Nou, niet alle aspecten en alle grapjes natuurlijk maar globaal absoluut hoor! Het helpt natuurlijk ook wel dat -ie intussen alle personages prima kent en wat hun karakters en onderlinge verhoudingen zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:49 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Wat een hele vent al zo zeg! Snapt hij de verhalen ook echt al een beetje?
quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:30 schreef minilot het volgende:
Hij neemt er in het dagelijks leven ook wel taal van over en soms is dat snoezig ('Grote grutjes!' als -ie verbaasd is) en soms wat minder ('Luister, nietswaardige vlo!' tegen het argeloze buurjongetje van twee
![]()
)..
Eentje, de D49! Plus een grote verzameling grafheuvels op dezelfde wandelroute.quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:28 schreef minilot het volgende:
@:lunapuella Dat heerlijke haar van al je mannen!Nog hunebedden bezocht in Drenthe?
Wat leuk!quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, niet alle aspecten en alle grapjes natuurlijk maar globaal absoluut hoor! Het helpt natuurlijk ook wel dat -ie intussen alle personages prima kent en wat hun karakters en onderlinge verhoudingen zijn.
Als de nieuwe Donald Duck op donderdag binnenkomt lezen ik en mijn man (beiden al decennia Duckfan) 'm allebei een paar keer aan Günther voor en in de dagen erna 'leest' -ie 'm dan plaatje voor plaatje zelf. En soms trekt -ie een Duck van drie maanden geleden uit de stapel en dan lepelt -ie de verhalen zó weer op
Is met een Duckje of tien op de bank ook probleemloos een uur muisstil bezig
![]()
Hij neemt er in het dagelijks leven ook wel taal van over en soms is dat snoezig ('Grote grutjes!' als -ie verbaasd is) en soms wat minder ('Luister, nietswaardige vlo!' tegen het argeloze buurjongetje van twee
![]()
)..
Het is voor de taalontwikkeling ook wel heel lekker natuurlijk, elke week zo'n vers stripblad propvol pittige woorden in begrijpelijke dialogen en verduidelijkende afbeeldingen - hij steekt er op een makkelijke manier zo echt een hoop van op!
quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:28 schreef LeSage het volgende:
Mijm zit weer in zo’n waarom-fase... net weer bij alles doorvragen.
En na de zoveelste ‘waarom moet ik slapen?’ zei ik de afgrijselijke woorden: ‘omdat ik het zeg.’
‘Oh, oké!’
Niet de verwachte reactie
Haha echt he!quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:22 schreef Malteser het volgende:
Gefeliciteerd Peejtur! Welkom bij de peuters.
[..]
Wat een heerlijke snoet!
Gefeliciteerd!quote:
Haha, dan kun je soms echt verbaasd zijn hè?quote:Op donderdag 4 maart 2021 13:28 schreef LeSage het volgende:
Mijm zit weer in zo’n waarom-fase... net weer bij alles doorvragen.
En na de zoveelste ‘waarom moet ik slapen?’ zei ik de afgrijselijke woorden: ‘omdat ik het zeg.’
‘Oh, oké!’
Niet de verwachte reactie
Heerlijk!quote:
Hier was douchen een tijdje drama, nu baddert hij in een piepklein baby opblaasbadjequote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:01 schreef Loj het volgende:
Hoi! Ik gooi er maar weer eens een peuterige vraag in
Heeft iemand nog tips voor een peuter met watervrees? De laatste twee weken begint Li al te huilen als we naar boven gaan en de jongens al in bad liggen. En met huilen bedoel ik dan echt krijsen!
We proberen nu al een tijdje haar te wassen met washandjes en water (dus geen douche/bad) en het haar zelf te laten doen, maar ze gaat echt helemaal over de rooie.
Dus misschien heeft een van jullie nog de tip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |