Vanmorgen las ik een reactie van een deerne die slavin/sub was/wou zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je je ineens zo graag hier wil profileren.
Topic gaat over daten.. niet over bdsm tenslotte.
Daar zijn andere subfora voor
Je hebt een punt hoor, maar mannen hebben ook zo hun eigenaardigheden en dingen waar vrouwen ook best geduldig(er) mee mogen doen. En dat mis ik soms een beetje in een soort hij moet me maar nemen zoals ik ben, terwijl er omgekeerd dus minder geduld is voor wie hij nu eigenlijk is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hahaha nou dat heb je zelf ook natuurlijk wel gedaan met je wel/niet in het begin en het feit dat hij een dergelijke spottende nickname heeft gekregenJe roept hard nee, doet ja, dan is het logisch dat mensen daar vragen over stellen
Want we zijn natuurlijk nieuwsgierige mensen vol oordeel
Maar joh, gewoon doen wat voor jou goed voelt en anderen lekker laten lullen. Ik kreeg ook steeds te horen dat ik hem “de waarheid” moest zeggen en hem niet mocht gebruiken etc etc. Maar hey, gelukkig hebben sommige mannen wel geduld om het even aan te zien en een gek wijf even tot rust te laten komen
Gewoon even afwachten danquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:28 schreef Brybry het volgende:
[..]
Als in , geen kinderen thuis.
[..]
Ik weet oprecht niet wat ik wil. We hebben het samen gewoon leuk en we zien wel waar het schip strandt. Hij heeft aan zijn kant nog het e.a. in zn privé te regelen...(werkstress enzo)
Dus een relatie starten terwijl je nog met vanalles bezig bent, dat is gewoon niet handig.
Tell it to someone who gives a fuck..quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:26 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Waarom, ben al dik 10 jaar bezig met bdsm
Laat je territoriumdrift niet zo gelden johquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tell it to someone who gives a fuck..![]()
Als je aandacht wilt: doe een rondje winkelcentrum in je blote hol
Mijn 'territorium' eindigt bij de voordeur voor zover ik weet..quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Laat je territoriumdrift niet zo gelden joh
Ja ik fok nu ook vanuit mijn huiskamerquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn 'territorium' eindigt bij de voordeur voor zover ik weet..
Wait... is El Cheapo een fokker?quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:59 schreef Cockwhale het volgende:
Dus een FoK'er neukt Brybry en wil een relatie, terwijl Brybry nog met allerlei creeps aan het daten is? Wat is deze?
Het voelt in dit topic echt aan alsof iedereen hier veel teveel van elkaar weet
Jullie moesten eens weten hoe Cheapo en ik tegen elkaar pratenquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je hebt een punt hoor, maar mannen hebben ook zo hun eigenaardigheden en dingen waar vrouwen ook best geduldig(er) mee mogen doen. En dat mis ik soms een beetje in een soort hij moet me maar nemen zoals ik ben, terwijl er omgekeerd dus minder geduld is voor wie hij nu eigenlijk is.
Als @:Brybry hier post dat ze alleen thuis, dan is het niet zo raar dat we denken dat ze echt alleen thuis zou zijn. Wij kunnen niet ruiken dat je al een week al een date met El Cheapo had staan. Zou ik ook niet zo snel verwachten aangezien je ook op een bepaalde manier over hem post..
Fijn dat je hem de situatie uitgelegd hebt en hem een keuze hebt gegeven of hij daar wel trek in had. Dat is netjes![]()
Maar wat Sounddragon ook zegt, denk ik wel egostrelend om te doen. Zeker als ie graag voor meer dan een neuk alleen in aanmerking wil komen..
ik heb een upstairs office.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ik fok nu ook vanuit mijn huiskamer
Nee johquote:
Je bent te geil neef.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tell it to someone who gives a fuck..![]()
Als je aandacht wilt: doe een rondje winkelcentrum in je blote hol
Ik kom alleen als Mary ook komtquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:05 schreef Brybry het volgende:
[..]
Jullie moesten eens weten hoe Cheapo en ik tegen elkaar praten![]()
Dus in dat licht, valt het reuze mee maar ik snap wel wat je bedoelt![]()
Mocht het ooit tot een huwelijk komen, bij dezen zijn jullie allemaal uitgenodigd. Open bar uiteraard.
Niet normaal dat ik de sappige verhalen hier leuk begin te vinden! K doe nu zelfs mee! Whaaha!quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik heb een upstairs office.
[..]
Nee joh![]()
Cheapo is gewoon een app-verovering; hij kletst.
Superleukquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:05 schreef Brybry het volgende:
[..]
Jullie moesten eens weten hoe Cheapo en ik tegen elkaar praten![]()
Dus in dat licht, valt het reuze mee maar ik snap wel wat je bedoelt![]()
Mocht het ooit tot een huwelijk komen, bij dezen zijn jullie allemaal uitgenodigd. Open bar uiteraard.
Binnenkort ben je ook iemand zijn speelgoedjequote:Op donderdag 18 februari 2021 18:08 schreef Amee het volgende:
[..]
Niet normaal dat ik de sappige verhalen hier leuk begin te vinden! K doe nu zelfs mee! Whaaha!
Van wie?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Binnenkort ben je ook iemand zijn speelgoedje
Geen idee, zoek een leuke kerel uit zou ik zeggenquote:
Oh ja, ze zijn hier ook niks gewend dus dat zal wel aardig lukken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou het? of dat 'ie gewoon even lekker komt proberen te shockeren en trollen om reacties uit te lokken? Doen mensen dat echt?![]()
Wa unne rekel!
Tegen mij als jonge Mark Davis kunnen ze blijkbaar niet tegenopquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja, ze zijn hier ook niks gewend dus dat zal wel aardig lukken.
Wie?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:45 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Tegen mij als jonge Mark Davis kunnen ze blijkbaar niet tegenop
Klink ik alsof ik iemands speeltje zou kunnen zijn?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen idee, zoek een leuke kerel uit zou ik zeggen
quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:52 schreef Amee het volgende:
[..]
Klink ik alsof ik iemands speeltje zou kunnen zijn?![]()
Ik heb trouwens al een leuke kerel op het oog
Het begint altijd met lachenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:58 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik ben zelf vaak nooit erg serieus dus ik kan hier wel om lachen. Ghehe!
Op fok!quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar moet ik swipen om jou tegen te komen?
This post is useless without a link.quote:
Ja ik denk het ook.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:45 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Tegen mij als jonge Mark Davis kunnen ze blijkbaar niet tegenop
*krabt hoofdquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
This post is useless without a link.
Staat niet heel veel op, dus dat schiet niet erg op natuurlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:09 schreef Amee het volgende:
[..]
*krabt hoofd
Ik ben niet zo goed in de dating-app/-site wereld om te begrijpen waar dit over gaat. Of bedoelde je een link naar mijn fobo ofzo? Kan je zelf vinden
Of je een cv hebt met je kwaliteiten en mindere punten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:09 schreef Amee het volgende:
[..]
*krabt hoofd
Ik ben niet zo goed in de dating-app/-site wereld om te begrijpen waar dit over gaat. Of bedoelde je een link naar mijn fobo ofzo? Kan je zelf vinden
Wees creatiefquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Staat niet heel veel op, dus dat schiet niet erg op natuurlijk.
Klik me een ongeluk, geen foboquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:09 schreef Amee het volgende:
[..]
*krabt hoofd
Neh, lui.quote:
Ah, de sollicitatie!quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of je een cv hebt met je kwaliteiten en mindere punten.
Zoiets wellicht?
Poosje geleden al.. oud nieuws.quote:
El Cheapo klonk als een FoK username en aangezien andere Fok!ers er hier over hem praten alsof ze hem kennen, ging ik daarvan uit.quote:
Die is onvindbaar? Gek.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:09 schreef Amee het volgende:
[..]
*krabt hoofd
Je minpunten zijn de valkuilen van je kwaliteiten.....quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:15 schreef Amee het volgende:
[..]
Ah, de sollicitatie!
Gek genoeg kan ik met zekerheid wel minpunten opnoemen maar geen kwaliteiten.![]()
Wanneer jullie een je profiel invullen, hoe weten jullie dan wat je kwaliteiten zijn? Behalve dat ik goed ben in talen leren en lekker kan koken (al zeg ik het zelf) weet ik niks echt zeker.
Woooow wisdomquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:47 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Je minpunten zijn de valkuilen van je kwaliteiten.....
Zolang je met je kwaliteiten die putjes dicht kunt gooien is er weinig aan de handquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:47 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Je minpunten zijn de valkuilen van je kwaliteiten.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |