Nog even volhouden, wat is nou een jaar op een mensenleven, ik kwam toch al niet buiten 's avonds, Netflixen deed je toch al.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 06:25 schreef Ringo het volgende:
Genoeg sukkels in NL die graag 'stevige maatregelen' zien omdat ze daar een hard plassertje van krijgen, zonder erbij na te denken of die maatregelen helpen want het gaat immers om het 'gevoel van urgentie' en van de avondklok hebben die levenloze zombies toch geen last dus waarom niet, doe nog maar een maandje of wat langer, corona doen we met ze alle mense!
Juist, die. Categorie ouwe vrijster met een punnikhobby, die ons nu de les gaat lezen hoe we moeten leven.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 07:26 schreef YourCaptor het volgende:
Nog even volhouden, wat is nou een jaar op een mensenleven, ik kwam toch al niet buiten 's avonds, Netflixen deed je toch al.
Die aids.
Als je jong bent is een jaar heel veel.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 07:26 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Nog even volhouden, wat is nou een jaar op een mensenleven, ik kwam toch al niet buiten 's avonds, Netflixen deed je toch al.
Die aids.
Ik was cynisch. Mocht je twijfelen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:50 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als je jong bent is een jaar heel veel.
Zodra het beter weer wordt zullen het aantal besmettingen sowieso al minder worden. Tegen die tijd is de avondklok allang opgeheven.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 01:58 schreef Maharski het volgende:
Mij houden ze 's avonds echt niet binnen als het straks beter weer wordt. Hopelijk heel veel anderen ook niet. Massaal er geen gehoor aan geven, lijkt, naast geweld, ons enige krachtige wapen te worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |