Heeft zij ooit een hersenbloeding gehad ofzo? Dit is een oprechte vraag.quote:
Inmiddels heb ik het punt bereikt dat het niet langer leuk is, ik voel medelijden.quote:
Iets soortgelijks ja, zo'n brilletje half op de neus helpt ook niet mee.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft zij ooit een hersenbloeding gehad ofzo? Dit is een oprechte vraag.
Niks mis mee inderdaad. Overigens ook wel het minste van zo'n voorzitter mag verwachten in mijn ogen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:53 schreef Mani89 het volgende:
Die voorzitter die er nu zit komt echt 100x beter over.
Het is opeens landsbelang dat we vanavond 21:00 binnen blijven. Wat de effecten zijn van een avondklok is helaas nog steeds niet helder.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:54 schreef Mani89 het volgende:
Lol ze willen koste wat het kost dat iedereen voor 21:00 weer veilig opgeborgen wordt. Terrorutten.
Kutte en Jokerhaus!!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:54 schreef Mani89 het volgende:
Lol ze willen koste wat het kost dat iedereen voor 21:00 weer veilig opgeborgen wordt. Terrorutten.
Nee maar serieus, het feit dat ze zo panisch aan het doen zijn dat we absoluut voor 21:00 uur weer opgehokt moeten worden voelt erg onaangenaam.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kutte en Jokerhaus!!
~NWS, 16 februari 2021
Ik snap wel dat ze het willen behouden want wisselend beleid wil je ook niet. Straks krijg je weer gezeik als vrijdagavond iedereen weer opgehokt moet zitten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee maar serieus, het feit dat ze zo panisch aan het doen zijn dat we absoluut voor 21:00 uur weer opgehokt moeten worden voelt erg onaangenaam.
Hoe je die effecten exact moet meten is mij ook een raadsel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is opeens landsbelang dat we vanavond 21:00 binnen blijven. Wat de effecten zijn van een avondklok is helaas nog steeds niet helder.
Ja, niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe je die effecten exact moet meten is mij ook een raadsel.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:23 schreef Aguero het volgende:
Ik feliciteer mensen altijd vanuit de verbinding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |