quote:
Op dinsdag 16 februari 2021 16:34 schreef OProg het volgende:Toch een hoop frustratie dat bij mij zo overblijft na vandaag. Of eigenlijk door waar we nu staan.
Dit alles is verworden tot een welles-nietes over maatregelen. Enge mogelijke varianten en dit soort complete kolder in rechtzalen.
Terwijl ik vooral zou willen dat het veel meer gaat over wat nu de komende weken het plan is. Een duidelijk idee met wat we willen gaan doen met vaccinaties om zo snel mogelijk uit deze shit te komen. En welk tijdspad er dan is met welke ideeën en doelen we te werk willen gaan om het zo snel mogelijk op te lossen. En welke stappen er dan zijn. Inclusief wat we denken van mutaties.
Daarom vond ik Jaap Goudsmit afgelopen week zo’n verademing. Een concreet idee met een doel en de gevolgen en het besef uitspreken dat we dit zo niet eeuwig vol gaan houden en we echt naar iets toe moeten werken. Al dit soort gedoe als vandaag is ondanks ergens vermakelijk gewoon iets dat zorgt voor veel negatieve energie.
Wat denk je van dat het beleid van het omt-kabinet gecalled is als onrechtmatige bullshit vandaag. Maar toch blijven ze er mee als stormram doorgaan.
Gaat ook echt serieus goed komen met het draagvlak van dit beleid en in de samenleving. mark en hugo zou er goed aan doen gewoon direct op te stappen. Graag mensen er voor in de plaats die het duidelijke doel
'asap openstelling van de samenleving' in hun ogen hebben, duidelijk hebben hoe daar te komen en het realisme uitspreken daarover. Geen destructioneel draaikonten beleid zonder perspectief wat berust is op enge maniertjes.
Man, wat een poppenkast. Ben echt teleurgesteld. Wij als NL kunnen zoveel beter dan dit.