Als ik een berg verspreid groeit de oppervlakte van bovenaf gezien ook. Verder staat in dat artikel ook duidelijk vermeld dat de zeespiegel ook daar gestegen is wat is daar lachwekkend aan?quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
https://phys.org/news/2018-02-pacific-nation-bigger.html
![]()
Bij zulk blindelings vertrouwen in de toekomst vwb bevolkingsaantallen begrijp ik de blinde paniek over het klimaat niet. Neem daar dan de dezelfde houding bij aan en vertrouw er op dat toekomstige generaties klimaatproblemen de baas zullen kunnen. Zo'n houding zorgt iig er voor dat er weloverwogen veranderingen gedaan kunnen worden en niet die onzin die er nu gaande is van hier van het gas af gaan en een paar km verder juist massaal op gas over gaan. Wat er nu gaande is, is kapitaalverkrachting en zakkenvullen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
De bevolkingsgroei zal inderdaad nog even doorgaan, maar de eerste projecties over wereldwijde bevolkingskrimp na een bepaalde datum zijn er ook al. Duurt nog wel effe dat wel.
Verder is het dubbele ook wel dat men in bepaalde kringen geen cent zou willen uitgeven aan het mogelijk maken van anticonceptie en educatie erover in bepaalde landen. Maar anderzijds wel roepen dat er gewoon minder mensen moet komen. Tja. *Gooit armen in de lucht*
Ik denk dat wel elkaar niet gaan overtuigen van ons beider gelijk!quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als ik een berg verspreid groeit de oppervlakte van bovenaf gezien ook. Verder staat in dat artikel ook duidelijk vermeld dat de zeespiegel ook daar gestegen is wat is daar lachwekkend aan?
Of heb je alleen een titel gezocht die in je straatje past.
is allemaal opgeklopte Yuppen praatquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ken je YBS Youngbloods Australia https://www.youtube.com/c/Youngbloods/videos
[..]
Waar hij woont (Australië) is het wel heel prachtig allemaal... Zou daar best eens een tijd willen wonen!
Er is alleen geen beider gelijk op basis van basale natuurkundige regels.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik denk dat wel elkaar niet gaan overtuigen van ons beider gelijk!
Geeft ook niet want er moeten altijd vragen zijn en blijven... altijd kritisch zijn over alles is alleen maar goed.
And 'at the end of the day' we all want a great earth for generations to come!
De Filipijnen zijn prachtig inderdaad!quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
is allemaal opgeklopte Yuppen praat
Filipijnen is exact hetzelfde en erg verslavend
https://www.google.nl/sea(...)RAB&biw=1536&bih=818
Kun je ook nog een leuke reisgezellin meenemen
https://www.dateinasia.com/lhiamae
Het mooiste vind ik daar die Jeepnys, die zijn geweldig, allemaal kunstwerkjes , op een plein gaan zitten met een koud pilsje en dan de hele dag Jeepnys kijkenquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
De Filipijnen zijn prachtig inderdaad!
Waren ze dat altijd al niet? Ze zijn alleen niet van het onwetenschappelijke alarmisme. Net zo min ze van onwetenschappelijke totale ontkenning zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:40 schreef skrn het volgende:
Doen of doodgaan, is dat serieus waarom we hier een topic over openen. Do or die nogal letterlijk vertaald?
Goed punt: ook Elsevier is om. In ieder geval: ze snappen dat uitstootgassen tot klimaatverandering leiden, en dat mindering goed is voor klimaat en milieu. Kijk, daar zit de verrassing, eerlijk gezegd.
Ik vind Elsevier, hoe moet ik dat zeggen, zo'n blad dat zegt heel objectief te zijn, heel wetenschappelijk allemaal, Elsevier streeft dat imago heel erg na, maar puntje bij paaltje net zo idealistisch, alleen dan in tegenovergestelde zin.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:52 schreef silverhill het volgende:
[..]
Waren ze dat altijd al niet? Ze zijn alleen niet van het onwetenschappelijke alarmisme. Net zo min ze van onwetenschappelijke totale ontkenning zijn.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe even normaal. Je hebt het wel over de minister van hoop!
Dit is de Minister van Feestquote:
Hoop doet feesten maat, hoop doet feesten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dit is de Minister van Feest
Wat vang je nou maandelijks van ome Fladdermier voor je getrol hier op FOK!?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe even normaal. Je hebt het wel over de minister van hoop!
Ja, erg bijzonder voor de lijsttrekker van een partij die rond de 12 tot 15 zetels schommelt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Men ziet in haar de eerste vrouwelijke minister president van Nederland.
Dan nog liever Marijnissenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:55 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, erg bijzonder voor de lijsttrekker van een partij die rond de 12 tot 15 zetels schommelt.
Volgens mij ziet enkel een deel van de D66 leden dat zo. Voor de rest helemaal niemand.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Men ziet in haar de eerste vrouwelijke minister president van Nederland.
Liever gewoon de lijsttrekker/kandidaat met de meeste voorkeursstemmen van de grootste partij binnen een nieuwe coalitie, of dat nu een vrouw of een man is.quote:
Ja, Kaag maakte Lilian helemaal af in M. (Kleinerend zelfs!)quote:
met Renske als Minister Sociale Zaken en Omtzigt minister van Financiënquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |