Hey lekker worstjequote:
Laat het dan een geruststelling voor je zijn dat ik met liefde uitstap en een trein later neem als het te druk dreigt te worden in de trein. Maar zolang er lege coupe's zijn doe ik gewoon m'n ding.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:49 schreef shiitake het volgende:
[..]
Die discussie heb ik al eens eerder gevoerd. Als je er op uit moet, kun je ook in je eigen omgeving rond gaan lopen. Dat is mijn mening.
[b][b]Normaal zou ik me daarover ook niet zo druk maken, maar ik moet wekelijks met de trein voor m'n werk en als die trein nogal vol zit, zoals de afgelopen weken, dan kan ik me over dit soort reizen weleens druk maken.
[/b][/b]
En ik hoef geen PM of DM daarover.
Hey Plym. Ja al dagenquote:
Ja, het wordt er niet beter op.quote:
Had jij dat niet vannacht? Niet plat maar wel die punten Of was dat een uur?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:02 schreef PlymouthFury het volgende:
Dan maar 2 uur plat met een laatste post
64 min met dt mee aan één stukquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had jij dat niet vannacht? Niet plat maar wel die punten Of was dat een uur?
Misschien bestaat dts wel geen eens meerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
Diegene die de laatste post in DTS heeft als FOK! voorgoed op slot gaat, is die kampioen 4 ever
Dan kan ik geen persco en nieuws samenvattingen meer lezen hierquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
Diegene die de laatste post in DTS heeft als FOK! voorgoed op slot gaat, is die kampioen 4 ever
Dan maken we gewoon het DTS-forum.nl aanquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien bestaat dts wel geen eens meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |