Liepen wij hand in handquote:
Of een luchtkasteel.quote:
Krijgen we weer rellen van.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:19 schreef Haags het volgende:
Gevaarlijke ontwikkeling dat de politie zegt te blijven handhaven terwijl er feitelijk geen avondklok is. Dit moet je dus totaal niet willen.
Klopt maar aan twee heb ik genoegquote:
linkje?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:19 schreef Haags het volgende:
Gevaarlijke ontwikkeling dat de politie zegt te blijven handhaven terwijl er feitelijk geen avondklok is. Dit moet je dus totaal niet willen.
Als er geen uitspraak is voor 21.00 en ze zouden handhaven, is elke agent en boa persoonlijk aanspreekbaar voor machtsmisbruik.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:19 schreef Haags het volgende:
Dat kan ook, nu is mijn hoop ingezaktquote:
Dan heb ik net een bodempje.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt maar aan twee heb ik genoeg
Ja ze zijn gevallenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het kabinet was toch ook gevallen twee weken terug ofzo tussen neus en lippen door?
Een demissionair kabinet mag geen NIEUWE zaken gaan behandelen, alles dat al in behandeling is, mogen en moeten ze voortzettenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het kabinet was toch ook gevallen twee weken terug ofzo tussen neus en lippen door?
#viesdikquote:
Volledige anarchie is in de maak.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Een demissionair kabinet mag geen NIEUWE zaken gaan behandelen, alles dat al in behandeling is, mogen en moeten ze voortzetten
#KFCkluifquote:
Het zal dan vooral om de groepsvorming gaan:quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:21 schreef Haags het volgende:
[..]
https://twitter.com/NOS/status/1361708081038647301?s=19
Nja, surveilleren dan.
quote:
O lekker dikquote:
Zal wel meevallen denk ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volledige anarchie is in de maak.
Tenzij die spoedwet er vandaag nog doorheen gedrukt wordt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als er geen uitspraak is voor 21.00 en ze zouden handhaven, is elke agent en boa persoonlijk aanspreekbaar voor machtsmisbruik.
Hoe is het met de liefde Mikey, Nog bij het zelfde meisje/vrouw?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volledige anarchie is in de maak.
Ja nja das wel logisch.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:27 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het zal dan vooral om de groepsvorming gaan:
"Maar als ook het gerechtshof vandaag nog een streep door de avondklok zet, is de politie evengoed aanwezig op straat. "Met een groepje hangen op straat of een feestje vieren is hoe dan ook niet toegestaan. We zullen in dat geval dus blijven handhaven op groepsvorming en te weinig afstand houden."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |