abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198100507
In Londen is de lockdown zo streng, dat er echt gewoon nergens iemand op straat is, in hartje Londen:

Krijg er een beetje "I am legend" gevoel bij, heel vreemd zo'n leeg Londen.

Maar blijkbaar heeft zo'n lockdown dus weinig effect, aangezien het daar nog veel slechter gaat dan hier.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 20 februari 2021 @ 05:35:08 #52
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198106970
Ik hoop van wel
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 20 februari 2021 @ 06:25:49 #53
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198107106
Genoeg sukkels in NL die graag 'stevige maatregelen' zien omdat ze daar een hard plassertje van krijgen, zonder erbij na te denken of die maatregelen helpen want het gaat immers om het 'gevoel van urgentie' en van de avondklok hebben die levenloze zombies toch geen last dus waarom niet, doe nog maar een maandje of wat langer, corona doen we met ze alle mense!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 20 februari 2021 @ 07:26:57 #54
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_198107211
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 06:25 schreef Ringo het volgende:
Genoeg sukkels in NL die graag 'stevige maatregelen' zien omdat ze daar een hard plassertje van krijgen, zonder erbij na te denken of die maatregelen helpen want het gaat immers om het 'gevoel van urgentie' en van de avondklok hebben die levenloze zombies toch geen last dus waarom niet, doe nog maar een maandje of wat langer, corona doen we met ze alle mense!
Nog even volhouden, wat is nou een jaar op een mensenleven, ik kwam toch al niet buiten 's avonds, Netflixen deed je toch al.
Die aids. :')
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  zaterdag 20 februari 2021 @ 08:40:15 #55
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198107460
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 07:26 schreef YourCaptor het volgende:
Nog even volhouden, wat is nou een jaar op een mensenleven, ik kwam toch al niet buiten 's avonds, Netflixen deed je toch al.
Juist, die. Categorie ouwe vrijster met een punnikhobby, die ons nu de les gaat lezen hoe we moeten leven.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_198107514
Tot eind maart blijft de avondklok wel
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_198107534
Rond maart/april als het stookseizoen afloopt gaat de avondklok ook weg want dan is het Covid seizoen ten einde, Covid is net als de griep en gedraagt zich net zo, richting de herfst/winter begint het feest opnieuw tenzij het vaccin wonderen verricht.

Mischien dat het nog 1x verlengt wordt tot max april maar zeker niet langer.
  zaterdag 20 februari 2021 @ 12:44:55 #58
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_198110268
Met "zeker niet" zou ik oppassen. Straks is de 100miljoenmiljardste variant er en moet je "gewoon nog even volhouden".
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_198110975
Ja, wordt zeker verlengd.
Zal worden uitgeruild met opening van scholen, winkels en een deel van de horeca.

Omdat ondanks mooie verhalen van de brancheorganisaties is aangetoond dat kroegen en discotheken niet verantwoord open kunnen zullen die nog wel een tijd op slot moeten blijven. En dan helpt de avondklok enorm.
-
  zaterdag 20 februari 2021 @ 13:50:44 #60
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_198111039
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 07:26 schreef YourCaptor het volgende:

[..]

Als je jong bent is een jaar heel veel.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 20 februari 2021 @ 21:01:34 #61
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_198117758
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 13:50 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Als je jong bent is een jaar heel veel.
Ik was cynisch. Mocht je twijfelen.
Open met die hap.
pi_198118470
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 01:58 schreef Maharski het volgende:
Mij houden ze 's avonds echt niet binnen als het straks beter weer wordt. Hopelijk heel veel anderen ook niet. Massaal er geen gehoor aan geven, lijkt, naast geweld, ons enige krachtige wapen te worden.
Zodra het beter weer wordt zullen het aantal besmettingen sowieso al minder worden. Tegen die tijd is de avondklok allang opgeheven.
pi_198118875
Vroeger stonden we middenin de belangstelling. Ik snap dat dat in coronatijd anders is, maar nu staan gezonde mensen helemaal onderaan het lijstje. Dat is het andere uiterste. De avondklok/Spertijd wordt verlengd!
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
pi_198144454
Ik denk wel met kappers open.
Jongeren kunnen makkelijk overdag afspreken. 's Avonds en 's nachts die bijeenkomsten, je hebt er geen zicht op. Het is een veilige basis om die avondklok te hebben en als het dan goed gaat met zaken overdag weer naar normaal, kan die basis, de avondklok, ook verdwijnen.

Hoe zit het eigenlijk met de cijfers? Misschien kunnen de dierentuinen ook weer open? Daar vindt echt niet het gros van de besmettingen plaats, ik durf te stellen dat het vrijwel nihil is vanwege de 1,5-maatregelen door het personeel.

[ Bericht 50% gewijzigd door Mondkapje op 22-02-2021 13:38:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')