abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 februari 2021 @ 20:47:53 #1
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198043931
Ja

Nee
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:03:24 #2
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_198044329
Nee, want de verkiezingen komen eraan.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_198044669
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:03 schreef PzKpfw het volgende:
Nee, want de verkiezingen komen eraan.
Nou, ze scheiten echt keihard in hun broek en een belangrijk deel van het electoraat (namelijk de oudjes) vind die avondklok hartstikke prima want anders heb je FEESTUNDE JONGERUH en dat is natuurlijk schandalig. Dus hou er maar rekening mee dat ze het doortrekken.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_198045572
Ja. gok ik.

hEt iS mAaR vOoR tWeE wEken. hEt iS mAaR vOoR dRiE eXtRa wEken. En voor je het weet zit je er een half jaar aan vast. :r
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_198045578
Ja, geen twijfel.

...en middelbare scholen open. That’s it!
pi_198045716
Ja, maar niet door vandaag. Het zou altijd al worden ingezet als wisselgeld voor het openen van de middelbare scholen. Eerst zou de avondklok er als eerste af gaan maar toen werd het verlengd onder het mum van ja maar de basisscholen. Die riedel gaan ze zeker nog een keer herhalen.
pi_198045854
Geen enkele onderbouwing voor die hele avondklok dus waarom zouden ze die niet verlengen.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_198046005
Lach of ik schiet show is er niks bij..
  dinsdag 16 februari 2021 @ 22:22:34 #10
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_198046418
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:59 schreef franske19 het volgende:
Geen enkele onderbouwing voor die hele avondklok dus waarom zouden ze die niet verlengen.
Exact. Het maakt geen fluit uit, ze verzinnen gewoon wat en voilą avondklok. En tig keer verlengen.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_198046456
MF K*Tklok...
  dinsdag 16 februari 2021 @ 22:49:06 #12
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_198047134
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:59 schreef franske19 het volgende:
Geen enkele onderbouwing voor die hele avondklok dus waarom zouden ze die niet verlengen.
Net als de onderbouwing voor die 4 uur van die click en collect. :') Ik denk niet dat ze de avondklok nu al in de prullenbak gaan gooien.
pi_198047228
Als ze verlengen om die Engel te zieken ben ik voor.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_198047976
Yes mensen lekker opsluiten terwijl het weer langer licht blijft. Al het positieve uit de mens weg halen en leven als zombies.
  woensdag 17 februari 2021 @ 00:04:12 #15
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198048661
Natuurlijk komt er een verlenging, zoals deze ook voor alle overige maatregels zullen gaan gelden.
De avondklok was voor Rutte c.s. een uitdaging. Nu deze stap succesvol gezet is zonder noemenswaardige weerstand zullen ze het niet terugdraaien/beeindigen, hooguit aanpassen/verzwaren.

Je moet het Nederlands volk zien als een grote groep koeien in een weide; het gros staat er vrolijk bij, her en der een uitzondering die wat wild en uitdagend uit de ogen kijkend staat te loeien naar hun meesters die ongeinteresseerd toekijken terwijl ze op het gemakje tegen de afrastering staan te leunen

Zolang wij allemaal thuis op een bankstel kunnen neerploffen met een hap vreten en Netflix kunnen kijken blijft 99% als een mak schaap alles accepteren
Mai pben rai~!
pi_198069515
Niks mis met die avondklok hoor, ik heb er geen last van ^O^
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  donderdag 18 februari 2021 @ 08:34:51 #17
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_198069521
Daar ga ik wel vanuit ja.
pi_198076826
Jazeker, zal verlengd moeten worden.
Zeker nu met die Britse variant die sneller verspreid en waar vaccins minder goed tegen werken.
Denk een verlenging tot zeker mei.
  Moderator donderdag 18 februari 2021 @ 16:45:52 #19
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_198076862
Zeker wordt het verlengd. Dat wil de staat natuurlijk nu ze beledigd zijn door het proces. Zo werkt dat.

Anyhow, dan nog denk ik van wel. Het zal allemaal nog wel te onveilig zijn en zo. En op zich is het prima. Vind het alleen jammer wanneer één bezoeker is langsgeweest dat het om 20:45 al schluss is
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_198077158
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 16:43 schreef hartloper het volgende:
Jazeker, zal verlengd moeten worden.
Zeker nu met die Britse variant die sneller verspreid en waar vaccins minder goed tegen werken.
Denk een verlenging tot zeker mei.
Vanwege de daarna volgende zuid-Afrikaanse variant lijkt totale opsluiting van alle Nederlanders, behalve OMT'ers die in talkshows aanschuiven, me het veiligste.

[ Bericht 0% gewijzigd door DDDDDaaf op 18-02-2021 17:20:33 ]
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_198077287
Vriendengroep heeft al maanden niet meer met zn allen afgesproken, om ons aan de "dringende adviezen" te houden mbt groepsgrootte qua bezoek. Begin maar is het nog best lang licht en was buiten afspreken het plan.

Als ze nu die avondklok gaan verlengen acht ik de kans groot dat onze goede bedoelingen mbt bezoekersaantal gewoon de prullenbak ingaan, en zitten we met 8 man in een woonkamer en nemen we wat matrasjes mee.
  donderdag 18 februari 2021 @ 17:13:14 #22
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_198077318
De avondklok blijft wel, want die brengt maar beperkte economische schade met zich mee.
pi_198077919
die blijft nog wel tot mei
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198078032
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:03 schreef PzKpfw het volgende:
Nee, want de verkiezingen komen eraan.
Haha, welnee. De VVD staat nog steeds torenhoog in de peilingen, ondanks de toeslagenaffaire, ondanks alle zogenaamd 'impopulaire' coronamaatregelen, ondanks de schandalige traagheid met de vaccinaties, en ondanks alle andere ellende.
De gehele VVD-fractie kan een orgie met minderjarigen houden op de Dam, en dan zouden ze nog steeds de verkiezingen winnen :')
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_198078051
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 00:04 schreef KNAK het volgende:

.... je moet het Nederlands volk zien als een grote groep koeien in een weide; het gros staat er vrolijk bij, her en der een uitzondering die wat wild en uitdagend uit de ogen kijkend staat te loeien naar hun meesters die ongeinteresseerd toekijken terwijl ze op het gemakje tegen de afrastering staan te leunen

Zolang wij allemaal thuis op een bankstel kunnen neerploffen met een hap vreten en Netflix kunnen kijken blijft 99% als een mak schaap alles accepteren
Nou, nou
  donderdag 18 februari 2021 @ 18:25:17 #26
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198078698
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:52 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Nou, nou
Ik heb het amper geschreven en de verlenging is zowat al weer een feit.. 2 maart versoepelen? Thuis om 21:00 netflixen!.
Mai pben rai~!
pi_198079159
COR / Rutte niet optimistisch over versoepelingen na 2 maart.

[ Bericht 24% gewijzigd door DX11 op 18-02-2021 19:03:57 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_198079443
Die avondklok gaat er op z'n vroegst pas in de zomer af.
pi_198079510
Ik denk dat die tot oktober verlengd wordt en dan hebben ze wel weer een variant op de variant, en daar een variant op.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_198079535
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 08:33 schreef Sicstus het volgende:
Niks mis met die avondklok hoor, ik heb er geen last van ^O^
Ja maar niet iedereen is autistisch. ;(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_198079560
Die avondklok gaat er voorlopig nog niet af.
Wat mij betreft hebben de middelbare scholen en nog wat zaken voorrang.

En ik ben ook skeptisch of de besmettingen nog wel significant dalen. Bovendien zijn de ziekenhuizen nog lang niet leeg. Er worden nog steeds veel te veel mensen opgenomen iedere dag.
Definitely not CIA
pi_198079600
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 19:07 schreef capricia het volgende:
Die avondklok gaat er voorlopig nog niet af.
Wat mij betreft hebben de middelbare scholen en nog wat zaken voorrang.

En ik ben ook skeptisch of de besmettingen nog wel significant dalen. Bovendien zijn de ziekenhuizen nog lang niet leeg. Er worden nog steeds veel te veel mensen opgenomen iedere dag.
Ondanks dat dat allemaal waar is, wordt de economische schade, en de geestelijke impact op mensen, op een gegeven moment groter dan dat de beperkingen opleveren.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_198079685
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 19:07 schreef capricia het volgende:
Die avondklok gaat er voorlopig nog niet af.
Wat mij betreft hebben de middelbare scholen en nog wat zaken voorrang.

En ik ben ook skeptisch of de besmettingen nog wel significant dalen. Bovendien zijn de ziekenhuizen nog lang niet leeg. Er worden nog steeds veel te veel mensen opgenomen iedere dag.
Er komt een tijd in de vrij nabije toekomst dat me dat echt geen ene fukk meer interesseert.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_198079695
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:59 schreef franske19 het volgende:
Geen enkele onderbouwing voor die hele avondklok dus waarom zouden ze die niet verlengen.
Aantal besmettingen verlaagd = avondklok verlengen, want het werkt

Aantal besmettingen niet verlaagd = avondklok verlengen, want het werkt nog niet afdoende
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_198079859
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 19:10 schreef kleinvogelijn het volgende:

[..]

Aantal besmettingen verlaagd = avondklok verlengen, want het werkt

Aantal besmettingen niet verlaagd = avondklok verlengen, want het werkt nog niet afdoende
Dat is logica waar geen speld tussen te krijgen is ^O^
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_198080062
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 19:10 schreef kleinvogelijn het volgende:

[..]

Aantal besmettingen verlaagd = avondklok verlengen, want het werkt

Aantal besmettingen niet verlaagd = avondklok verlengen, want het werkt nog niet afdoende
Jep, daarom loop ik al vanaf september met een banaan in m'n oor. Wie weet hoe erg het was geweest zonder, dus het is echt nog onverantwoord 'm eruit te halen ;)

Het cynisme krijgt bij mij wel de overhand nu. Ik keek altijd een beetje neer op mensen die de politiek 'een grote poppenkast' noemden maar nu ik een jaar lang het nieuws, elk debat en elke persconferentie intensief gevolgd heb... nou ja, de rest van de zin doet zich raden.
pi_198080091
quote:
15s.gif Op donderdag 18 februari 2021 19:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Er komt een tijd in de vrij nabije toekomst dat me dat echt geen ene fukk meer interesseert.
Ik adviseer je om een lange, lange adem te hebben. O+
Kan het alleen maar meevallen.
Definitely not CIA
pi_198080116
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 19:08 schreef DX11 het volgende:

[..]

Ondanks dat dat allemaal waar is, wordt de economische schade, en de geestelijke impact op mensen, op een gegeven moment groter dan dat de beperkingen opleveren.
Over een paar weken kun je stemmen. We gaan zien wat NL in meerderheid vindt van dit beleid.
Definitely not CIA
pi_198080251
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 19:23 schreef belanov het volgende:

[..]

Jep, daarom loop ik al vanaf september met een banaan in m'n oor. Wie weet hoe erg het was geweest zonder, dus het is echt nog onverantwoord 'm eruit te halen ;)

Hier heb ik echt vreselijk om moeten lachen. Ik word ook steeds cynischer.
pi_198080542
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 19:15 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Dat is logica waar geen speld tussen te krijgen is ^O^
Jep. Zo rolt Rutte op advies van Van Dissel, Ab en de hele kliek. 8)7
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_198080861
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 19:30 schreef Morri2 het volgende:

[..]

Hier heb ik echt vreselijk om moeten lachen. Ik word ook steeds cynischer.
Ik heb vooralsnog geen corona gehad, dus het is niet uit te sluiten dat het enig effect heeft. Daarnaast straalt het een urgentiegevoel uit, ook niet onbelangrijk!

Ik denk vooral dat het me afstompt dat het toegeven van een fout gezien wordt als een politieke doodzonde. Zelfs in deze crisis moet gezichtsverlies ten koste van alles voorkomen worden. Terwijl iemand die zijn fout toegeeft of voortschrijdend inzicht toont bij mij veel hoger in achting staat dan iemand die koppig blijft volhouden aan z'n rammelende standpunt.
pi_198086285
quote:
12s.gif Op donderdag 18 februari 2021 19:47 schreef belanov het volgende:

[..]

Ik denk vooral dat het me afstompt dat het toegeven van een fout gezien wordt als een politieke doodzonde. Zelfs in deze crisis moet gezichtsverlies ten koste van alles voorkomen worden. Terwijl iemand die zijn fout toegeeft of voortschrijdend inzicht toont bij mij veel hoger in achting staat dan iemand die koppig blijft volhouden aan z'n rammelende standpunt.
Ik vind dit dus ook kwalijk, en het stoort me enorm. Het lijkt alsof er het afgelopen jaar ook niks geleerd is. Dat baart me best zorgen. In 2003 zijn we ontsnapt aan SARS. In 2012 aan MERS. In 2020 was het raak: COVID-19. Er komen steeds vaker van dit soort virussen en waarschijnlijk krijgen we er steeds vaker mee te maken. Gaan we nu echt elke, pakweg 8-10 jaar, 1-2 jaar (of langer) op slot?

Ik zie gewoon niet dat er vooruit gekeken wordt, en dat er lering uit getrokken wordt. Of misschien dat we over 2 jaar een commissie krijgen die een paar volumeschrijvers inhuren om een dik rapport te fabriceren, waar weinig in staat, behalve vage adviezen en open-deur-waarheden?

Ik vind het verbijsterend.
  donderdag 18 februari 2021 @ 23:04:47 #43
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_198086977
quote:
12s.gif Op donderdag 18 februari 2021 19:47 schreef belanov het volgende:

[..]

Ik heb vooralsnog geen corona gehad, dus het is niet uit te sluiten dat het enig effect heeft. Daarnaast straalt het een urgentiegevoel uit, ook niet onbelangrijk!

Ik denk vooral dat het me afstompt dat het toegeven van een fout gezien wordt als een politieke doodzonde. Zelfs in deze crisis moet gezichtsverlies ten koste van alles voorkomen worden. Terwijl iemand die zijn fout toegeeft of voortschrijdend inzicht toont bij mij veel hoger in achting staat dan iemand die koppig blijft volhouden aan z'n rammelende standpunt.
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 22:47 schreef Morri2 het volgende:

[..]

Ik vind dit dus ook kwalijk, en het stoort me enorm. Het lijkt alsof er het afgelopen jaar ook niks geleerd is. Dat baart me best zorgen. In 2003 zijn we ontsnapt aan SARS. In 2012 aan MERS. In 2020 was het raak: COVID-19. Er komen steeds vaker van dit soort virussen en waarschijnlijk krijgen we er steeds vaker mee te maken. Gaan we nu echt elke, pakweg 8-10 jaar, 1-2 jaar (of langer) op slot?

Ik zie gewoon niet dat er vooruit gekeken wordt, en dat er lering uit getrokken wordt. Of misschien dat we over 2 jaar een commissie krijgen die een paar volumeschrijvers inhuren om een dik rapport te fabriceren, waar weinig in staat, behalve vage adviezen en open-deur-waarheden?

Ik vind het verbijsterend.
Dit zijn weilanden vol koeien aan waarheden. Politiek is vierjarenplanning. Steeds maar weer.

En in Nederland komt daar ook nog het polderen bij. Iedereen een zegje doen en uiteindelijk wordt er een oplossing verzonnen als alles al verrot is.

Beschamend, maar ik zie niet in dat dit binnen nu en 10 jaar verandert. Voor dergelijke eerlijke politiek is een ommezwaai nodig van jewelste.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_198087005
Minstens nog een jaar avondklok, want het zijn bange schijters die alles doen wat het OMT adviseert.
  donderdag 18 februari 2021 @ 23:13:03 #45
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198087182
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 19:08 schreef DX11 het volgende:

[..]

Ondanks dat dat allemaal waar is, wordt de economische schade, en de geestelijke impact op mensen, op een gegeven moment groter dan dat de beperkingen opleveren.
Dat is al een lange tijd het geval.

Spreek iemand in 1 van de hardst getroffen sectoren en je krijgt een bak bagger over je heen waar je van achterover slaat. Je mag dan, samen/alleen, met/zonder familie, met/zonder gezinnetje heel erg hard in je handjes knijpen als je thuis mag werken/uberhaupt nog werk hebt.
Mai pben rai~!
  donderdag 18 februari 2021 @ 23:13:24 #46
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_198087190
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 19:07 schreef capricia het volgende:
Die avondklok gaat er voorlopig nog niet af.
Wat mij betreft hebben de middelbare scholen en nog wat zaken voorrang.

En ik ben ook skeptisch of de besmettingen nog wel significant dalen. Bovendien zijn de ziekenhuizen nog lang niet leeg. Er worden nog steeds veel te veel mensen opgenomen iedere dag.
Met je eens. Maar hoop wel dat men openingen gaat vinden om ook rekening te kunnen houden met de sociale gevolgen van de corona maatregelen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_198088663
Ohhh hij wil er een onderdeel van de noodwet maken, en deze verlengen tot 1 juni :Y En daarna weer 3 maanden :s)
Typisch vvd is iets afschaffen vinden ze heel moeilijk.

Nog even en we krijgen Pim 2.0.... zal me niks verbazen dat er een gek helemaal doordraait en zijn geweer pakt :{
Interessant he ?
pi_198088745
Mij houden ze 's avonds echt niet binnen als het straks beter weer wordt. Hopelijk heel veel anderen ook niet. Massaal er geen gehoor aan geven, lijkt, naast geweld, ons enige krachtige wapen te worden.
Eens kijken
pi_198089169
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 01:58 schreef Maharski het volgende:
Mij houden ze 's avonds echt niet binnen als het straks beter weer wordt. Hopelijk heel veel anderen ook niet. Massaal er geen gehoor aan geven, lijkt, naast geweld, ons enige krachtige wapen te worden.
Dat wordt smullen voor de politie kas... :Y
"The Dutchman doesn’t exist, but his legacy makes our country so great."
pi_198089176
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 01:34 schreef Zwolsboy het volgende:
Ohhh hij wil er een onderdeel van de noodwet maken, en deze verlengen tot 1 juni :Y En daarna weer 3 maanden :s)
Typisch vvd is iets afschaffen vinden ze heel moeilijk.

Nog even en we krijgen Pim 2.0.... zal me niks verbazen dat er een gek helemaal doordraait en zijn geweer pakt :{
Welnee joh want deze maatregelen zijn tegen de gewone Nederlander... als het nu alleen tegen stoute buitenlanders was....dan ehhhhh...ok.
"The Dutchman doesn’t exist, but his legacy makes our country so great."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')