Hey DJMOquote:
Dat kan, ik ben niet zo'n grote eterquote:
Kan dat zo snel?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Tenzij die spoedwet er vandaag nog doorheen gedrukt wordt.
Te kort dag. Tweede kamer zal misschien lukken maar ook nog door de eerste kamer heen niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gaat goedquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met de liefde Mikey, Nog bij het zelfde meisje/vrouw?
Dat kan, daarom heet het ook een spoedwet.quote:
O wat fijnquote:
Er is geen noodzaak volgens de rechter van vanmorgen. Dat lijkt mij dus een verkeerde weg.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Kabinet heeft overal schijt aan dat is nu wel gebleken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Er is geen noodzaak volgens de rechter van vanmorgen. Dat lijkt mij dus een verkeerde weg.
Ja, ik ben even kriskras door Amsterdam gegaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey DJMONog aan de wandel geweest vandaag?
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan, daarom heet het ook een spoedwet.
Heb je je zelf mooi wat te doen gegevenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, ik ben even kriskras door Amsterdam gegaan.
https://connect.garmin.com/modern/activity/6281543808
[ afbeelding ]
Verveelde me de pleuris, dus ben de meeste live webcams in 020 afgegaan om mezelf te spotten
Zelfspot genot.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, ik ben even kriskras door Amsterdam gegaan.
https://connect.garmin.com/modern/activity/6281543808
[ afbeelding ]
Verveelde me de pleuris, dus ben de meeste live webcams in 020 afgegaan om mezelf te spotten
De huidige grote partijen zijn bang dat na de verkiezingen er geen draagvlak meer is voor hun plannetjesquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Kabinet heeft overal schijt aan dat is nu wel gebleken.
In de spiegel kijken is ook altijd prijsquote:
Ik weet niet of de AH hier nu ook gelijk weer langer open blijft, ik denk het niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]dat is waar
Hoor net een winkelier op de radio die het zoeken naar mazen in de wet vindt van viruswaanzin
Hij zegt we weten wat er aan de hand is. De winkels houden voorlopig deze openingstijden aan.
Dat is niet heel gek na de puinhoop die ze gecreëerd hebbenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De huidige grote partijen zijn bang dat na de verkiezingen er geen draagvlak meer is voor hun plannetjes
Ik denk dat ze nog wel even afwachten, en als mensen wat nodig hebben kopen ze dat toch welquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet of de AH hier nu ook gelijk weer langer open blijft, ik denk het niet.
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is niet heel gek na de puinhoop die ze gecreëerd hebben
Met jou wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de spiegel kijken is ook altijd prijs
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |