Was dat dit onderzoek:quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jongeren hebben er het meest last van was laatst op Nieuwsuur uit onderzoek gebleken. Ouderen hadden echt relatief weinig psychisch ongemak. Heel weinig vergeleken met jongeren iig.
Oh op die manier. Ja, eensquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:27 schreef capricia het volgende:
[..]
VW hoeft daar geen rekening mee te houden. Tuurlijk niet.
Maar voor de rechter, dat ze zei dat ie weg kon (kostbare tijd), prima.
Ik ga er vanuit dat je dat best kan onderbouwen met cijfers?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is geen spel, gewoon gebaseerd op de cijfers. Scholen zijn de grootste brandhaarden. Niet de horeca, niet de winkels. Derhalve dien je eerstgenoemde dicht te houden.
Nog een volledige lockdown tot 2 maart bedoel je?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ok whatever
Ik denk dat het handig is om alles dicht te houden als de storm komt.
Dat is een reëel scenario inderdaad.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, maar zonder de avondklok was het 10% hoger geweest!
Nee maar Etto.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet wat @:Noek zegt.
Ga je even relaxen ofzo. Filmpje erbij.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:28 schreef popje het volgende:
Jongens ik word hier moe van. Dit soort avonden putten me uit. Ik moet uitloggen.
Tot de storm ligt, Ettoquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog een volledige lockdown tot 2 maart bedoel je?
Die cijfers. 82% zit tegen een burn-out aan maar 61% heeft geen last van een avondklok.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:25 schreef popje het volgende:
Bij Jinek: 61% van de jongeren heeft er geen last van, nee, want er kan uberhaupt helemaal niks meer, ze zijn lamgeslagen... we zijn er inmiddels aan gewend dat er niks kan en dat we binnen zitten te wachten tot het beter wordt.
Dit onderzoekje wil ik maandag nog wel even overdoen in mijn examenklassen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:29 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Die cijfers. 82% zit tegen een burn-out aan maar 61% heeft geen last van een avondklok.
quote:
Hoeft niet, komt zo vast wel weer iemand met wat uitspraken over biologisch afval en zo.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee maar Etto.![]()
Misschien kan die weer over de 2e wereldoorlog beginnen.
Dank Capricia!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Ga je even relaxen ofzo. Filmpje erbij.
Fijne avond. En tot morgen!
Vanwege de B117 variant? De R-waarde is exact evenveel afgenomen als hij gegroeid is door de B117 variant in die tijd. Ik weet dat je sterk bent in statistiek, hoe aannemelijk is het nou dat de R-waarde op exact dezelfde manier doorkabbelt als daarvoor. Dan is het scenario dat de avondklok helemaal niet zoveel effect het toch aannemelijker?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:29 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat is een reëel scenario inderdaad.
Die 82% burnout, dat nieuwsbericht is ingetrokken. Sloeg nergens op.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:29 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Die cijfers. 82% zit tegen een burn-out aan maar 61% heeft geen last van een avondklok.
Tijd om naar de kroeg te gaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:28 schreef popje het volgende:
Jongens ik word hier moe van. Dit soort avonden putten me uit. Ik moet uitloggen.
82% is overdreven, maar ik denk dat zeker de helft van de jongeren het leven wel behoorlijk *** vindt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:29 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
En onderzoekje 'iedereen staat achter avondklok' is natuurlijk de waarheid.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Was dat dit onderzoek:
Nieuws over dreigende corona-burnout bij 80% van jongeren is ‘totale quatsh'
De avondklok is dan ook totaal niet uit te leggen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En onderzoekje 'iedereen staat achter avondklok' is natuurlijk de waarheid.
Het oude normaal komt inderdaad nooit meer terug.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:31 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk dat het nooit weer echt klaar is. De maatschappij veranderd dusdanig dat ik geen normaal meer voor me zie. Kuipers kan wel zeggen "even volhouden" maar mij doet het niks meer. In maart was ik ook van het "hou vol jongens!" Nu ben ik gewoon depri, gedemotiveerd en verbitterd. Knap irritant dit als alleenstaande. Lekker makkelijk dat "even volhouden" als je een gezellig gezinnetje hebt.
Logisch dat die bejaarden totaal geen last hebben van de maatregelen. Die vinden het alleen maar mooi dat een compleet land aan hun voeten ligtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jongeren hebben er het meest last van was laatst op Nieuwsuur uit onderzoek gebleken. Ouderen hadden echt relatief weinig psychisch ongemak. Heel weinig vergeleken met jongeren iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |