Wat denk je van dat het beleid van het omt-kabinet gecalled is als onrechtmatige bullshit vandaag. Maar toch blijven ze er mee als stormram doorgaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:34 schreef OProg het volgende:
Toch een hoop frustratie dat bij mij zo overblijft na vandaag. Of eigenlijk door waar we nu staan.
Dit alles is verworden tot een welles-nietes over maatregelen. Enge mogelijke varianten en dit soort complete kolder in rechtzalen.
Terwijl ik vooral zou willen dat het veel meer gaat over wat nu de komende weken het plan is. Een duidelijk idee met wat we willen gaan doen met vaccinaties om zo snel mogelijk uit deze shit te komen. En welk tijdspad er dan is met welke ideeën en doelen we te werk willen gaan om het zo snel mogelijk op te lossen. En welke stappen er dan zijn. Inclusief wat we denken van mutaties.
Daarom vond ik Jaap Goudsmit afgelopen week zo’n verademing. Een concreet idee met een doel en de gevolgen en het besef uitspreken dat we dit zo niet eeuwig vol gaan houden en we echt naar iets toe moeten werken. Al dit soort gedoe als vandaag is ondanks ergens vermakelijk gewoon iets dat zorgt voor veel negatieve energie.
Vrouwenquotum.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
De voorzitter kan er echt geen ene reet van.
Linkje iemand?quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:42 schreef THEFXR het volgende:
kijken jullie op tv of stream, en waar?
Thanksquote:
Dit gaat gelukkig nog puur over de EU. Maar het geeft gewoon aan hoe afhankelijk van elkaar zijn. Van het weekend las ik al dat in Noorwegen problemen zijn met de IC capaciteit omdat veel mensen die daar werken in Denemarken en Zweden werken. Door het sluiten van de grenzen kunnen die mensen niet naar hun werk gaan met alle gevolgen van dien.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dit is hoe het ondertussen bij onze regering gaat:
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat ik naar een slechte aflevering van De Rechtbank kijk, waar iemand denkt zijn eigen verkeersboete te kunnen verdedigen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:44 schreef ondeugend het volgende:
Het begint weer net zo knullig als het eindigde.
Och kende je die nog niet? Worden standaard afgewezen omdat er dan niemand meer is die ze kan behandelen:Dquote:
Ik loldequote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:45 schreef raptorix het volgende:
HAHAHHA, ZE MAG NIET MEE DOEN MET HET BOODSCHAPPENSPEL VAN MAX GEHEUGENTIJD.
Ik vind haar geweldig vermakelijk.quote:
Als er voor vanavond 9 uur een uitspraak van de wrakingskamer is maar nog niet de zaak opnieuw behandeld is, is er vanavond dan wel of geen avondklok?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Och kende je die nog niet? Worden standaard afgewezen omdat er dan niemand meer is die ze kan behandelen:D
Revalideert ze van een beroerte ofzo?quote:
Ja, dat krijg je met een maatschappij die wordt ontwricht door geradicaliseerde ambtenaren en virologen die geloven dat de geldprinter de primaire aanjager is van een economie.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:39 schreef ipa84 het volgende:
https://www.ad.nl/auto/ve(...)se-grenzen~a254d88b/
De volgende clusterfuck dient zich ook al weer aan.
Dan werk je waarschijnlijk niet bij het Hof Dan Haag.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:47 schreef Ronald het volgende:
Straks moeten die lui van de wrakingskamer helemaal uit Friesland en Limburg komen
Dus als de wrakingskamer al in stelling werd gebracht kun je die wraken, immers ze wisten al dat ze wraak gingen nemen!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:46 schreef Caland het volgende:
Ze zijn bezig om een wrakingskamer samen te stellen
Want dit had je absoluut niet zien aankomen
Ze zullen wel het regeringsvliegtuig sturen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:47 schreef Ronald het volgende:
Straks moeten die lui van de wrakingskamer helemaal uit Friesland en Limburg komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |