Wat er altijd gebeurd als er groepjes speciaal voor de aandacht naar de rechtbank stappen: ze wraken de rechters.quote:
Ja heel vervelendquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is gewoon puur treiteren van de rechtsgang. Pols denkt dat ie een jurist is, vrij treurig allemaal
Hij komt wel op voor jouw vrijheden.quote:
Zijn het toch weer vijanden van het volk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:10 schreef hhh38 het volgende:
Die waardering voor de rechtsstaat duurde niet lang
Als de regering de rechtsbijstand nou niet had gesloopt, hadden ze die wellicht nog aan kunnen vragen om hun brakke wetgeving te reddenquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
Schandalig hoe de altijd sympathieke vrijheidsstrijder Willem Engel hier de maat wordt genomen. Over 20 jaar lopen er allemaal mensen met shirtjes van hem door de straten.
De rechtsstaat is als een column van Marcel van Roosmalen. We vinden het allemaal fantastisch, totdat we het er een keer niet mee eens zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:10 schreef hhh38 het volgende:
Die waardering voor de rechtsstaat duurde niet lang
Maurice de Hond, Willem Engel, Nederland krijgt de verzetsstrijders die het verdient.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
Schandalig hoe de altijd sympathieke vrijheidsstrijder Willem Engel hier de maat wordt genomen. Over 20 jaar lopen er allemaal mensen met shirtjes van hem door de straten.
En over 10 jaar hep half Nederland in het verzet gezeten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maurice de Hond, Willem Engel, Nederland krijgt de verzetsstrijders die het verdient.
De posts van Scrummie in COR zijn een leuke rubriek.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
@Scrummiequote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De posts van Scrummie in COR zijn een leuke rubriek.
Heeft zij ooit een hersenbloeding gehad ofzo? Dit is een oprechte vraag.quote:
Inmiddels heb ik het punt bereikt dat het niet langer leuk is, ik voel medelijden.quote:
Iets soortgelijks ja, zo'n brilletje half op de neus helpt ook niet mee.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft zij ooit een hersenbloeding gehad ofzo? Dit is een oprechte vraag.
Niks mis mee inderdaad. Overigens ook wel het minste van zo'n voorzitter mag verwachten in mijn ogen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:53 schreef Mani89 het volgende:
Die voorzitter die er nu zit komt echt 100x beter over.
Het is opeens landsbelang dat we vanavond 21:00 binnen blijven. Wat de effecten zijn van een avondklok is helaas nog steeds niet helder.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:54 schreef Mani89 het volgende:
Lol ze willen koste wat het kost dat iedereen voor 21:00 weer veilig opgeborgen wordt. Terrorutten.
Kutte en Jokerhaus!!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:54 schreef Mani89 het volgende:
Lol ze willen koste wat het kost dat iedereen voor 21:00 weer veilig opgeborgen wordt. Terrorutten.
Nee maar serieus, het feit dat ze zo panisch aan het doen zijn dat we absoluut voor 21:00 uur weer opgehokt moeten worden voelt erg onaangenaam.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kutte en Jokerhaus!!
~NWS, 16 februari 2021
Ik snap wel dat ze het willen behouden want wisselend beleid wil je ook niet. Straks krijg je weer gezeik als vrijdagavond iedereen weer opgehokt moet zitten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee maar serieus, het feit dat ze zo panisch aan het doen zijn dat we absoluut voor 21:00 uur weer opgehokt moeten worden voelt erg onaangenaam.
Hoe je die effecten exact moet meten is mij ook een raadsel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is opeens landsbelang dat we vanavond 21:00 binnen blijven. Wat de effecten zijn van een avondklok is helaas nog steeds niet helder.
Ja, niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe je die effecten exact moet meten is mij ook een raadsel.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:23 schreef Aguero het volgende:
Ik feliciteer mensen altijd vanuit de verbinding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |