Wat ik ook denk. Haha!quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:53 schreef M1stral het volgende:
Die kerel komt niet, die zit gewoon te fappen op zijn wallpapertje.
Doe even normaal. Dit staat los van z'n functie.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:45 schreef Hineni het volgende:
[..]
Ze wist wat voor functie hij had. Wellicht ook bij welk bedrijf?
Ben normaal gesproken van het de-escaleren maar een mailtje/bezoek naar zijn HR afdeling, en ik wil nog wel eens zien hoe onbevreesd zo'n reputatie gevoelige man is.
Z'n werk zal hem voor wat er tot nu toe geschreven is niet kunnen ontslaan, dus dat ruïneren valt wel mee. De politie mag ook niks totdat hij in overtreding is. Bij haar in de buurt komen is geen overtreding. Voor nu zit Brybry wel met een onveilig gevoel thuis en heeft gemeend voor de veiligheid een logé te vragen. Vind ik nogal wat. Als hij door gaat mag hij best wel het gevoel krijgen dat er consequenties aan zijn gedrag zitten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:55 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Doe even normaal. Dit staat los van z'n functie.
Hij heeft brybry verder nog helemaal niks aan gedaan. Dus is er nog niks aan de hand.
En als die wel langs komt kan ze het beste de politie bellen.
Maar laat werk er buiten. Je hoeft die man niet te ruineren.
Als hij constant aan haar deur gaat rammelen of ze heeft het gevoel dat hij haar stalkt, dan kan je prima de politie inschakelen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:10 schreef Hineni het volgende:
[..]
Z'n werk zal hem voor wat er tot nu toe geschreven is niet kunnen ontslaan, dus dat ruïneren valt wel mee. De politie mag ook niks totdat hij in overtreding is. Bij haar in de buurt komen is geen overtreding. Voor nu zit Brybry wel met een onveilig gevoel thuis en heeft gemeend voor de veiligheid een logé te vragen. Vind ik nogal wat. Als hij door gaat mag hij best wel het gevoel krijgen dat er consequenties aan zijn gedrag zitten.
Yes, bestempeld als 'geen creep'!quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:21 schreef Brybry het volgende:
Zo. Nja, ik heb veel met hem gechat, videobellen...Van alle dates die ik ooit heb gehad is dit de enige Creep.
Dit had ik op geen enkele manier zien aankomen.
Vanmiddag nog een lang bericht gekregen en nu is het stil. Hij weet dat ik vandaag alleen thuis ben dus ik heb maar even bezoek uitgenodigd die blijft slapen.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:07 schreef Sfancta het volgende:
Lekker moeilijk doen dames, waarom? Heb open relatie, kom naar mij, ben geen creep, als je wil vrouwtje erbij lekker toch?
Wel even op tijd dm'en dan kan ik nog oppas regelen voor de honden en kinderen.
Bedankt
Je bent zoooo moooi.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:55 schreef Amee het volgende:
[..]
Wat ik ook denk. Haha!
Mannen zeggen gekke dingen om een vrouw te krijgen waar ze haar willen hebben. Slijmen vertrouw ik nooit.
Neem je ook mannen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:07 schreef Sfancta het volgende:
Lekker moeilijk doen dames, waarom? Heb open relatie, kom naar mij, ben geen creep, als je wil vrouwtje erbij lekker toch?
Bedankt
Dat komt ook. Iet helemaal geweldig over tochquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:07 schreef Sfancta het volgende:
Bedankt
Oh wat vervelend!quote:Op donderdag 18 februari 2021 07:21 schreef Avianflu het volgende:
@:brybry,
Ooit iets soortgelijks meegemaakt, toen ik nog H5N1 was.
Uiteindelijk was het blaffende honden bijten niet. Niet laten merken dat het je wat doet, vooral geen angst laten zien.
Ik moest helaas wel mijn nummer veranderen.
Richt je ook maar even alleen op cheapo is mijn advies, goed voor hem, jou en alle andere mannenquote:Op donderdag 18 februari 2021 07:17 schreef Brybry het volgende:
Zo, dames en heren.
Ik heb gelukkig een rustige avond gehad! Nog wel wat smeekberichten ontvangen maar dat was het![]()
@:Sounddragon voordat jij door de bocht komt: Ja het was gezellig met cheapo
Als jij even voor mij 15 min op de knieen gaat breek je ze vast niet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:23 schreef Cockwhale het volgende:
Zo, ik heb wat gemist. Wat een figuur... maar er hoeven dus geen knieën gebroken te worden?
Als ik niet al immuun was zou ik nu gewoon blozen van genoegen. Klinkt zo overtuigend...quote:Op donderdag 18 februari 2021 06:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent zoooo moooi.
Alleen jij maakt mijn leven compleet...
Al immuunquote:Op donderdag 18 februari 2021 08:26 schreef Amee het volgende:
[..]
Als ik niet al immuun was zou ik nu gewoon blozen van genoegen. Klinkt zo overtuigend...
Je was niet onderhoudend. Heb je wel goed afgesloten? Bijvoorbeeld met "ToT morgen" ofzoquote:Op donderdag 18 februari 2021 08:23 schreef scrupuleus het volgende:
2 matches gisteren, kijk ik nu weer allebei weg, wat is dat toch.
Je was wat?quote:Op donderdag 18 februari 2021 07:21 schreef Avianflu het volgende:
@:brybry,
Ooit iets soortgelijks meegemaakt, toen ik nog H5N1 was.
Uiteindelijk was het blaffende honden bijten niet. Niet laten merken dat het je wat doet, vooral geen angst laten zien.
Ik moest helaas wel mijn nummer veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |