
Met mondkapje mag ik hopen, jongeman!quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
18 graden op zondag! Praktisch een hittegolf!
Ik heb een cabrio. Denk dat ik maar een rondje met het dak open ga rijden
De vaccinaties zijn nu al relevant. Elke spuit die in een arm van een 60+er gaat levert een potentieel vrij ziekenhuisbed op. Dat effect zie je enorm sterk in Israël en nu ook in de UK. Dus dat wordt volgende maand ook al merkbaar hier.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als straks het seizoen omslaat zullen de ziekenhuizen het waarschijnlijk minder druk gaan krijgen, net als vorig jaar. Wellicht dat mensen de vaccinaties er dan bij zullen halen, maar wanneer ze pas echt relevant gaan worden is na de zomer. Gaan de cijfers in september weer oplopen? Als het goed is niet.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
O ja ESTA
Wat een vragen inderdaad. En intussen heeft iedereen daar een gun in z'n nachtkastje liggen.
Dan zul je grenzen actief moeten bewaken, wil dat zin hebben.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Veevervoer inderdaad. Maar een vaccinatiepaspoort daar kan ik nog wel begrijpen, zeker zolang corona nog een issue is op sommige plekken.
Ben je eenmaal de douane voorbij moet je daarna gewoon kunnen gaan en staan waar je wilt en kan dat ding de rest van de reis in de tas blijven.
De parkeerplaatsen zullen wel weer afgesloten worden wegens GROTE DRUKTEquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
18 graden op zondag! Praktisch een hittegolf!
Ik heb een cabrio. Denk dat ik maar een rondje met het dak open ga rijden
Op vliegreizen wel, ja.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus landen gaan eisen dat je dit bij check in/boarding laat zien en dan nog een keer bij aankomst
Nee, niet als je de grens overgaat. Officieel moet je natuurlijk wel iets laten zien. Wassen neus verder, papier kun je gewoon downloaden en invullen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:52 schreef JosMert het volgende:
[..]
Moet je als je naar belgie gaat nog iets overleggen of laten zien? En is horeca daar ook weer open?
Heul niet! #friedepiepolquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Met mondkapje mag ik hopen, jongeman!
Blijf thuis. Engelse variant. Matrix borden. BOA's ingezet. Asocialen die denken alles te mogen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:55 schreef popje het volgende:
[..]
De parkeerplaatsen zullen wel weer afgesloten worden wegens GROTE DRUKTE
Ja en dat laatste gaat in elk geval in de EU niet gebeuren, is water naar de zee dragen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:55 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
[..]
Dan zul je grenzen actief moeten bewaken, wil dat zin hebben.
Hoe is het met de grenscontroles? staan ze er echt 24/7 of valt het reuze mee en is het alleen grootspraak van de belgen in de media?quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:36 schreef asco het volgende:
[..]
Nee, België, zo'n beetje op de grens (400 meter).
En ik werk in Nederland, gewoon elke dag op locatie.
Als je dan de verschillen ziet in die 2 landen kun je het echt niet meer serieus nemen ondertussen.
Ja, open.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
In Maasmechelen de bouwmarkten open? Ik sta op het punt om te gaan verbouwen maar hier (Geleen) kun je precies nergens aan beginnen met alles dicht. Kan nieteens tegels uitzoeken
Ze staan er wel. Maar ik ben in 20x (ofzo) oversteken 1 keer aangehouden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hoe is het met de grenscontroles? staan ze er echt 24/7 of valt het reuze mee en is het alleen grootspraak van de belgen in de media?
Het is aanzienlijk meer dan de verhalen over 80% die alles toejuicht en soms nog strenger wil.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:50 schreef Noek het volgende:
[..]
45 maar, dat is niet eens de helft.
Ik vind dat weinig
Dit is ook waar ik mij grandioos de tyfus aan begin te ergeren ja.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:55 schreef popje het volgende:
[..]
De parkeerplaatsen zullen wel weer afgesloten worden wegens GROTE DRUKTE
Dan zullen ze wachten met versoepelenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op vliegreizen wel, ja.
Maar je zit natuurlijk met gigantische aantallen autoverkeer hier in de EU, dat is echt kansloos om daar aan de grenzen iedereen te gaan controleren straks.
Nee dat had ik doorquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit is ook waar ik mij grandioos de tyfus aan begin te ergeren ja.
Donder op met dat geouwehoer. (niet je post, voor de duidelijkheid)
Ik denk dat het nog iets langer duurt voordat wij op een vergelijkbaar niveau als Israel zitten wat betreft vaccinatiegraad.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:54 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De vaccinaties zijn nu al relevant. Elke spuit die in een arm van een 60+er gaat levert een potentieel vrij ziekenhuisbed op. Dat effect zie je enorm sterk in Israël en nu ook in de UK. Dus dat wordt volgende maand ook al merkbaar hier.
Ik rij echt elke dag minimaal 2 keer de grens bij Stein over en ben nooit aangehouden sinds mei 2020 (toen iedereen werd aangehouden).quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:56 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ze staan er wel. Maar ik ben in 20x (ofzo) oversteken 1 keer aangehouden.
Wat gebeurt er als je gepakt wordt op fraude?quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:58 schreef F.Sinatra het volgende:
Pro-tip. Als je naar Luik gaat, laat dan een formulier zien met een postcode uit Maastricht. Ga je naar een andere plaats, schrijf je een postcode uit dichtsbijzijnde NL'se plaats op.
Controleren of je er echt woont doen ze niet.
Kom je uit Rotterdam, en je schrijft dat ook op, dan heb je wel kans dat je terug mag.
Ik moet het allemaal nog zien.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan zullen ze wachten met versoepelen
Ze controleren het niet. Het is een verklaring op eer.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je gepakt wordt op fraude?
Dan weten we hoe het zit met jouw eer...quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:00 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ze controleren het niet. Het is een verklaring op eer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |