Slijmbal.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:40 schreef DJMO het volgende:
Heb Amsterdam CS gehad, beurs van berlage, Oudezijds voorburgwal, damrak, hotel aan de singel, aan de weesperstraat . De zevende moest ik skippen omdat ik daarvoor een sluit over moest steken en die vond ik toch echt te smal:
[ afbeelding ]
Kan je met twee handen vast houden en stug naar voren kijkenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:40 schreef DJMO het volgende:
Heb Amsterdam CS gehad, beurs van berlage, Oudezijds voorburgwal, damrak, hotel aan de singel, aan de weesperstraat . De zevende moest ik skippen omdat ik daarvoor een sluit over moest steken en die vond ik toch echt te smal:
[ afbeelding ]
Ik vind eigenlijk dat er voor niet essentiële reizen zoals dit een verbod moet komen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:40 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Oogkleppen op.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:40 schreef DJMO het volgende:
Heb Amsterdam CS gehad, beurs van berlage, Oudezijds voorburgwal, damrak, hotel aan de singel, het namenmonument aan de weesperstraat . De zevende moest ik skippen omdat ik daarvoor een sluis over moest steken en die vond ik toch echt te smal:
[ afbeelding ]
Eigenlijk heb je gelijkquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat er voor niet essentiële reizen zoals dit een verbod moet komen.
quote:
Helaas voor jou was dit voor mij een essentiele reis. Heb niet voor niets een verklaring van m'n psychiater op zak.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat er voor niet essentiële reizen zoals dit een verbod moet komen.
Dit is al de 2de keer vandaag dat ik het met je eens ben. Nog even en we worden vrienden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Morgen naar Rotterdam?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Helaas voor jou was dit voor mij een essentiele reis. Heb niet voor niets een verklaring van m'n psychiater op zak.
U heeft BINGOquote:
Dat kan ook in je eigen woonomgeving.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Helaas voor jou was dit voor mij een essentiele reis. Heb niet voor niets een verklaring van m'n psychiater op zak.
Yeahhhhhhhhhhhhquote:
Dat beslis jij niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat kan ook in je eigen woonomgeving.
Ja het is af en op af en op he met de bitcoinsquote:
quote:
Die discussie heb ik al eens eerder gevoerd. Als je er op uit moet, kun je ook in je eigen omgeving rond gaan lopen. Dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Laters.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:51 schreef shiitake het volgende:
Maar ik ga nu echt eventjes weg hier.
Tot straks shii eet smakelijk voor straksquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:51 schreef shiitake het volgende:
Maar ik ga nu echt eventjes weg hier.
Ik snap je heel goed.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:49 schreef shiitake het volgende:
[..]
Die discussie heb ik al eens eerder gevoerd. Als je er op uit moet, kun je ook in je eigen omgeving rond gaan lopen. Dat is mijn mening.
Normaal zou ik me daarover ook niet zo druk maken, maar ik moet wekelijks met de trein voor m'n werk en als die trein nogal vol zit, zoals de afgelopen weken, dan kan ik me over dit soort reizen weleens druk maken.
En ik hoef geen PM of DM daarover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |